خالی-ساختمان بازی ها خواهد بود "هیچ مقایسه" به حالت عادی NHL پلی آف می گوید وحشی را اریک Staal

با صحبت های زیادی که زمان NHL فصل به تعویق افتاد و در روز 12 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس — می توان

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

با صحبت های زیادی که زمان NHL فصل به تعویق افتاد و در روز 12 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس — می تواند از سر گرفت و برگشتی می تواند رقابت در خنثی سالن در بیشتر خالی عرصه Staal مبارزات به تصویر چگونه است که کار می کنند.

"این سخت است در حال حاضر به تصور من شخصا به آینده و بازی در یک شهر دور از خانواده خود را برای چند ماه و در مقابل هیچ طرفداران" Staal گفت: روز پنج شنبه از خانه خود را در شهرهای حومه در زوم تماس با خبرنگاران. "من احساس می کنم که کمی دشوار است برای پیش بینی, اما شده است وجود دارد بسیاری از چیزهایی است که دشوار است به تصور رسیدن به این نقطه است. بنابراین شما نوع از تصمیم گیری به عنوان زمان حرکت می کند."

آن را در حال حاضر شده است در تلاش 2019-20 فصل کردن یخ برای Staal, 35, که در آن سرنوشت ساز روز پنجشنبه در مارس, بازیکنان وارد شده در اکسل انرژی مرکز صبح اسکیت قبل از برنامه ریزی بازی مقابل وگاس شوالیه طلایی تنها به خانه فرستاده می شود تا یک زمان نامشخص.

کمتر از دو هفته قبل از آن Staal از دست رفته بود چند بازی با خانواده اش هنگامی که پدرش در گذشت پس از نبرد با سرطان لوزالمعده است. مثل بقیه NHL Staal است که در حال حاضر صرف زمان در خانه, کار کردن و تلاش خود را برای کمک به همسر و سه پسر و منتظر اخبار — خوب یا بد — در مورد آنچه باقی مانده از زمان فصل هاکی. همه از این صحبت می شود قریب به اتفاق او اعتراف کرد.

"ما باید یک چت گروهی با بچه های ما. ما شده ایم به نوعی تا به امروز برای چند هفته. نشده است و بسیاری" گفت: Staal که سوم شد و در این تیم در اهداف (19) کمک می کند (28) و امتیاز (47) وقتی فصل متوقف شد. "منظورم این است که صادقانه در گذشته در حالی که کمی زیادی وجود دارد خارج وجود دارد تا آنجا که شایعات و این مصاحبه و ... پس از کمی در حالی که شما نوع از توقف پرداخت توجه به دلیل آن را بی ربط به صداقت تا زمانی که شما رسیدن به چیزی که واقعی آینده از اتحادیه."

پیش نویس دوم به طور کلی توسط طوفان در سال 2003 در پشت دروازه بان Marc-Andre فلوری (Pittsburgh Penguins), Staal صرف بخش از ده فصل در کارولینای. او امضا عامل رایگان پیمان با وحشی در تابستان 2016 و دیدم کار خود را دوباره جوان پخش شش ساعت رانندگی از خانه و خانواده خود را در Thunder Bay, Ontario.

در 2017-18 او به ثمر رساند 42 گل مینه سوتا که در حرفه خود دوم شد و تنها به 45 به ثمر رساند او در کارولینای که در طول 2005-06 اجرا به جام.

به طور طبیعی او را مانند دیگر گلوله های عمل بالا بردن جام استنلی و آوردن آن به مینه سوتا برای اولین بار. اما پس از سالها در لیگ و بسیاری از سفرهای به پلی آف Staal گفت: شدت از یک مجموعه در یک بسته بندی شده ساختمان به سادگی نمی تواند تکرار تحت خنثی سایت/بدون طرفداران حالات که بدست خیلی بازی.

"آن را بیش از حد بزرگ یک ساختمان و بیش از حد آرام به همان شدت و انرژی است. وجود دارد هیچ چیز مانند آن را به صداقت ... شما را به یک بازی 7 بسته بندی شده ساخت یک بازی 7 خالی ساختمان در حال رفتن به احساس راه های مختلف بدون در نظر گرفتن" او گفت:. "هیچ راهی وجود دارد برای تولید است که به عنوان یک بازیکن. فقط وجود دارد. و این تنها حقیقت است.

"مطمئن شوید که آن را هنوز هم خواهد بود شدید. مطمئن شوید که آن را هنوز هم خواهد بود بچه ها رقابت در بالاترین سطح خود و خود را سخت ترین, چرا که آنچه ما انجام می دهیم و این چیزی است که بازیکنان انجام دهد و این چیزی است که بچه ها انجام دهد. وجود دارد قطعا خواهد بود که هنوز اما تا آنجا که به مقایسه آن را به یک ساختمان کامل در یک بازی 7 وجود دارد هیچ مقایسه ای."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن