ماهاراشترا حساب برای یک سوم از تمام موارد اشکال Covid نقشه

نوشته شده توسط آمیتا سینها | پونا | به روز شده: مه 25 سال 2020 5:54:02 am سلامت کارگران انجام غربال

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط آمیتا سینها | پونا | به روز شده: مه 25 سال 2020 5:54:02 am
coronavirus, coronavirus news, covid 19 tracker, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise, India news, Indian Express سلامت کارگران انجام غربالگری و جمع آوری نمونه در Dharavi اردوگاه کار (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)کرن

در نزدیک به سه ماه Coronavirus شده در هند یک روند پایدار شده است تسلط ماهاراشترا در رشد Covid در کشور است. اگر هر چیزی, این به طور پیوسته تقویت شده با زمان.

در مارس 24, هنگامی که اولین سراسر کشور ملی مستند تحمیل شد Maharashtra تا به حال یک پنجم از همه Coronavirus عفونت در کشور است. دو ماه بعد به عنوان هند caseload رفته گذشته 1.3 لاخ, Maharashtra سهم افزایش یافته است و به بیش از یک سوم. در ده روز گذشته بیش از 40 درصد از عفونت های جدید شناسایی شده در کشور آمده اند از ماهاراشترا.

چنین است که هر زمان که تسلط ماهاراشترا موفق به کم کردن سرعت رشد آن در حالی که آن را آهسته ملی نرخ رشد نیز هست. و مخالف درست بوده است و همچنین. در واقع منحنی ملی نرخ رشد بسیار نزدیک و شبیه است که در مهاراشترا (نگاه کنید به نمودار). همان درست است وقتی که می آید به دو برابر شدن زمان از موارد.

به عبارت دیگر اگر شیوع بیماری در ماهاراشترا است به نحوی موجود و یا رشد آن را آهسته قابل ملاحظه بخشی از مشکل در این کشور می تواند مراقبت از. اما انجام آن آسان تر است از انجام گفت.

"از مهار چشم انداز خوب است اگر تعداد زیادی از عفونت ها متمرکز در یک منطقه جغرافیایی. این کل منطقه می تواند جدا شده و جنبش و از این منطقه می تواند محدود. حتی در ماهاراشترا کل دولت است و نه به همان اندازه تحت تاثیر قرار. تعداد قریب به اتفاق از عفونت فقط در شهرهای بمبئی و پونا و حومه. این یکی هم پیوسته منطقه است که بزرگترین مشکل منطقه است. اگر ما قادر به اطمینان حاصل شود که هیچ فرد آلوده می رود از این منطقه در نهایت این بیماری خواهد تایر خود را در این منطقه بدون کمک زیادی به گسترش در جای دیگر گفت:" Sitabhra سینها از موسسه علوم ریاضی در چنای است که ردیابی گسترش این بیماری است. اما ایده قرار دادن تمام شهرستانها تحت قرنطینه بزرگ عملی مشکلات به خصوص اگر شهرها به عنوان مهم مالی و صنعتی بودن این کشور به عنوان بمبئی و پونا.

گوتام منون استاد زیست شناسی محاسباتی و فیزیک نظری نیز در موسسه علوم ریاضی گفت: مهار احتمالا آسان تر شده است اگر به جای بودن در بمبئی مشابه تعدادی از موارد واقع شده بودند در برخی از مکان دیگر حتی اگر جغرافیایی گسترش کمی بیش از اندازه از بمبئی.

"در راه بمبئی نماینده مورد چقدر دشوار است برای مهار یک بیماری عفونی در شهری متراکم و تنظیمات. وضعیت مشابهی است که در شهرهای دیگر مانند احمدآباد دهلی یا چنای به عنوان به خوبی. اما حتی در میان این شهرها بمبئی احتمالا ارائه پیچیده ترین چالش است. من بسیار شگفت زده برای دیدن آن است که بمبئی که در آن ما شاهد این نوع از رشد و هر شهر یا منطقه" منون گفت.

بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر رشد عفونت در ماهاراشترا شده است دارد و آن را به حال هرگز "منفعل" فاز.

سینها گفت: این غیر معمول نیست. "در واقع, Maharashtra است که احتمالا تنها کشوری است که به دنبال یک کتاب درسی نمونه ای از یک بیماری همه گیر منحنی. رشد را آهسته پایین کمی به دلیل مستند اما به طور کلی منحنی است که دقیقا همان چیزی است که انتظار می رود آن را به. در بسیاری از کشورهای دیگر وجود داشته است اختلالات ناشی از یا خاص باعث می شود مثل یک سوپر پخش رویداد و یا گزارش های متناقض یا low-quality data," او گفت:.

چه شده است یک کمی غیر منتظره اما واقعیت این است که باروری تعداد برای ماهاراشترا است به کاهش خود ادامه داد و حتی بیش از دو هفته پس از مستند کاهش. باروری تعداد یا R است که متوسط تعداد افرادی که آلوده در حال حاضر آلوده به فرد و بسیار خوبی اندازه گیری برای ارزیابی چگونه سریع یک بیماری عفونی پخش شد در یک جمعیت.

"در حال حاضر R-شماره برای هند به عنوان به خوبی به عنوان ماهاراشترا در پایین ترین نقطه در طول این بیماری همه گیر. من انتظار داشتم که این مقدار برای شروع به افزایش حدود 15 مه به عنوان یک پاییز از آرامش در مستند قوانین. R-شماره ماهاراشترا است که کمی بالاتر از آن است که هند به عنوان یک کل است, اما آن است که هنوز هم در آن پایین است و کمی تعجب آور است. صبر می کردم تا چند روز دیگر برای دیدن اینکه آیا این طور موقت بر روی صفحه رادار و یا بخشی از یک روند بزرگتر. من انتظار R-تعداد افزایش یابد و در نتیجه احتمال دارد به افزایش در ماهاراشترا اعداد در روزهای آینده" سینها گفت.

بیشتر از آن زمانی که داخلی شرکت هواپیمایی خدمات از سرگیری عملیات دوشنبه و صنعتی و فعالیت های دیگر در مناطق خارج شهری محدودیت بمبئی و پونا کردم متهور دوباره شروع به کار می کنند.

وظیفه قطع شده است گفت: Vineeta بال یک immunologist در موسسه آموزش علوم و تحقیقات (IISER) در پونا. "در نهایت چگونه موفق ما در مهار گسترش این بیماری به خصوص در شهر بمبئی بستگی دارد تا حد بسیار زیادی در مورد نحوه توانمند و موثر مقامات محلی در برخورد با این بحران" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن