دلوت مردم به دنبال به خدمت در روح کوه نیروی کار, پیدا کردن مسیر به ثبات مالی

به عنوان روح کوه travails ادامه Duluth, شهردار امیلی لارسون درخواست داوطلبان برای خدمت در نیروی کار اختصاص دا

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

به عنوان روح کوه travails ادامه Duluth, شهردار امیلی لارسون درخواست داوطلبان برای خدمت در نیروی کار اختصاص داده شده به کشف تمام گزینه های در دسترس برای قرار دادن منطقه تفریحی و برگشت در یک شرکت مالی در امان باشد.

با توجه به COVID-19 همه گیر و مشکلات مالی, روح کوه همچنان بسته است و نمی رود به از سرگیری عملیات تا زمانی که فصل اسکی آغاز می شود.

دلوت شهرستان نمایندگان Arik Forsman و جانت کندی را شنود گذاشته شده است برای شرکت در صندلی نیروی کار اما لارسون به دنبال یکی دیگر از هفت تا نه عضو به خدمت در بدن است. شهر شروع به پذیرش نیروی کار برنامه چهارشنبه و ادامه خواهد داد به انجام این کار تا ژوئیه 8.

لارسون انتظار برای دریافت نیروی کار توصیه های قبل از پایان سال و گفت: او مشتاق به آنها را بشنود.

"ما قصد داریم نگاهی به همه گزینه ها شامل پیمانکاری برای خدمات اجاره بلند مدت برای بخش از اموال و حتی به طور بالقوه فروش بخش های خاصی از اموال درک است که برخی از کسانی که گزینه های پیچیده بسیار کمی توسط فدرال دلار ما استفاده می شود برای به دست آوردن مقدار از اموال در راه برگشت وقتی که گفت:" جیم Filby Williams, Duluth, کارگردان, پارک, خواص و کتابخانه ها.

Filby ویلیامز گفت: وظیفه اعضای نیروی کار خواهد کرد در همکاری با شهر و روح کوه کارکنان و همچنین به عنوان یک مشاور به نمودار یک مسیر جدید برای منطقه تفریحی.

نیروی کار خواسته خواهد شد که به کشف تعدادی از ملاحظات از جمله کسب و کار بهبود استراتژی برای روح کوه سرمایه زیرساخت تنظیمات ممکن است به گردشگری مالیاتی پشتیبانی و پتانسیل همکاری های استراتژیک.

"هر کسی می تواند درخواست برای خدمت در این نیروی کار است. اما در پایان این شهرستان به خصوص علاقه مند در افرادی که ملاحظه تخصص کسب و کار و/یا که یک اتصال قوی به روح از یک نوع و یا دیگری" Filby ویلیامز گفت.

برنامه های کاربردی در دسترس هستند duluthmn.gov تحت "تخته و کمیسیون" لینک کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن