اوایل رگبار گلوله حمل دوقلوها گذشته کاردینالز

مینیاپولیس — جاش دونالدسون و خورخه Polanco هر homered و سوار در دو اجرا می شود منجر به دوقلوها مینه سوتا به ی

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

مینیاپولیس — جاش دونالدسون و خورخه Polanco هر homered و سوار در دو اجرا می شود منجر به دوقلوها مینه سوتا به یک 6-3 پیروزی بر سنت لوئیس کاردینالز در دوشنبه 28 ژوئیه در مینیاپولیس.

هومر بیلی (1-0) برداشت تا پیروزی خود را در دوقلوها' شروع اولین اجازه می دهد دو اجرا می شود در چهار بازدید بیش از پنج نوبت. بیلی که وارد شده با یک 6-16 ضبط و 5.80 عصر در 29 حرفه ای شروع می شود در برابر کاردینالز دو راه می رفت و زده از چهار.

سرجیو Romo سخت تن به تن بدون گل نهم به درآمد اول خود را نجات دهد. دونالدسون و Polanco هر حال دو تا از مینه سوتا هفت بازدید.

کارلوس مارتینز (0-1) ساخت اولین شروع خود را پس از 30 جولای 2018 در زمان از دست دادن اجازه می دهد شش اجرا می شود در هفت بازدید بیش از 3 2/3 نوبت. او راه می رفت یکی زده و دو.

تایلر اونیل و تامی Edman homered برای St. Louis. Edman و مت نجار هر دو به پایان رسید با دو بازدید برای کاردینالز که خود را کاهش یافته است دوم مستقیم بازی.

مارتینز که مشغول به کار راه خود را از یک پایگاه لود جم در اولین ورود زمانی که او موفق به دریافت میچ Garver به زمین را لمس شد برای پنج اجرا می شود در چهار بازدید در مرحله دوم که مینه سوتا ساخته شده 5-0 منجر شود.

لوئیس Arraez باز به زمین باز یافته با یک رفت و تا سوم در دو سمت چپ پایین خط زمینه میگوئل سانو و پس از آن گل در یک fielder انتخاب توسط بایرون Buxton, ضرب و شتم shortstop پل DeJong پرتاب به صفحه. حداکثر کپلر به دنبال با یک رانندگی در سانو و دونالدسون ساخته شده آن را 3-0 با یک قربانی پرواز به درایو در بوختن. Polanco سپس دربسته در این تجمع با دو اجرا هومر به راست.

دونالدسون افزایش سوتا منجر به 6-0 چهارم با اولین اجرای خانه با دوقلوها یک مخالف زمینه درایو به راست.

اونیل قطع آن به 6-2 در پنجم با خانه دوم اجرا از فصل یک 438-پا درایو به اغل گاو یا حشم در سمت چپ مرکز که سوار در دکستر Fowler.

Edman از آن ساخته شده 6-3 با سرب-خاموش هومر در هشتم که ضربه پاشنه دستکش Buxton و سپس منعکس بیش از دیوار در مرکز برای اولین بار او را در خانه اجرا شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب