دیوان عالی کشور می ماند, Orissa HC منظور آزمون مهاجران قبل از بازگشت

نوشته شده به وسیله Ananthakrishnan G | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 1:37:28 am دو نفر از

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
نوشته شده به وسیله Ananthakrishnan G | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 1:37:28 am
Odisha migrant, Odisha order for migrants, supreme court stays odisha govt order, sc stays odisha order, coronavirus positive, indian express دو نفر از پنج بازماندگان مجروح شدند در این حادثه کشته شده است. (بازنمودی)

دیوان عالی کشور روز جمعه ماند موقت منظور از اوریسا دادگاه عالی که به کارگردانی دولت "اطمینان حاصل شود که تمام مهاجران که در صف برای رسیدن به Odisha باید آزمایش منفی برای COVID-19 قبل از سوار شدن انتقال".

یک نیمکت از قضات Ashok Bhushan, S K کال و B R Gavai ماند سفارش و صادر شده توجه ویژه ترک درخواست ثبت شده توسط وزارت امور پس از شنیدن وکیل عمومی Tushar مهتا که مشخص اقدامات احتیاطی گرفته شده برای سفر شدند. مهتا همچنین معتقد است که این مرکز شنیده نمی شد در این موضوع است.

"ما از این دیدگاه که منظور از دولت هند مورخ 29.04.2020 کافی را فراهم می کند حفاظت. به نظر می رسد که قبل از بالا, دادگاه, دستور دولت هند مورخ 29.04.2020 و دستورالعمل ها بودند نه آورده به اطلاع و نه تحت چالش است. با در نظر فوق الذکر ما اقامت دستور موقت مورخ 07.05.2020," نیمکت دستور داد.

آن گفت: "ما بیشتر روشن است که این رشته مهاجران باید در برخورد با هر سفارش/دستورالعمل دولت هند مورخ 29.04.2020 خواندن با دستورالعمل مورخ 01.05.2020 صادر شده در زیر ان توسط دولت هند, وزارت امور".

مهتا گفت: تحت این دستورات و قوانین "این گره مقامات در کشورهای در حال به کامپایل یک ثبت نام از رشته افراد در کشورهای خود را که در اصل از کشورهای دیگر. پس گفت: فهرست رشته افراد وارد شده است که ارسال و دریافت متحده ممکن است مشورت یکدیگر و متقابلا موافقت خود را برای حرکت در جاده است. قبل از اینکه به کسی که در حال حرکت تخته خودرو یا قطار به عنوان مورد ممکن است گفت: فرد را به نمایش در آمد و تنها کسانی که در بر داشت بدون علامت (حتی بعد از 40 روز از "مستند" محدودیت ها) اجازه داده می شود به ادامه. خودرو یا قطار به عنوان مورد ممکن است در حال بموقع گیرد. در ورود این گروه در مقصد خود چنین فرد(ع) خواهد بود ارزیابی های محلی, مقامات بهداشت و درمان و نگهداری در قرنطینه مگر اینکه ارزیابی نیاز به نگه داشتن فرد(ع) در نهادی قرنطینه".

Odisha قانون وزیر Pratap ینا گفت: "ما نمی دریافت سفارش. بسیاری از مهاجران Odias ثبت نام کرده اند و بسیاری از آنها وارد شده است. ما در حال آماده به مراقبت از آنها را; ما 14,000 پزشکی اردوگاه و پنج لاخ تخت."

-ورودی از Sampad Patnaik

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن