دیدگاه ما: آیا حمله به روزنامه نگاران برای انجام کار خود را

آره که می تواند بزرگ. متاسفانه در ناآرامی ها و ضرب وشتم از اواخر هفته گذشته و این هفته پس از مرگ غم انگیز از G

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

آره که می تواند بزرگ. متاسفانه در ناآرامی ها و ضرب وشتم از اواخر هفته گذشته و این هفته پس از مرگ غم انگیز از Geroge فلوید در حالی که در بازداشت پلیس روزنامه نگاران به وضوح شناسایی خود را به عنوان کار ضربه شد با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی, و دستبند با این وجود. در برخی موارد خبرنگاران و عکاسان مورد هدف قرار گرفتند. وجود دارد نگران کننده تعداد حوادث بسیاری است که جامعه روزنامه نگاران حرفه ای احساس نیاز به صدور نامه سرگشاده ای به ماموران و معترضان روز شنبه.

"لطفا اجازه دهید ما ما شغل" نامه التماس کرد. "درمان ما با همان احترام و کرامت است که شما می خواهید. این بسیار فرار هستند موقعیت و ما بهترین های ما برای پوشش این داستان تحت همان شرایط (به عنوان مجری قانون). حملات روزنامه نگاران توسط پلیس و معترضان ... باید هرگز اتفاق افتاده است. ... این اقدامات تنها بد منعکس در افسران و افراد ادعا برای حفظ صلح است. فراموش نکنیم خبرنگاران, تولید, فیلمبرداران و عکاسان انسان بیش از حد. تلاش برای ایجاد یک زندگی. تلاش برای تشریح این حقیقت است. ما باید قرار داده نمی شود در هر گونه خطر برای انجام شغل ما است."

در خیابان پس از دو زنان جوان بودند اسپری توسط افسران Des Moines Register خبرنگار تایلر دیویس با استفاده از دوربین خود را به ثبت. "افسر هدایت شیمیایی خود اسپری از فرار اواز یا موسیقی دو نفری به سمت من" دیویس نوشت: این آخر هفته. "او گذاشته روی ماشه برای چند ثانیه که من به او گفتم من یک عضو از رسانه ها."

در دیترویت یک خبرنگار روزنامه "بود و خروج از مقابله و اعتراض خود را در شهرستان شنبه شب هنگامی که پلیس شروع به تعقیب او و چند تن از تظاهر کنندگان با اسپری فلفل. او برداشته تا خود را به رسانه ها نشان اما هنوز هم آمار رو به طور کامل در چهره" ایالات متحده آمریکا امروز از نظر قطعه گزارش شده است. "پلیس سیلی یک تلفن از یک دست (دیترویت) رایگان عکاس مطبوعات به عنوان او در جریان صحنه زندگی می کنند."

در لوئیزویل یک NBC وابسته خبرنگار و عکاس به ضرب گلوله کشته شدند عمدا با فلفل توپ — با وجود اینکه پلیس خط به طوری به عنوان نه به تداخل با اجرای قانون است.

در مینیاپولیس یک عکاس خبری از WCCO-تلویزیون گیر کرده بود توسط یک لاستیک گلوله مجبور به زمین گرفته و به بازداشت پنج شنبه شب پس از شناسایی خود را به عنوان یک عضو از رسانه های محلی با توجه به ایستگاه خود را.

این آمد در پاشنه به وضوح credentialed و به وضوح در کار خدمه از سی ان ان دستگیر شده در مینیاپولیس — در حالی که زندگی در هوا. کابل شبکه را دوربین بود سمت چپ بر روی زمین هنوز هم پخش.

نگران کننده لیست در می رود. حداقل هشت روزنامه نگاران دستگیر شده بودند در مینیاپولیس شنبه شب برگزار شد و به مدت چهار ساعت و پنجاه و ایالات متحده آمریکا امروز گفت. دیگر روزنامه نگاران دستگیر شده بودند در شهر نیویورک و لاس وگاس. روزنامه نگاران باقی مانده بودند با تکان مغزی و صدمات دیگر وقتی روشن توسط غارتگران ،

به عنوان ایالات متحده آمریکا امروز ستون های مکرر در مورد همه آن "این غیر قابل قبول است."

"خبرنگاران و عکاسان وجود دارد به رکورد حقیقت به عنوان مسالمت آمیز یا خشونت آمیز آن را به عنوان ممکن است. ما به عنوان خدمتگزاران مردم در این نقش نه بخشی از اعتراضات وجود دارد اما سند آن را برای مردم آمریکا" ستون بخوانید. "هنگامی که پلیس هدف ما به عنوان ما ایستادگی کردن به پهلو یا پشت از عمل, گزارش, ضبط, مصاحبه است نه یک حادثه. در بسیاری از موارد این آخر هفته ما تا به حال به مبارزه برای ما حتی حق پوشش اقدامات است."

بله غیر قابل قبول است.

شهردار لارسون اذعان کرد که روزنامه نگاران در دولوت آخر این هفته بودند "مستند و ما چشم و گوش و این مهم است." متمم اول قانون اساسی محافظت از رسانه مناسب برای انجام آن نقش.

حتی در موقعیت های استرس زا حتی در فرار و پر هرج و مرج لحظه خبرنگاران و عکاسان خبری و دیگر اعضای کار مطبوعات نباید حمله برای انجام این کار مهم ما به نمایندگی از جوامع ما و کشور است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب