Essentia St. luke's دریافت میلیون ها نفر در COVID-19 بودجه محرک اما آن را به اندازه کافی برای جبران درآمد از دست رفته

سنت لوک بیمارستان در دولوت دریافت بیش از $9.9 میلیون در اعطای پول از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت ا

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

سنت لوک بیمارستان در دولوت دریافت بیش از $9.9 میلیون در اعطای پول از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند. Essentia بهداشت, St. mary's مرکز پزشکی در دولوت دریافت بیش از $9.9 میلیون و SMDC مرکز پزشکی در زمان در بیش از $8.6 میلیون, با توجه به آمار و ارقام از غیر انتفاعی شغل خوب اول را COVID محرک سازمان دیده بان. بیمارستان رهبران می گویند که مهم پشتیبانی را به عنوان آنها — و دیگر بیمارستان های سراسر کشور — مبارزه با اقتصادی اثرات بیماری همه گیر کوروناویروس.

مراقبت عمل می کنند که همچنین ارائه پول برای کسب و کارهای کوچک و افراد ایجاد بهداشت عمومی و خدمات اجتماعی صندوق اضطراری که پرداخت $175 میلیارد دلار به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مانند Essentia و سنت لوک.

پول حمایت از یک صنعت است که ضربه سخت با این بیماری همه گیر. وزارت بازرگانی ایالات متحده گزارش می دهد که مصرف کننده هزینه های مراقبت های بهداشتی کاهش 17.3 درصد در چند ماه اول سال 2020 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل است. و مینه سوتا انجمن بیمارستان های مطالعه نشان داد که در ایالت مینه سوتا بیمارستان ها پیش بینی شده برای از دست دادن مجموع $2.9 میلیارد دلار از اوایل ماه آوریل تا اوایل ماه جولای.

دلوت بیمارستان ها دیده می شود مشابه از دست دادن درآمد به عنوان غیر ضروری اعمال جراحی و بازدید بودند را در خود نگه دارد در این حالت در اواسط ماه مارس — توقف اولیه منبع درآمد برای ارائه دهندگان.

Essentia را chief financial officer, Traci موریس گفت: پول محرک همراه با متعدد دیگر کاهش هنوز به اندازه کافی برای جبران درآمد از دست داد. Essentia دیدن است در حدود 40% کاهش — یا حدود 75 میلیون — ماهانه و درآمد در سراسر همه از مکان های خود را.

"ما بسیار سپاسگزار زمانی که این قانون جلو آمد و با مراقبت عمل می کنند و این فرصت را برای کسانی که دلار برای ما از آنجا که ما در از دست دادن پول سریع تر از ما همیشه می تواند به طور بالقوه کاهش هزینه های" موریس گفت.

Essentia به تازگی برش 900 شغل در حدود 6 درصد از نیروی کار خود را. آن را نیز کاهش اجرایی و پزشک حقوق و دستمزد و همچنین هزینه های غیر ضروری مانند سفر. آن را تا به حال محدود مناطق که در آن می تواند در کاهش هزینه ها به عنوان بسیاری از هزینه های که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید ثابت هستند, او گفت:.

Essentia دیگر مینه سوتا مکان نیز دریافت میلیون ها دلار. آن Detroit Lakes محل دریافت بیش از $8.8 میلیون; ویرجینیا محل در زمان در بیش از $7.1 میلیون; و آن گوزن رودخانه بهداشت و درمان مرکز دریافت حدود 4.5 میلیون نفر است. برینرد محل St. joseph's مرکز پزشکی دریافت کرده که بیش از $12.4 میلیون, با توجه به COVID محرک سازمان دیده بان.

پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد تنها برای coronavirus-هزینه های مربوط به جبران ضرر و زیان درآمد ناشی از این بیماری همه گیر موریس گفت.

اکثریت این پول به کارمند پرداخت و مزایای آن محدود تعداد افراد بیکار در ماه گذشته. کوچکتر بخش پشتیبانی جدید COVID-19 تست سایت تست کارکنان و تجهیزات حفاظت فردی و سایر موارد از قبیل تخت و هواکش.

"وجود دارد مقدار زیادی از COVID خاص ... هزینه های که ما در حال تحمیل است که ما هرگز تا به حال متحمل" موریس گفت.

هیچ یک از پول رفت به سلامت سیستم مداوم چشم انداز Northland توسعه یک 800 میلیون دلار پروژه با سرمایه گذاری در اوراق قرضه است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای هر چیزی غیر از توسعه است.

پس از اعمال جراحی الکتیو آغاز شد و در اواسط ماه مه در Essentia دیده می شود بیشتر بیماران اما نه به طور کامل ramped تا روش برای اطمینان از ایمنی بیمار و حفظ تجهیزات حفاظت شخصی سهام. موریس انتظار آن را 18-24 ماه به عقب بر گردیم به قبل از همه گیر بیمار حجم, او گفت:.

سنت لوک نیز دیده می شود درآمد قابل توجهی زیان. بیمارستان درآمد ناخالص پایین بود $106 میلیون دلار از اواسط ماه مارس تا اوایل این هفته. در این دوره از آن را تجربه بدون برنامه ریزی COVID-هزینه های مربوط از قبیل خرید واحد مراقبت های ویژه تخت و تجهیزات حفاظت فردی و همچنین کاهش بیمار حجم گفت: مدیر عامل کوین Nokels.

بیمار حجم حدود 40%-45% کاهش در ماه آوریل در سنت لوک گفت: رئیس امور مالی اریک Lohn. به عنوان یک نتیجه از کاهش نیروی انسانی در حدود 10 درصد و به طور موقت تعطیل موقت آن مراقبت های فوری و مراکز.

بودجه تا حد زیادی کمک کرد بیمارستان "آشنایی با خط پایین آن" Nokels گفت: اما سنت لوک هنوز عامل در از دست دادن.

بر خلاف دیگر کسب و کار است که وقتی shut down می توانید از بین بردن هزینه ها متناسب با درآمد و زیان بیمارستان نمی تواند از بین بردن هزینه های زیرا آنها نیاز به کارکنان در دست و تجهیزات آماده در مورد یک موج Lohn گفت.

Nokels گفت: آنها در حال شروع به دیدن مردم بازگشت به بیمارستان و او مطمئن است که سنت لوک آب و هوا خواهد همه گیر.

"من مطمئن هستم که ما تمرکز بر روی آنچه مهم: اقامت متمرکز در بیماران مبتلا به, مراقبت از جامعه ما است. ما را از طریق این و ما زنده خواهد ماند. ما ممکن است نگاه کمی متفاوت است اما ما برای زنده ماندن و رشد رو به جلو" Nokels گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن