تمرکز بر احیای اقتصادی, گروه وزیران آغاز می شود دیدار

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:20:28 am گروهی از وزیر

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:20:28 am
Rajnath Singh, Bipin Rawat, Shekatkar Committee, Coronavirus crisis, Defence minister, Chief of Defence Staff, pune news, indian express news گروهی از وزیران به رهبری وزیر دفاع Rajnath Singh, برگزار 70 دقیقه ای نشست و وجود خواهد داشت چند این جلسات در روز به منابع گفت.

بالا وزرای دولت نارندرا ملاقات دوشنبه آغاز یک سری از بحث ها برای احیای اقتصاد این کشور باز کرد تا بیشتر پس از 54 روز ملی مستند در میان Covid-19 بیماری همه گیر.

گروهی از وزیران به رهبری وزیر دفاع Rajnath Singh, برگزار 70 دقیقه ای نشست و وجود خواهد داشت چند این جلسات در روز به منابع گفت. "رهبران قرار داده خواهد شد سر خود را با هم در راه حل های ممکن برای احیای اقتصاد است. این گروه خواهد شد و سپس به پیشنهادات خود را به این ساعت" این منبع گفت.

علاوه بر سینگ GoM شامل صفحه اصلی وزیر آمیت شاه, وزیر دارایی Nirmala Sitharaman خارجی وزیر امور S Jaishankar, راه آهن, وزیر Piyush Goyal, Civil Aviation وزیر Hardeep سینگ پوری و MoS (امور مالی) Anurag Thakur. "وزرای دوباره دیدار خواهد کرد به زودی" این منبع گفت.

دولت اعلام کرد در حال حاضر یک بسته مالی از تومان 20 lakh کرور هدف در بانک ها به گسترش وام و اعتبار در پشت تضمین دولت به بخشهای مختلف از جمله کسب و کارهای کوچک و غیر بانکی شرکت های مالی. این منبع گفت: گروه وزیران مورد بحث دیگر راه حل های ممکن است بیش از حد برای تقویت اقتصاد بیش از حد.

ساعت مودی آموخته است به وظیفه رسمی گروه وزیران (GoM) برای نظارت بر اجرای احیای اقتصادی بسته بندی اعلام شده توسط او در هفته گذشته با توجه به منابع.

منابع گفت: این مرکز در حال حاضر به طور کامل تمرکز بر احیای اقتصادی ترک آن را به صورت متحده برای رسیدگی به Covid وضعیت.

مرکز توسعه یافته در سراسر کشور مستند تا مارس 31 اما وجود دارد بیشتر تسهیلات در غیر مهار مناطق در حال حاضر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب