ترس از عفونت ضعیف حقوق و دستمزد در میان دلایل که چرا پرستاران تمایلی به کار; ماهاراشترا است 1.25 لاخ پرستاران و در عین حال کمبود همچنان

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 2:38:31 am کمبود پرستاران برای

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 2:38:31 am
maharashtra covid, maharashtra nurses, maharashtra nurses shortage, Maharashtra yearly nurse graduates, kerala doctors in maharashtra, maharaqshtra nurse vacancy jobs, indian express news کمبود پرستاران برای اولین بار احساس در بیمارستان های خصوصی در شروع این بیماری همه گیر است و در حال حاضر توسعه یافته به بیمارستان های دولتی. (فایل)

هر سال حدود 25000 و 30000 پرستاران فارغ التحصیل پس از اتمام دوره های مختلف در ماهاراشترا و در عین حال دولت این است که وضعیتی وخیم تحت کمبود پرسنل پرستاری و مجبور به تکیه بر پرستاران از کرالا و همچنین تخصصی پزشکان برای مبارزه با Covid-19 نبرد.

دولت هیت مقامات آنها بدون دریافت پاسخ به چند تبلیغات برای پرستاران در حالی که پرستاری انجمن ها گفته اند که هند اکسپرس وجود دارد صدها نفر از پرستاران آموزش دیده در ماهاراشترا در حال انتظار برای یک کار کردم اما هیچ علامت از دولت است. جدا از آنچه به نظر می رسد شکاف ارتباطی بین انجمن ها و دولت بسیاری از پرستاران نیز تمایلی برای کار به دلیل ترس از Covid-19 ادراک است که بیمارستان ها فراهم نیست و کافی تجهیزات حفاظت شخصی فقیر حقوق و عدم امنیت شغلی است.

ماهاراشترا نظام پرستاری داده ها نشان می دهد دولت 1.25 لاخ پرستاران ثبت شده از جمله BSc, MSc, General پرستاری و مامایی (GNM) و کمکی پرستاری و مامایی (ANM). از این استخر, ANM فرم بزرگترین تکه. "هنگامی که Mahalaxmi دور مسابقه مرکز راه اندازی شد وجود دارد zero پاسخ به تبلیغات. حدس ما این است که این پرستاران هستند و نه مایل به کار در یک Covid بیمارستان و یا حقوق و دستمزد بسیار پایین است و یا آنها می خواهند دائم و نه موقت کار گفت:" راشل جورج ثبت ماهاراشترا نظام پرستاری.

این شورا تنها به روز رسانی آن از رجیستری یک بار در پنج سال. تعداد پرستاران ثبت شده با آن را نیز ممکن است شامل کسانی که مهاجرت کرده اند و یا با توجه به حرفه پرستاری است.

در ژوئن 22, دولت رسیده به کرالا برای بار دوم برای پزشکان متخصص و ويژه پرستاران آموزش دیده. در پاسخ کرالا دولت خواسته است تا برای تعدادی از متخصصان پزشکی که ماهاراشترا نیاز دارد. دو هفته قبل از ماهاراشترا دولت نامه شش پرستاری انجمن به طور مشترک نوشت: به Brihanmumbai Municipal Corporation (BMC) رئیس اقبال چهل و گفت که "به جای استخدام پرستاران از کرالا ، 1,800 پرستاران که پاک DMER مراحل آزمون و کسی که در حال انتظار برای پیوستن به کار باید با توجه به نامه انتصاب و استخدام برای خالی دائم پست در اولین."

Swati Rane از Jan Swasthya Abhiyan گفت: حقوق کم و با وجود اختلاف در صلاحیت همه کارکنان پرستاری ارائه می شوند همان تخت حقوق و دستمزد. "کارشناسی پرستاران و GNM دیپلم پرستاران درمان شده اند در همتراز و حقوق خود را در ثابت 30000 تومان. پرستاران نشان دهنده 60 درصد از بهداشت و درمان نیروی, اما نه به نمایندگی کلیدی در تصمیم گیری نهادهای مرتبط با این بیماری همه گیر" Rane گفت.

با توجه به ایالات انجمن پرستار که به تازگی بسته تا با سه پونا مبتنی بر بیمارستان های خصوصی برای ارائه پرستاران, نامه ای به باشگاه ارائه پرستاران کردم بدون پاسخ. این انجمن دارای 1,300 پرستاران ثبت نام شده و مایل به کار. N Ramaswamy, IAS افسر مسئول استخدام در هفت تپه بیمارستان گفت که او در تماس با انجمن است اما نه یک تشویق تعدادی از سربازان بالقوه. کمبود معادل انسانی پرستار برای بیش از یک صد تخت ICU.

"ما به فکر برون سپاری برخی از تخت در بیمارستان به یک سازمان درست مثل ما ادم تنومند و بدقواره برای تسهیلات," او گفت:.

کمبود پرستاران برای اولین بار احساس در بیمارستان های خصوصی در شروع این بیماری همه گیر است و در حال حاضر توسعه یافته به بیمارستان های دولتی. در ماه مارس 200 پرستاران از کرالا ترک شغل خود را در بمبئی و به خانه رفت. خطر عفونت ضعیف حقوق و دستمزد و عدم حمل و نقل و امکانات زندگی بودند عوامل رانندگی.

Suman Tilekar از ماهاراشترا پرستاران فدراسیون گفت: عدم اعتماد در سیستم بهداشت و درمان نیز منجر به ترک. "در طول سال تعداد پرستاری صندلی کاهش می یابد. پرستاران در حال ارائه قراردادی کار می کنند. آنها می خواهند احترام و امنیت شغلی است. آنها از ترس پس از همه گیر آنها خواسته خواهد شد که به ترک. دولت را به شرکت در یک گفت و گو است."

Dr Santosh Kumar متصل با پزشکان بدون مرز که تسهیل حرکت کرالا پرستاران به بمبئی پس از ماهاراشترا دولت اولین تماس کرالا دولت برای کمک به گفت: کمبود پرستاران در هفت تپه و تانه جدید 1,000-bedded Covid بیمارستان حاد است. "BMC پرداخت نمی کند و عمده این است که شکایت از کرالا پرستاران," او گفت:. تانه شهرداری شرکت نیز به دنبال پرستاران مرکز آن است.

در سراسر کشور زندگی می کنند سیستم ردیابی برای پرستاران آغاز شده توسط هند نظام پرستاری برای ارتقاء سوابق پرستاران شاغل در بيمارستان های دولتی و خصوصی. جورج از ماهاراشترا نظام پرستاری گفت: در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در پرستاران که بیکار هستند و یا باید کار متوقف شد.

در ضمن BMC کارگردانی هفت تپه بیمارستان دین به در انتظار پرداخت حقوق چهار پرستاران و 40 پزشکان کرالا توسط پنج شنبه. این پرستاران و پزشکان تا به حال پیوست دو ماه BMC وظیفه در ژوئن اما 40 پزشکان تصمیم به بازگشت به خانه پس از یک ماه به علت تاخیر در حقوق و دستمزد و برای پیوستن به بیمارستان در کرالا است. "وجود دارد کارهای اداری به تاخیر بیاندازد. تمام است که در حال حاضر طبقه بندی شده اند حقوق خود خواهد شد و اعتبار امروز (سهشنبه)," Ramaswamy گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن