'تقویم ارائه می دهد بهترین شکل ممکن چارچوب'

پس از بالا بدمینتون بازیکنان مورد انتقاد قرار BWF را نونما تقویم دبیر کل توماس لوند روشن است که آن را فراهم می

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

پس از بالا بدمینتون بازیکنان مورد انتقاد قرار BWF را نونما تقویم دبیر کل توماس لوند روشن است که آن را فراهم می کند چارچوب برای ورزش بازگشت تنها زمانی که آن را بی خطر است و لجستیکی ممکن است.

او گفت هندو که این تقویم در واقع شامل مسابقات از 22 ذکر شده به عنوان BWF نشده به روز رسانی درجه 3 حوادث.

"لیست 22 توسط تنها مربوط به درجه 1 و درجه 2. آن است که انتظار نمی رود که هر بازیکن بازی خواهد کرد تمام مسابقات" او گفت:. "تقویم فراهم می کند فرصت برای بازیکنان در تمام سطوح برای از سرگیری بازی های رقابتی و ادامه زندگی حرفه ای خود را هنگامی که ما قادر به شروع است."

آیا شما فکر می کنید بازی هفته به هفته می توانید بسیاری از پشت? "انتظار می رود که بازیکنان خواهد بود انتخابی در مورد مسابقات آنها بازی کند. برخی از بازی خواهد کرد زیرا آنها ممکن است رسیدن به دور نهایی, دیگران را نه به عنوان آنها بازی بیشتر مسابقات در هر یک از مسابقات" او گفت:.

صحبت کردن در مورد برخورد در تاریخ سید مودی باز و اندونزی باز (هر دو نوامبر 17-22) لوند گفت: ممکن بود برای پیدا کردن جداگانه خرما برای همه تور مسابقات.

ساخته شده است لازم به موافقت با راه حل های مصالحه اما به اعتقاد ما تقویم ارائه می دهد به بهترین شکل ممکن چارچوب در شرایط حاضر برای بدمینتون جامعه به رزومه بین المللی بدمینتون بعد از این سال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن