فاز 1 نتایج نشان می دهد coronavirus واکسن و ایمن باعث پاسخ ایمنی

هیچ مطالعه داوطلبان با تجربه یک اثر جانبی جدی اما بیش از نیمی گزارش خفیف یا متوسط واکنش های مانند خستگی و سردر

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

هیچ مطالعه داوطلبان با تجربه یک اثر جانبی جدی اما بیش از نیمی گزارش خفیف یا متوسط واکنش های مانند خستگی و سردرد و لرز و درد عضلانی و یا درد در محل تزریق.

این به احتمال زیاد به رخ می دهد پس از دوز دوم و در افرادی که بالاترین دوز این تیم در گزارش جدید مجله پزشکی انگلستان.

مدرن سهام شروع به پریدن کرد بیش از 15 ٪ در بعد از ساعات معاملات روز سه شنبه.

مدرن برای اولین بار شروع انسانی آزمایش یک واکسن برای رمان coronavirus در مارس 16, برخی از 66 روز پس از توالی ژنتیکی این ویروس منتشر شد.

کارشناسان می گویند واکسن مورد نیاز است برای پایان دادن به این بیماری همه گیر است که بیمار میلیون و باعث تقریبا 575,000 مرگ و میر در سراسر جهان است.

"جهان باید سریعا واکسن برای محافظت در برابر COVID-19 گفت:" دکتر لیزا جکسون از قیصر Permanente واشنگتن پژوهشکده سلامت در سیاتل و نویسنده سرب از مطالعه.

دولت فدرال حمایت از صنعت مدرن است واکسن با نزدیک به نیم میلیارد دلار است و انتخاب آن به عنوان یکی از اولین ورود در مقیاس بزرگ آزمایش های انسانی. موفق واکسن می تواند یک نقطه عطف برای Cambridge, Mass.-بر اساس مدرن که تا به حال هرگز یک محصول مجوز.

مدرن شات mRNA-1273 با استفاده از ribonucleic acid (RNA) -- مسنجر شیمیایی است که شامل دستورالعمل برای ساخت پروتئین است. هنگامی که به مردم واکسن دستور سلول را به پروتئین که شبیه به سطح خارجی coronavirus که بدن به رسمیت می شناسد به عنوان یک مهاجم خارجی و مانت یک پاسخ ایمنی در برابر.

نتایج منتشر شده در سه شنبه درگیر سه دوز از این واکسن آزمایش در گروه 15 داوطلبان 18-55 که دو عکس 28 روز از هم جدا. گروه آزمایش 25, 100 یا 250 میکروگرم از این واکسن استفاده کنند.

تیم گزارش شده است که افرادی که کردم دو دوز واکسن به حال سطح بالایی از ویروس قتل خنثی سازی آنتی بادی است که بیش از حد متوسط سطح دیده می شود در افرادی که تا به حال بهبود از COVID-19.

عوارض جانبی بعد از دوز دوم رخ داده است در هفت از 13 داوطلب که 25 ميکروگرم دوز 15 همه شرکت کنندگان که موفق به دریافت 100 ميکروگرم دوز و تمام 14 که 250 ميکروگرم دوز. در بالاترین گروه با دوز سه بيمار واکنش های شدید مانند تب و لرز و سردرد و یا حالت تهوع. یکی از این تب داشتند از 103.28 فارنهایت (39.6 C).

"ما نمی بینم هر گونه حوادث است که به طور مشخص به عنوان عوارض جانبی جدی," جکسون گفت: با اشاره به واکنش های که نیاز به بستری شدن در بیمارستان و یا منجر به مرگ شود.

در ماه ژوئن مدرن گفت: این انتخاب 100 ميکروگرم دوز آن در اواخر مرحله مطالعه برای به حداقل رساندن عوارض جانبی.

در آن دوز مدرن گفت: این شرکت در مسیر تحویل حدود 500 میلیون دوز در سال و احتمالا تا 1 میلیارد دوز در سال با شروع در سال 2021 از شرکت های داخلی ایالات متحده ساخت سایت و استراتژیک همکاری با سوئیس داروسازی Lonza.

"این اولین گام خوب," گفت: دکتر ویلیام Schaffner یک واکسن متخصص در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت بود که درگیر در مطالعه است.

"وجود دارد هیچ چیز در اینجا است که مانع از پیش رفتن به مرحله 2/فاز 3 محاکمات" او گفت:. "کمی خستگی و سردرد و درد عضلانی (درد عضلانی) و درد در محل تزریق است که قیمت های کوچک به پرداخت برای حفاظت در برابر COVID-19."

در آوریل مدرن گسترش فاز 1 آزمایش شامل بزرگسالان بیش از 55 که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های جدی را با هدف ثبت نام 120 داوطلب. مدرن گفت: آن را به دنبال خواهد داشت مطالعه داوطلبان برای یک سال پس از ضربه دوم به دنبال عوارض و بررسی کنید چه مدت طول می کشد ایمنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب