از دست سگ نجات بازگشت به, Crow Wing, دریاچه ساکن

در مارس 5 Youngquist به تصویب رسید رن. اما حفظ سگ هنوز هم در آن دسته سه تایی رو spooked و دور زد که شب از خانه

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

در مارس 5 Youngquist به تصویب رسید رن. اما حفظ سگ هنوز هم در آن دسته سه تایی رو spooked و دور زد که شب از خانه اش در, Crow Wing, دریاچه در جنوب برینرد. Youngquist گفت: رن ترس از مراحل و زمانی که او و همسرش شد و آوردن او به خانه رن اره عرشه مراحل و پیچ و مهره ای.

Youngquist به نام شانون استیل بنیانگذار نجات پناه حق دور.

رن که اعتقاد بر این است حدود 4 یا 5 سال آمد به شمال دریاچه نجات پس از رها شده در جنگل گوزن در رودخانه. رن در ابتدا نجات توسط یک سازمان به نام بازیاب یک تیم داوطلب مستقر در مینیاپولیس است که ارائه می دهد ابزار تجربه و تخصص برای کمک به نجات از دست سگ. این گروه به ارمغان آورد و سگ را به Pequot دریاچه پناهگاه.

یک داوطلب با بازیاب کتی بریتانیا مشغول به کار با رن حدود دو هفته است. بریتانیا گفت: سگ کت بود تا ورقه های سبز رنگ آنها مطمئن نبودند چه جنسیتی سگ بود تا زمانی که او مرتب است. پس از او بود و مرتب آنها قادر به تایید او یک استاندارد نوعی سگ پشمالوی باهوش و به احتمال زیاد یک سگ برای پرورش استفاده می شود.

"این چیزی است که این افراد هنگامی که یک سگ است که دیگر مورد نیاز برای خدمات" Youngquist گفت: از پرورش دهندگان. "آنها نمی تواند آنها را به یک پناهگاه چرا که آنها نه اجتماعی. او تا به حال شده است برای زنده ماندن در جنگل قبل از نجات و به سختی می دانستم که زندگی داخلی.

"او نمی دانم که چگونه به خوبی او در حال رفتن به آن را در خانه من است."

Youngquist ترسیده بود رن را در دسته سه تایی را دریافت کنید بر روی چیزی ساخت او را آسیب پذیر می شود و در شکار حیوانات وحشی.

یک بار Youngquist قرار داده و از تماس به استیل داوطلبان با سرپناه از جمله استفانی Tangen و انگلیس با بازیاب رو به کار بر روی جستجو. آنها ارسال شده عکس ها و اطلاعات در رن از طریق رسانه های اجتماعی ارسال شده آگهی زدم در درب در محله و قرار دادن چندین ایستگاه های تغذیه و دوربین های امید محل سگ از دست رفته. رن رفت و گم شده در یک شنبه شب. وجود دارد چند رؤیت آن شب و روز بعد اما پس از آن هیچ چیز نیست.

امید اضمحلال بود.

داوطلبان قرار دادن با هم یک جستجوی گسترده ای برای روز مادر یکشنبه 10 مه در امیدوار است که افرادی که قصد ماهیگیری در بازکن یا به کابین خود را ممکن است او را ببینید. همه چیز تنظیم شد و داوطلبان سوار به جستجو در سایت. به عنوان آنها رانندگی Youngquist دریافت یک تماس تلفنی از یکی از همسایه ها در مورد پیدا کردن رن. رن در بر داشت شده بود درهم در دسته سه تایی بر روی یک پل روی نهر در جنگل حدود یک مایل دور از اموال خود را. کودکانی که تا به حال او را در بر داشت شد با بهره گیری از چهار wheeling, سوار شدن و فقط به طور اتفاقی متوجه او است.

Youngquist گفت: کودکان بودند تا افتخار کرده اند رن به حال دیده آگهی سگ گمشده, به طوری که آنها می دانستند که آنها نباید به او نزدیک است. آنها به خانه سوار و گفت: پدر و مادر خود را که سپس به نام او.

"وجود دارد هیچ کلمه ای برای قدردانی من برای نگه داشتن من عاقل و تخصص در پیدا کردن رن," Youngquist در نامه ای نوشت. "به کودکان و نوجوانان است که او را در بر داشت و به اندازه کافی شجاع برای کمک به. آنها ساخته شده مادر من روز بسیار ویژه است.

"این سازمان کمک کرد که شگفت انگیز هستند. آنها نشان دادند که تا 100% شد و هر روز از اینجا."

پس از پیدا کردن ان یک تصمیم ساخته شده بود برای استیل را به پناهگاه را از حالت فشرده خارج کنید و به قطار رن نحوه مدیریت پله ها.

"این فقط یک دمدمی مزاجی حادثه است." استیل گفت. "تنها دلیل که چرا من به تصویب رسید رن بود به دلیل JoAnn و تجربه او در حال رفتن به او را به یک خانه بزرگ. او در حال حاضر قرار داده و در حصار خود یک دستگاه ردیابی GPS یقه و انجام همه چیز را او می تواند برای رن.

"پس از مصرف در رن او انجام شده است واقعا خوب با پله ها."

استیل و اهل آورده رن به Youngquist خانه پنج شنبه, مارس 21. استیل گفت: آن را ان زمان برای تنظیم به خانه جدید خود را, اما آنها باور دارند که در دو قلاده و رن یکی از آن سگ که نیاز دو قلاده در آغاز به عنوان او طول می کشد زمان برای تنظیم به خانواده جدید.

پس از دادن رن برخی از رفتار Youngquist گفت: "من بسیار سپاسگزار برای این مردم و رن در حال رفتن به یک زندگی فوق العاده است در اینجا. او دارای یک دریاچه حصار و او در حال رفتن به افرادی که او را دوست دارم. او در حال رفتن به مرغ تازه از Costco بعد از امروز."

"در این روز به معنای زیادی گفت:" بریتانیا که صرف هر روز به دنبال رن در حالی که او از دست رفته بود. "من می دانم که او ترسیده است اما با گذشت زمان او را به احساس می کنم مثل یک سگ و صاحبان جدید خواهد بود او بسته است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازیاب رفتن به https://theretrievers.org/ و برای اطلاعات بیشتر در مورد شمال دریاچه, نجات یک غیر انتفاعی و پرورش بر اساس صفحه اصلی امداد و نجات سازمان به www.northernlakesrescue.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب