تفاهم نامه با شرکت های چینی در انتظار اجرا شود اگر روابط بهبود: Subhash دسای

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 2:44:03 am ماهاراشترا صنایع وزیر Subhas

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 2:44:03 am
India china border dispute, Subhash Desai, maharashtra mou with chinese company, maharashtra freezes mou agreement with chinese company, indian express news ماهاراشترا صنایع وزیر Subhash دسای. (فایل)

دو روز پس از بیان این که ماهاراشترا دولت برنامه ریزی شده برای توقف بیش از 5,000 تومان کرور روپیه تفاهم (م) آن را امضا کرده بود با سه شرکت های چینی, دولت, صنایع وزیر Subhash دسای روز چهارشنبه گفت: پروژه های اجرا شده پرداخته می شود در این حالت اگر روابط بین دو کشور را بهبود بخشد.

"این تفاهم نامه با شرکت های چینی بودند لغو نمی شود اما قرار میگیرد. ما در حال انتظار برای دستورالعمل از اتحادیه های دولت است. اما ما در حال شنیدن است که این موضوع به احتمال زیاد حل و فصل و روابط بین دو کشور خواهد بود دوباره بازسازی شد. بنابراین ما احساس می کنیم که این تفاهم نامه اجرا خواهد شد" دسای گفت.

هفته گذشته دولت را امضا کرده بود 12 عمده موس به ارزش 16,100 تومان کرور روپیه با شرکت های خارجی, اما, Rs 5,020-کرور ارزش تفاهم نامه امضا شده با سه شرکت های چینی بودند را در خود نگه دارد در پی Galwan دره بن بست بین هند و چین است.

روز دوشنبه دسای حال گفت: دولت تصمیم گرفته بود به صبر کنید برای دستورالعمل های بیشتر از دولت مرکزی بیش از سرمایه گذاری ساخته شده توسط شرکت های چینی در دولت است.

تا زمانی که بیشتر دستورات وزیر بود گفت: وضع موجود حفظ می شود با توجه به تفاهم نامه امضا شده در ژوئن 15.

روز چهارشنبه دولت امضا دو تفاهم نامه به ارزش تومان 1,017 کرور با دو شرکت.

به گفته مقامات از صنایع بخش DBG و مستغلات Pvt با مسئولیت محدود است که بخشی از Welspun گروه از هند را امضا تفاهم نامه با سرمایه گذاری 900 تومان کرور روپیه برای راه اندازی لجستیک پارک در بیواندی. انتظار می رود برای تولید 2,700 شغل. ایده آل Chemi پلاست Pvt با مسئولیت محدود یک شرکت مبتنی بر ژاپن است یکی دیگر از امضا تفاهم نامه با سرمایه گذاری 117 تومان کرور روپیه برای راه اندازی یک کارخانه مواد شیمیایی در Ahmednagar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن