روزانه COVID-19 روز رسانی: St. Louis County می بیند 2 مورد جدید

مینه سوتا, وزارت بهداشت, گزارش دو مورد جدید از COVID-19 در سنت لوئیس کانتی در روز دوشنبه. در سطح ایالت 315 ج

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

مینه سوتا, وزارت بهداشت, گزارش دو مورد جدید از COVID-19 در سنت لوئیس کانتی در روز دوشنبه.

در سطح ایالت 315 جدید موارد گزارش شده تنها با دو در Northland. ده بیشتر مردم با COVID-19 فوت کرده اند و هیچ یک از آنها را ساکنان شمال شرقی مینه سوتا است.

این موارد جدید در میان 7,522 بیشتر تکمیل تست های تشخیصی.

تعداد Minnesotans با COVID-19 بستری در واحد مراقبت های ویژه کاهش یافته است توسط سه تا 140. آخرین بار تعداد بيماران بستری بود که کم بود و ممکن است 2. تعداد افراد بستری شده در خارج از یک ICU تنظیم کاهش هفت تا 138, کمترین آن شماره شده و پس از مارس 22.

ایالت سن گروه با بیشترین تعداد موارد مثبت گزارش روز دوشنبه بود 20-29. کسانی که 0-19 سال اختصاص 61 موارد مثبت.

همچنین در روز دوشنبه Wisconsin Department of Health Services گزارش 315 موارد جدید. موارد مثبت آن در میان 5,912 به تازگی به اتمام تست های تشخیصی. دولت گزارش جدید مرگ و میر.

هیچ یک از موارد جدید بودند واقع در آریزونا Ashland یا Bayfield شهرستانهای استان است.

اداره فدرال زندانها گزارش یک مورد تایید شده از COVID-19 در دلوت زندان فدرال اردوگاه. مورد تایید شد ژوئن 18. هیچ مورد جدید تایید شده است و از دوشنبه.

این داستان به روز شده در 4:18 بعد از ظهر 29 ژوئن با اعداد از دلوت فدرال زندان و ویسکانسین. این اصل نوشته شده در 11:31 صبح 29 ژوئن.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب