اردوگاه برای المپیک هسته گروه

National Rifle Association of India (NRAI) اعلام کرده است یک اردوگاه آموزشی برای المپیک هسته گروه در دکتر Karn

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

National Rifle Association of India (NRAI) اعلام کرده است یک اردوگاه آموزشی برای المپیک هسته گروه در دکتر Karni سینگ تیراندازی محدوده Tughlakabad از اوت 1.

محدوده عکسبرداری افتتاح شد برای بالا بورس' آموزش در تاریخ 8 ژوئیه و پس از نظارت بر پیشرفت تا کنون NRAI تصمیم گرفت که زمان برای از سرگیری آموزش برای تمام 34 بورس در هسته ،

محتاط

"سلامت و ایمنی بازیکنان و مربیان میباشد. ما به طور کامل آمادگی برای از سرگیری آموزش در یک محتاط راه" گفت: NRAI جمهور Raninder Singh, در بیانیه ای.

این Manav Rachna پردیس دانشگاه واقع نزدیک به محدوده در فریدآباد انتظار می رود به ارائه مسکن برای اعضای کمپ از جمله مربیان و کارکنان پشتیبانی.

گره افسر

بالا عملکرد مدیر روناک یونسی پاندیت منصوب شده است به عنوان گره افسر هماهنگ جنبه های بهداشتی و پزشکی پروتکل.

"از جمله مسئولیت های او می توان به اطمینان حاصل شود که تمام احتیاطی لازم و دستورالعمل های مربوط به COVID-19 دنبال" بیانیه ای گفت:.

پایبندی

جدا از پروتکل استاندارد های NRAI است که انتظار می رود به ایجاد لیست خود را از اقدامات برای پایبندی همه نگران است.

این کمپ باید به یک COVID-19 گزارش آزمون از پایگاه خانه خود را و نگه داشته شود در "قرنطینه-نوع شرایط".

وجود دارد هیچ گزینه به جست و خیز کردند ،

سه نفر دیگر از اردوگاه

این NRAI نیز برنامه ریزی به سه جداگانه در اردوهای ملی هسته گروهی از تیراندازان در تفنگ تپانچه و تفنگ ساچمهای هر دو در ارشد و میانی بخش است.

ملی فدراسیون امیدوار است تا دو جانبه مسابقات المپیک تیم ملی, با تصویب فدراسیون بین المللی اتحادیه های دولت و ورزشی اقتدار هند است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب