بیهار پل فرو می ریزد روز پس از مراسم تحلیف Oppn رهبران کنگره در Nitish

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 16, 2020 1:55:00 pm Sattarghat پل در Gandak

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 16, 2020 1:55:00 pm
Bihar bridge collapses, Gopalganj bridge collapses, Nitish Kumar, Tejashwi Yadav, Madan Mohan Jha, Bihar news, Indian express Sattarghat پل در Gandak رودخانه در بیهار را گپلگنج سقوط در روز چهارشنبه. (منبع: توییتر/@yadavtejashwi)

روز پس از افتتاح آن بخشی از Sattarghat پل در Gandak رودخانه در بیهار را گپلگنج سقوط روز چهارشنبه به عنوان باران های سنگین در منطقه منجر به افزایش جریان آب. این پل افتتاح شد توسط وزیر Nitish کومار ماه گذشته.

این حادثه گرفتار و توجه بسياری از رهبران مخالف از جمله RJD رهبر Tejashwi Yadav و بیهار کنگره رئیس مادان موهان Jha که در زمان حفاری در وزیر در این موضوع و به نام او فاسد است.

Tejashwi در توئیتر خود نوشت: "8 varsh mein 263.47 کرور کی laagat se nirmit گپلگنج ke ستار ghat پول ka 16 ژوئن ko Nitish جی ne udghaatan Kiya غیرتها. Aaj, 29 الدین باد آره جلو dhwasta hogayaa. Khabaradar! آگار kisi ایسه Nitish Ji ka Bhrastachar kaha toh? 263 کرور sushashani muh dikhayi hai. Itne کی toh inke chuhe شراب pi jaate hain (به Sattarghat پل گپلگنج ساخته شده در هزینه Rs 263.47 کرور در 8 سال افتتاح شد, توسط Nitish جی on Jun 16. امروز 29 روز بعد از پل فرو ریخت. جرات هر کسی که تماس با آن فساد توسط Nitish جی. Rs 263 کرور فقط یک نگاه اجمالی. حتی موش خود مصرف الکل ارزش این مقدار)."

در یکی دیگر از صدای او به نام Nitish این Bhishma Pitamah از فساد سازمان یافته و اضافه کرد که او نمی گفتن یک کلمه بر روی پل سقوط. "Sangathit bhrastachar ke bhishma Pitamah Nitish جی iss پر ek shabd bhi nhi bolenge aur naa سلام چرخه se محدوده رور کی sawari karaane waale Bhrastachari sahpaathi مسیر nirmaan mantri ko barkhast karenge. بیهار mein چارو taraf غارت سلام غارت machi hui hai (ساخته شده در بودجه از 263 تومان کرور روپیه در هشت سال این پل در فقط 29 روز. پدر سازمان یافته فساد Nitish کومار خواهد نه گفتن یک کلمه در این است. و نه او را به حالت تعلیق خود را فاسد جاده وزیر. آن غارت بیش از همه در بیهار)."

از سوی دیگر جها در توئیتر خود نوشت: "افتتاح پل ساخته شده در هزینه Rs 263.47 کرور در ژوئن 16 و تخریب آن در ژوئیه 15. در حال حاضر را سرزنش نمی کند فقیر موش برای این است."

این پل با هدف کاهش فاصله بین شهرهای مختلف شرق Chamaparn به گپلگنج, Siwan, Saran منطقه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب