شروع خوبی برای موسمی کشور می شود 18 درصد بیش از حد باران در ماه ژوئن

نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 11:58:22 pm هفته گذشته سنگین

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 11:58:22 pm
Timely rainfall, India monsoon, India weather, IMD deapartment, Pune news, Indian express news هفته گذشته سنگین رگبار قرار دادند بارندگی سوابق در ایالت بیهار در شرق و اوتار پرادش به 82 درصد و 85 درصد بالاتر از نرمال بود برای شروع ماه. (Rerpesentational)

از موقع شروع خوب زمانی و مکانی توزیع و دوم سریعترین برای تکمیل آن کشور گسترده پیشبرد پس 2013, بارندگی همراه با باد از جنوب غرب موسمی در ماه ژوئن سال جاری به پایان رسید تا بودن 18 درصد بالاتر از نرمال را برای کشور است.

مازاد بارندگی خوب است برای kharif فصل کاشت که در حال حاضر در کشور است.

از مجموع 36 هواشناسی تقسیم بندی تنها 6 — Lakshadweep (- 20 درصد) منطقه گجرات (- 24 درصد) جامو و کشمیر و لاداخ (- 35 درصد) هیماچال پرادش (- 31 درصد) و غرب, Uttar Pradesh (- 32 درصد) Nagaland, مانیپور, میزرم و Tipura (- 35 درصد) گزارش کرده اند نرمال بارش باران در ماه ژوئن.

هفته گذشته سنگین رگبار قرار دادند بارندگی سوابق در ایالت بیهار در شرق و اوتار پرادش به 82 درصد و 85 درصد بالاتر از نرمال بود برای شروع ماه. در غیر این صورت باران-خشک Marathawada در ماهاراشترا نیز به پایان رسید تا دریافت 57 درصد مازاد بارش در این ماه.

اتمسفر و اقیانوس شرایط بیشتر مورد علاقه مداوم پیشرفت موسمی در سراسر کشور که تکمیل شد 12 روز جلوتر از زمان در ژوئن 26.

آی اعلام کرد موسمی شروع بیش از کرالا در ژوئن 1 و به زودی طوفان Nisarga خروشان به سمت سواحل غرب است. پست cyclone Nisarga تر و قوی تر باد موسمی تاسیس شد. پس از آن وجود دارد بسیاری از متوالی سیستم آب و هوا را در قالب چرخه گردش یا برشی مناطق که شکل گرفت که نگه داشته بارندگی فعالیت مداوم بیش از قطعات آن شروع شد متوجه شدم.

"اگر آنها بسیار قوی و سیستم های شکل گیری خود را از زمان به زمان به وسیلهی خوبی در بارش. موسمی پیشرفت نیز به پایان رسید در زودتر از تاریخ طبیعی به خصوص در مناطق شمال و مرکزی هند گفت:" Anupam Kashyapi سر از آب و در بخش آی پونا.

در روزهای آینده بارندگی فعالیت باقی خواهد ماند شدید و نسبتا گسترده بیش از بیهار در شرق اوتار پرادش و غرب آسام تا جولای 3. هر آی آخرین تمدید محدوده پیش بینی, Madhya Pradesh, Chhattisgarh و Vidarbha دریافت خواهد کرد شدید جادوها در جولای 3 و 9 ژوئیه. "این خواهد بود که تحت تاثیر یک سیکلون تشکیل نهفته است که بیش از چتیسگر و مناطق محله" گفت: یک آی رسمی.

بارندگی نیز دست آوردن شتاب در امتداد سواحل غرب در هفته دوم ماه جولای با گسترده باران پیش بینی مسکونی و گوا ساحلی کارناتاکا و کرالا تا اوایل هفته آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب