دوقلوها' بایرون Buxton است 'مولد روز پیش از روز جمعه بازکن

"من," او گفت:. "نمی توانم در مورد آن نگران. من آنجا خواهم بود. من آنجا خواهم بود." سریع outfielder در زمان یک

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

"من," او گفت:. "نمی توانم در مورد آن نگران. من آنجا خواهم بود. من آنجا خواهم بود."

سریع outfielder در زمان یک گام به سوی این هدف در دوشنبه 20 ژوئیه به عنوان دوقلوها قرار داده و او را از طریق یک تمرین است که مدیر Rocco Baldelli گفت که او راه می رفت دور از با "لبخند در چهره اش."

"بایرون بود قادر به خارج وجود دارد, تواند روی پای خود را کمی بیشتر. من چک در با او پس از تمرین خود را. او قادر به اجرای" Baldelli گفت. "من نمی خواهد می گویند او در خارج وجود دارد در سرعت کامل و یا واقعا سرعت اما قطعا گرفتن احساس برای اینکه در خارج وجود دارد و شروع به حرکت به سمت به سمت بازگشت به عقب."

Baldelli گفت: Buxton مصرف شده است برخی نوسانات و دوقلوها قصد گرفتن او را در این زمینه پنج شنبه به صورت زنده تبادل. دوقلوها را نور تمرین سهشنبه و پس از آن سفر به شیکاگو پیش از چهارشنبه شب نمایشگاه بازی برابر توله. دوقلوها' بازکن را در شب جمعه برابر White Sox در نرخ تضمین میشه.

"من فکر می کنم او قطعا انجام خیلی بهتر و به دست آوردن اعتماد به نفس زیادی که من فکر می کنم این است که احتمالا مهم ترین چیز او به عنوان رمپ برگشت تا به سرعت کامل" Baldelli گفت. "...به طور کلی آن را یک روز مولد."

Maeda آهنگ تا

استارت Kenta Maeda حال نهایی خود را tune-up در روز دوشنبه در دوقلوها' آخرین intrasquad بازی پرتاب درست در 85 رزین در پنج نوبت در مقابل هم تیمی های خود در گذشته خود را بزرگ تفرج قبل از شروع فصل.

Maeda داد تا سه اجرا می شود — از جمله گیر الکس آبیلا خانه اجرا و شش بازدید قابل توجه هفت در تفرج.

"من می خواستم به بیرون رفتن و فقط تست استقامت من که امروز وجود دارد" Maeda گفت. و من قادر به زمین تمام زمین در آخرین تفرج امروز من مشغول به کار در چند چیز جدید, جدید, زمین, به طوری که یک غذای آماده."

Maeda آمار جدید هم تیمی جاش دونالدسون با زمین در نزدیکی پایان خود را شروع. دونالدسون خوب بود اما Maeda بود که ترس برای یک دقیقه.

"من فکر کردم که پایان جهان برای من واقعا" او گفت:. "من می توانم انجام داده اند هر چیزی بدتر است."

FSN برنامه

FOX Sports شمالی خواهد خود را از سر دوقلوها پوشش در چهارشنبه پخش دوقلوها' نمایشگاه بازی برابر توله در شیکاگو است. Play-by-play گوینده کیر برمر را با برت Blyleven جک موریس Roy اسمالی و جاستین Morneau در این فصل است. پخش خدمه با شما تماس گرفته تمام بازی ها از هدف زمینه حتی زمانی که این تیم در جاده ها است.

قبل از روز افتتاحیه در روز جمعه FSN خواهد شد یک ساعت نسخه از دوقلوها زنده نیز پخش خواهد شد از این پارک برای هر دو خانه و جاده ها.

تنها دو بازی FSN نمی خواهد پخش خواهد شد ژوئیه 30 برابر کلیولند و هفت. 12 برابر کلیولند. این دو بازی خواهد بود تلویزیونی در فاکس ملی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن