Ex-قوانین و مقررات: بیوه و کودکان و برخورد او عشق جدید

س: من شوهر دوم بسیار بد سه سال قبل از او گذشت. من در زمان مراقبت از او در خانه ما تمام وقت. در اواخر دهه 60, م

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

س: من شوهر دوم بسیار بد سه سال قبل از او گذشت. من در زمان مراقبت از او در خانه ما تمام وقت. در اواخر دهه 60, من فکر نمی کنم من همیشه با کسی دیگری اما با کمال تعجب من شش ماه به بعد از عبور خود را در فروشگاه مواد غذایی. ما آن ضربه خاموش شده اند و قدمت پنج ماه. همسر او نیز منتقل می شود. من کودکان که بزرگسالان هستند و نه زندگی با من را بسیار شخصی است که من از دیدن کسی جدید گفت: آن را بیش از حد به زودی. من درک نقطه نظر خود را, اما من 67 سال سن و ممنون من این شانس. زندگی خیلی کوتاه است. چه خوب ex-قوانین و مقررات?

یک: با جمعیت پیری من اغلب سوالات در مورد نحوه رسیدگی به روابط جدید هنگامی که همسر مرده است و وجود دارد برخی از چیزهایی که هر دو طرف باید درک کنند در جهت حمایت از یکدیگر است.

اولین غم و اندوه شما هر دو احساس است که قطعا اما متفاوت است. اگر چه کودکان خود را با پدر مرده است زندگی خود را همراه و همدم است و دیگر در سمت خود را. پدر است که اغلب یک کودک راک که لزوما تغییر به عنوان یک کودک بزرگتر می شود. اما یک کودک را به حرکت و شروع یک زندگی خود را. تجربه خود را مخالف دقیق بود.

فرزندان, نوه ها و سایر خانواده ها اغلب از حذف روزمره مسئولیت مراقبت از یک بیماری علاج عزیزان به عنوان به خوبی. آنها ممکن است درک نیست که چگونه یک شوهر/همسر رابطه تغییرات زمانی که یکی می شود که بیمار است. نقش اغلب معکوس. کسی که بسیار تیز و قوی ممکن است قادر به نگه داشتن خود را پاک و یا به وضوح فکر می کنم. صمیمیت است کاهش می یابد و یا ممکن است همه با هم و سالم شریک اغلب شروع فرایند عزاداری با تشخيص و همچنان به سوگواری طریق بیماری است. همین دلیل است که آن را غیر معمول نیست که مردم خودشان در حال حرکت به سرعت هنگامی که یک دوست خود را کشته است. آنها سوگواری شریک زندگی خود را عبور در طول بیماری است.

اما فرزندان خود را نمی مقابله با غم و اندوه خود را در شیوه ای که. خود را عزادار اغلب شروع می شود با عبور, بنابراین به آنها شما در حال حرکت در ماه پس از پدر خود درگذشت. این ممکن است به نظر می رسد خارج از شخصیت و خودخواه و آنها احتمالا ترس است که شور و هیجان خود را در مورد این مرد را تحت الشعاع قرار دادن عشق خود را برای پدر خود. به طوری که آنها را نگه دارید حتی سخت تر. سپس انگار ارث سوال. که نگرانی یکی دیگر از ستون برای یک روز دیگر.

من امیدوارم که من توضیح ارائه می دهد بینش کمی به چگونه هر دو طرف ممکن است احساس. همدلی یک شفا دهنده (خوب Ex-قوانین و مقررات برای پدر و مادر قانون شماره 7) و قرار دادن خودتان در کفش یکدیگر کمک خواهد کرد که شما را به رویکرد هر یک از دیگر با درک و شفقت است. مواظب باشید اما. اگر چه شما ممکن است آشکارا با آن مواجه ناگزیری از شوهر خود از مرگ احتمال به طور کامل در برخورد با غم و اندوه همراه با آن است که بسیار غیر محتمل است. شما احساس سبک تر اما هر کس—کودکان خود را, شما, حتی شریک جدید خود را — نیاز به رسمیت شناختن است که وجود دارد جزر و مدی به غم و اندوه. هر کس صدمه زدن به. سعی کنید به قضاوت. که خوب ex-قوانین و مقررات.

جن استون نویسنده "Ex-قوانین و مقررات برای پدر و مادر: خوب رفتار بعد از طلاق یا جدایی" و بنیانگذار جایزه, خانواده, bonusfamilies.com.

©2020 جن استون

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب