قیمت نظافت منزل مشهد

جارجوب نباشیدحتما همه ی شما جارجوب آن پسرک شلخته در کتاب هدیه های آسمانی را یادتان می آید. پسرک بی نظمی که همی

توسط NEWSMINERAL در 7 آبان 1399

جارجوب نباشید

حتما همه ی شما جارجوب آن پسرک شلخته در کتاب هدیه های آسمانی را یادتان می آید. پسرک بی نظمی که همیشه اتاقش شلوغ بود و ما باید با رنگ کردن لوازم مورد نیازش آن ها را پیدا می کردیم تا از مدرسه جا نماند. شما ترجیح می دهید کدام باشید؟ یک فرد شلخته که همیشه ساعت ها به دنبال لباس و کیف و کتاب هایش می گردد یا فردی که آدرس تمام وسایلش را بلد است  ؟  جارجوب نبودن کار سختی نیست اصلا لازم نیست شما ساعت ها وقت خود را به نظافت منزل خود اختصاص بدهید اگر این کار را با برنامه ریزی دقیق انجام دهید و هر روز یک بخش از خانه را تمیز کنید تا احساس خستگی نکنید اما در مواقعی که فرد شاغل است و یا بر اثر کهولت سن دیگر توانایی رسیدن به کار های منزل را ندارند می توانند از شرکت های نظافت منزل کمک بگیرند علاوه بر این ها مواقعی مانند عید نوروز که حجم کاری بالا است از این شرکت ها کمک بخواهید.

شرکت نظافت منزل پالسین

شرکت نظافت منزل پالسین یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت های نظافتی در حال فعالیت است. این شرکت به خاطر کادر خدماتی فوق العاده ای که در سراسر ایران دارد و ویژگی های دیگر بسیار محبوب است. این شرکت پس از گذراندن مراحل سخت گیرانه تمام کادر خود را استخدام می کند پس به هیچ عنوان از بابت دزدی، خیانت و ... نگران نباشید. شرکت ما تمام لوازم مورد نیاز مثل انواع شوینده ها، مایع های شوینده، سفید کننده ها و ... را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد و تمام کادر خدماتی لوازم مورد نیاز خود را مثل سطل، انواع جارو و طی ها را همراه خود می آورند و لازم نیست شما آن ها را از قبل تهیه کنید. پس از انجام کار در صورت رضایت از کار نظافت چی هزینه ی مشخص شده را می پردازید و اگر از کار آن ها برای یک ساعت راضی نبودید می توانید بدون پرداخت هیچ وجهی آن فرد را باز گردانید و از شرکت یک فرد دیگر را بخواهید.

ویژگی های کادر شرکت پالسین

خانه ی هر فرد امن ترین جا برای او و دیگر اعضای خانواده آن فرد است طبیعی است که در برابر ورود افراد ناشناس به خانه ی خود اندکی سخت گیرانه برخورد کنید شرکت ما برای این مواقع نیز چاره اندیشیده است‌. افراد شرکت ما افرادی با مسئولیت، با مهارت و سخت کوش هستند هم چنین شرکت از هر لحاظ این افراد را تضمین می کند. لازم به ذکر است که شرکت ما همراه با فرد یک عکس و معرفی نامه ی شرکت برای شما می فرستد این کار به طرز چشم گیری از سوء استفاده ی افراد سود جو جلوگیری می شود زیرا هر کسی نمی تواند درب منزل شما را بزند و بگوید که از شرکت خدماتی آمده است. شایان به ذکر است که با توجه به شرایطی فعلی و با شیوع ویروس کرونا کادر خدماتی ما با رعایت پروتکل های بهداشتی به خانه های شما می آیند و جای هیچ نگرانی را برای شما و دیگر افراد خانه تان باقی نمی گذارند.

افراد شرکت خدماتی ها چه کارهایی را به مشتری ارائه می دهند؟

تمام این خدمات را علاوه بر منازل شما در دفاتر، اداره ها، شرکت ها و ... نیز انجام می شود پس اگر قصد گرفتن کمک از این شرکت ها را دارید می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید تا افرادی را برای کمک برای شما بفرستیم. شما می توانید متناسب با کار خود تعداد و جنسیت نظافت چی را تعیین کنید اگر کار های سخت مثل حمل وسایل و شستن فرش ها را دارید می توانید از آقایان کمک بگیرید و ب ای کار های ظریف تر و کار هایی که به تمرکز هواس بیش تری نیاز دارد از خانم ها کمک بگیرید. شرکت خدماتی ما خدمات زیر را به شما مشتری عزیز ارائه می دهند

  • شست و شوی مبل، موکت، فرش ها
  • تمیز کردن راه پله، حیاط و انبار خانه ها
  • تمام کار های منزل مثل شستن ظرف ها، جارو کشیدن، دستمال کشیدن و مرتب کردن وسایل و .‌..

کارگر خانم برای نظافت منزل مشهد

جالب است بدانید که شرکت ما در سراسر ایران شعبه دارد پس در هر شهر از ایران عزیز که هستید تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن افرادی را برای کمک به شما بفرستیم. بیش تر اوقات به دلیل راحت تر بودن خانم های خانه دار از ما نظافت چی خانم می خواهند. برای ما همیشه نظر مشتری در اولویت بوده پس هر چیزی که شما بخواهید را ما برای شما انجام می دهیم . اگر در شهر مشهد ساکن هستید و قصد تمیز کردن منزل و یا شرکت خود را دارید می توانید روی کمک ما حساب باز کنید.

قیمت نظافت منزل در مشهد

معمولا قیمت نظافت منزل در چند ساعت اول هزینه ی ثابت و مشخصی دارد ما برای هموطنان عزیز مشهدی خود مناسب ترین قیمت ها را در نظر گرفته ایم پس اگر قصد نظافت منزل خود را دارید با شرکت ما دیگر از بابت هزینه ها نگرانی نداشته باشید. هم چنین لازم است اضافه کنم که اگر کار شما در ساعت مقرر شده تمام نشود و از این افراد ساعت کاری بیش تری بخواهید  به طبع باید هزینه اضافه کاری آن ها را نیز بپردازید که این هزینه ها به صورت ساعتی محاسبه می شود. خانم های خانه دار مشهدی دیگر با کم ترین هزینه ها خانه ی خود را مثل دست گل کنید. در مواقعی مثل عید نوروز که حجم کاری بسیار زیاد است و شما به تنهایی نمی توانید تمام کار های منزل را در زمان مشخص تمام کنید تنها کافی است با نظافت منزل فوری  ما تماس بگیرید این نظافت منزل فوری برای تازه عروس های عزیز نیز بسیار کار آمد است چگونه؟ اگر در روز های اول زندگی خود هستید و برای شام مهمان زیادی دارید اما به تمام کار های خود نمی رسید اصلا نگران نباشید ما همیشه همراه شما هستیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن