وادودارا بدن مدنی تعیین 31 بیمارستان های خصوصی به عنوان Covid امکانات

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 5:17:03 am انجمن بیمارستان های

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 5:17:03 am
Vadodara Municipal Corporation, Covid hospitals, private hospitals, Vadodara news, Indian express news انجمن بیمارستان های خصوصی و خصوصی پزشکان در روز پنج شنبه ارائه VMC یک لیست از 61 بیمارستان در دو بخش — بخش 1 "بدون ICU امکانات" و بخش 2 از "بزرگ شرکت زیرساخت در سطح امکانات" — که توافق کرده اند که برای درمان Covid-19 بيمار. (بازنمودی)

سه روز پس از انجمن صنفی بیمارستان های خصوصی و خصوصی پزشکان – در مجموع به عنوان "SETU" — به اشتراک گذاشتن یک لیست از 61 بیمارستان که ارائه داده اند به درمان Covid-19 بيمار در وادودارا در وادودارا Municipal Corporation (VMC) روز یکشنبه با صدور اعلان empanelling 31 از آنها را به عنوان تعیین شده Covid-19 بیمارستان برای جداسازی بیماران در وادودارا شهرستان و منطقه حوزه قضایی است. اطلاع رسانی برای مصادره منظور تحت اپیدمی بیماری عمل 1987 به امضا رسید VMC کمیسر Nalin Upadhyay.

"این 'SETU' به طور مشترک ارائه یک پیشنهاد برای تعیین 1,000 تخت در وادودارا برای درمان Covid-19 بيمار پس از موعد مشاوره و شور و مشورت در میان این انجمن و اعضای آن است. آنها را مشاهده کنید در دسترس بودن از جمله بیمارستان ها در دو بخش. VMC و دولت های منطقه باید بررسی پیشنهاد, تایید امکانات بهداشت و درمان ارائه شده و تصمیم به تعیین بیمارستان ها برای استفاده به عنوان Covid-19 بيمارستان در یک روش مرحله به مرحله. مراحل تصمیم گرفته شده اند با در نظر گرفتن این پیش بینی پیشرفت بیماری بر اساس نظر علمی پیش بینی شده تخمین می زند" اطلاع رسانی اعلام کرد.

اطلاع رسانی که موثر خواهد بود از ژوئن 1 تا اطلاع ثانوی گفت: "بیمارستان های تعیین شده در مرحله اول مورد بررسی قرار خواهد گرفت به صورت دوره ای برای پایبندی به پروتکل ها و استانداردهای مراقبت. تعدادی از بیمارستان ها و تخت های مورد نیاز بررسی می شود و افزایش در روزهای آینده بسته به caseload و پیشرفت بیماری."

این بیمارستان در حال حاضر تحت اجراء از بیماری های همه گیر عمل 1987 و با توجه به VMC متوجه "تلقی خواهد شد و برای مرتکب مجازات جرم زیر بخش 188 از قانون مجازات اسلامی (45 از 1860) برای هر گونه تخلف از مقررات تحت مقررات".

بیمارستان ها قادر خواهد بود به اتهام افراد بالای سقف نرخ های مقرر در برنامه بوده که تصمیم گرفت ارتباط خود را. VMC که در حال حاضر اجرای یک قرارداد رسمی با این بیمارستان نیز به صراحت آن را اجباری برای تمام کارکنان به کار فعلی خود را در بیمارستان ها تا زمانی خاص اجازه داده شده است توسط مقامات برای هر تغییر. "پزشکان و پرستاران و کارکنان پیراپزشکی ادامه خواهد داد به تخلیه وظایف خود را در همان بیمارستان و یا در محل کار به عنوان قبل از. هیچ تغییری در بیمارستان یا محل کار مجاز است بدون اجازه قبلی از VMC یا مقامات منطقه," اخطار متحده است.

این انجمن روز پنج شنبه ارائه VMC یک لیست از 61 بیمارستان در دو بخش — بخش 1 "بدون ICU امکانات" و بخش 2 از "بزرگ شرکت زیرساخت در سطح امکانات" — که توافق کرده اند که برای درمان Covid-19 بيمار.

VMC اطلاع رسانی نیز مورد تایید اتهامات تصمیم توسط بیمارستان ها با توجه به بخش. بنابراین بخش 1 بیمارستان ها شارژ خواهد شد 6000 تومان در هر روز برای رسیدن به سطح 1 و 8,500 ICU سطح 1 تخت در حالی که بخش 2 بیمارستان ها شارژ خواهد شد برای چهار دسته. این شامل یک تخت در بيمارستان تومان 8,500 ويژه (سطح 1 برای 12,500 تومان, انزوا و ICU برای 18,000 تومان در هر روز و تهویه پشتیبانی همراه با انزوا و ICU در 21,500 تومان در هر روز است. این پیشنهاد آمده است که نرخ قرار داده است كه شامل "هزینه های تمام داروها به جز توکلیزوماب" که یک داروی مورد استفاده در درمان موارد شدید آرتریت روماتوئید اما استفاده شده است به عنوان یک درمان جایگزین برای بحرانی Covid-19 بيمار.

هزینه ها نیز نمی عبارتند از: دیالیز میزان مورد نیاز هر بیمار و همچنین ویژه پزشک مراجعه هزینه ها و تخصصی تست های آزمایشگاهی پیشنهاد متحده است. این تعریف ویژه دکتر به عنوان "فوق العاده خاص-متخصصان مانند nephrologists, قلب و عروق و غیره و اعمال را به خانه پزشکی افسران intensivists و پزشکان". بیمارستان ها نیز ارائه صبحانه و دو وعده غذا و تنقلات شب برای بیمار در نرخ های ذکر شده در بالا.

افسر وظیفه ویژه برای COVID19 به وادودارا Vinod رائو گفت: "امروز ما منتقل 19 بيمار از Gotri بیمارستان. از این 15 پذیرفته شده اند Dhiraj بیمارستان و چهار به, Parul بیمارستان. بیش از چهار روز آینده ما را منحرف 100 تا 150 بيمار به این empanelled بیمارستان به طوری که وجود بیش از حد در دولت اجرا Gotri و SSG COVID19 بیمارستان."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب