"به اندازه کافی به اندازه کافی است": بیش از 100 پیوست صلح آمیز شب زنده داری در کلوکت به افتخار جورج فلوید

شب زنده داری آغاز شد و با سخنرانی و نماز در Veterans Memorial Park که در آن مردم برگزار می شود نشانه هایی است

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

شب زنده داری آغاز شد و با سخنرانی و نماز در Veterans Memorial Park که در آن مردم برگزار می شود نشانه هایی است که خواندن "تمام زندگی هر زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند ماده" "سیاه و سفید و سکوت است و خشونت" و "نه عدالت بدون صلح است."

Lavendar Nelms (from left), 3, Melinda Nelms and her twin sister Jubilee Nelms hold signs Saturday during a rally demanding justice for George Floyd at Veterans Memorial Park in Cloquet. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Lavendar Nelms (از سمت چپ) 3 ملیندا Nelms و خواهر دوقلوی او جشن Nelms نگه نشانه شنبه در طول یک تظاهرات خواستار عدالت برای جورج فلوید در جانبازان پارک یادبود در کلوکت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

بعد جمعیت راهپیمایی به کلوکت اداره پلیس که در آن رویداد برگزار Taysha martineau را از کلوکت خواسته Randall به زانو زدن با او در حالی که رهبری یک لحظه سکوت برای هشت دقیقه و 46 ثانیه مقدار از زمان جورج فلوید نمی تواند تنفس در زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس است.

"امروز من اینجا هستم با افسران پلیس از آنجا که ما نیاز به لغو نفرت در یک سطح بنیادی" martineau را گفت.

Taysha Martineau an activist from the Fond du Lac Band of Lake Superior Chippewa speaks Saturday during a rally demanding justice for George Floyd at Veterans Memorial Park in Cloquet. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Taysha martineau را یک فعال سیاسی از فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa صحبت می کند شنبه در طول یک تظاهرات خواستار عدالت برای جورج فلوید در جانبازان پارک یادبود در کلوکت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

او با اشاره به خودش به عنوان یک بومی و فعال حقوق آنارشیست که تصمیم به کنار گذاشتن او خود را سیاست و احساسات پس از Randall نشان داد تا در او روز قبل از اعتراض به او بگویید که او علاقه مند به پیوستن به این رویداد است.

"ما باید به اندازه کافی شجاع به خودمان و درون خودمان" martineau را گفت. "من تا به حال برای انجام این کار فقط برای امروز به اتفاق می افتد چون مثل Derek گفت: هنگامی که او آمد به درب من گفتم اوه خدای من" ... امروز قطعا کمک به رشد در جامعه ما است."

Randall گفت: زمانی که او در مورد این رویداد و ماموریت خود را آنلاین, او متوجه شد که او می خواهد برای دیدن همان است که تغییر martineau را و گروه او را Gitchigumi پیشاهنگی درخواست شد ،

"من بسیار سپاسگزار برای شهر ما و من بسیار سپاسگزار برای شهروندان به خصوص شما مردمی که با تشدید و گفت: "به اندازه کافی به اندازه کافی است و ما باید برای رسیدگی به این موضوع'" Randall گفت.

Randall به جمعیت گفت که این بخش به دنبال مراحل است که باید انجام شود به منظور اطمینان حاصل شود که آنچه اتفاق افتاده است به Floyd اتفاق نمی افتد در کلوکت.

وی افزود: "یک چیزی که من متوجه شدم این است که آن را واقعا سخت به درمان کسی disrespectfully به آنها آسیب برساند به rude زمانی که شما آنها را می دانیم."

Cloquet chief of police Derek Randall speaks Saturday during a rally demanding justice for George Floyd at Cloquet City Hall. Floyd, a black man, died while in the custody of the Minneapolis Police Department last month. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

کلوکت رئیس پلیس درک Randall صحبت می کند شنبه در طول یک تظاهرات خواستار عدالت برای جورج فلوید در کلوکت شهرستان سالن. فلوید یک مرد سیاه و سفید, درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس گروه در ماه گذشته است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

هشت دقیقه سکوت به نمایندگی از مقدار زمان فلوید نمی توانستم نفس بکشم بود و غم انگیز و لحظه دشوار است برای بسیاری از.

"هنگامی که جورج Floyd به نام خود mama او را احضار مقدس قدرت و زندگی هر دهنده در امریکا شنیده می شود که" martineau را گفت.

Marit ویلیامز از هرمانتاوون با حضور چهار شب زنده داری با یک دوست برای دفاع از عدالت برای افرادی که از دست داده اند و زندگی خود را به خشونت پلیس. آن را اولین بار او پیوست یک گردهمایی به نام جورج فلوید و آن را نمی خواهد آخرین.

"من فکر می کنم بسیاری از تصورات غلط" ویلیامز گفت. "شورش است که توجه بیشتری که اعتراض."

Marit Williams of Hermantown speaks Saturday during a rally demanding justice for George Floyd at the Cloquet City Hall. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Marit ویلیامز از هرمانتاوون صحبت می کند شنبه در طول یک تظاهرات خواستار عدالت برای جورج فلوید در کلوکت شهرستان سالن. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

ویلیامز گفت که بازداشت و اتهامات این چهار افسر پلیس که در صحنه در زمان فلوید کشتن نشانه آن است که تظاهرات مشغول به کار هستند.

ری "جست و خیز" Sandman از دلوت یکی از تعداد انگشت شماری از مردم به صحبت در آغاز شب زنده داری.

"این کشور بزرگترین کشور جهان در این شهر یک شهر بزرگ اما در عین حال این اتفاق می افتد در اینجا هم" Sandman گفت. "این نیاز به جلوگیری از. ما نیاز به تبدیل واحد. ما نیاز به صحبت می کنند در یک صدا: به اندازه کافی به اندازه کافی است."

Anishinaabe spiritual leader Ray "Skip" Sandman of Duluth gestures while speaking Saturday during a rally demanding justice for George Floyd at Veterans Memorial Park in Cloquet. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Anishinaabe رهبر معنوی ری "جست و خیز" Sandman از دلوت حرکات شنبه در حالی که صحبت کردن در طول یک تظاهرات خواستار عدالت برای جورج فلوید در جانبازان پارک یادبود در کلوکت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

اگر چه او انجام شده است و بهترین خود را به ماندن در خانه در طول COVID-19 گیر Lyz Jaakola از کلوکت گفت که آن را بیش از حد برای او مهم نیست با حضور شب زنده داری.

"این که مهم است که ما در اینجا با هم صحبت کردن در مورد این" Jaakola گفت: تاکید بر کلمه " با هم.' "حتی اگر بقیه کلوکت اینجا نیست, شما در حال رفتن به رفتن و صحبت کردن و شما در حال رفتن به رفتن به عقب و صحبت کنید."

بسیاری از مردم در حضور متمرکز بر نیاز برای مکالمات اطراف آن سفید امتیاز و نژادپرستی سیستماتیک به ادامه زمانی که تظاهرات و رویدادهای دیگر نیست ،

شنبه رویداد به پایان رسید با martineau را با دعوت از همه شرکت کنندگان به شستن دست های خود را پس از بازگشت به خانه و گرفتن تست شده برای COVID-19 به منظور حفاظت از جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن