'ناراحت اتهام': بوتان رد گزارش در آب آبیاری توقف به آسام

توسط: PTI | Pti Thimpu | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 2:19:11 pm "این ناراحت کننده اتهام و وزارت

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: PTI | Pti Thimpu | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 2:19:11 pm
bhutan, bhutan stops water to assam, bhutan assam water row, bhutan stops irrigation water to assam, bhutan news "این ناراحت کننده اتهام و وزارت امور خارجه می خواهم برای روشن است که این اخبار کاملا بی اساس به عنوان وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا جریان آب باید متوقف شود در این زمان" بوتان دولت گفت. (بازنمودی)

بوتان در روز جمعه را رد کرده و گزارش های رسانه ها ادعا می کنند که آن را متوقف کرده است و تامین آب آبیاری به کشاورزان در آسام تشریح آنها را "کاملا بی اساس" و "تلاش عمدی" با منافع به علت سوء تفاهم با هند است.

در بیانیه وزارت امور خارجه سلطنتی دولت بوتان گفت که از 24 ژوئن 2020, شده اند وجود دارد چند اخبار منتشر شده در هند ادعا که بوتان را مسدود کرده است کانال های آب که تامین آب آبیاری به کشاورزان در Baksa و یودلگوری مناطق در آسام مجاور Samdrup Jongkhar منطقه.

"این ناراحت کننده اتهام و وزارت امور خارجه می خواهم برای روشن است که این اخبار کاملا بی اساس به عنوان وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا جریان آب باید متوقف شود در این زمان" آن را گفت.

"این یک تلاش عمدی با منافع به گسترش اطلاعات غلط و باعث سوء تفاهم بین مردم پسند از بوتان و آسام" وزارت گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب