دلوت را شولتز, تماس, خارج, خانه, همکار استفاده از 'مجازات'

دموکراتیک Rep. جن شولتز از دلوت را محکوم کرد او خانه دولت همکار اواخر جمعه پس از تشکر. استیو Drazkowski طبقه

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

دموکراتیک Rep. جن شولتز از دلوت را محکوم کرد او خانه دولت همکار اواخر جمعه پس از تشکر. استیو Drazkowski طبقه سخنرانی به نام سرنگونی کنگره را کریستف کلمب مجسمه یک "مجازات مانند هتک حرمت از یک اثر هنری است."

"من ناراحت او استفاده می شود که کلمه" شولتز گفت. "من ناراحت است که جمهوری خواهان به نظر می رسد به مراقبت بیشتر در مورد مجسمه ها از عدالت کیفری اصلاحات که در آن سیاه و سفید زندگی مردم در خطر است."

061320LynchingII

برای Drazkowski R-Mazeppa زمان بود به عنوان های زیادی را در سوال خود را به عنوان استفاده از کلمه. شولتز با اشاره به سالگرد 100 از lynchings از الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie روز دوشنبه در دولوت و تاریخی و پس از مرگ عفو زودتر جمعه از حداکثر Mason سیرک کارگر را به اتهام تجاوز به ایرنه Tusken در یک مورد به lynchings در دولوت.

Drazkowski به دست آورده در سوئیس در خانه طبقه و در توییتر. حریف خود را در انتخابات آینده نوشت: "من نام Elise Diesslin و من نمی خواهد استفاده از اصطلاح "مجازات" برای توصیف سرنگون مجسمه."

"من فکر نمی کنم که lynching پایین آوردن مجسمه" شولتز به نمایندگی از منطقه 7A در شرق Duluth گفت. "من فکر می کنم Drazkowski به جزئیات مختلف کتاب های تاریخ."

Drazkowski نظر نیز آمد در یک روز, خانه, مشاهده, 8 دقیقه, 46 ثانیه سکوت در حافظه جورج فلوید که در اوایل این ماه پس از مینیاپولیس افسران پلیس kneeled در گردن او برای حدود 9 دقیقه است.

با توجه به NAACP, lynchings شد "محبوب راه حل و فصل برخی از خشم است که سفید پوستان به حال در رابطه به سیاه پوستان است."

از سال 1882 به سال 1968 4,743 lynchings رخ داده در ایالات متحده — از آنها 3,446 شد سیاه از جمله دلوت قربانیان.

061320LynchingIII

در این گزارش Drazkowski تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است در پاسخ به یک خبر تریبون درخواست برای نظر و تا به حال نیز توییتی بیشتر در پاسخ به هم بزنید ایجاد شده توسط خود را در نظرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب