آرام قهرمان که فقط نگه داشته بازی

می تواند یک بازیکن بود به نام "بزرگ" — که بسیاری از سوء استفاده و اصطلاح در ورزش — اگر او نیست انجام شده در با

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

می تواند یک بازیکن بود به نام "بزرگ" — که بسیاری از سوء استفاده و اصطلاح در ورزش — اگر او نیست انجام شده در بالاترین سطح است ؟ یا برنده مهم ترین مسابقات در ورزش ؟ نه داشتن برنده ویمبلدون را Ivan Lendl یا کن Rosewall کمتر بازیکنان و یا آنها را 'عالی' بدون در نظر گرفتن?

بری ریچاردز بود, افسانه بازیکن احتمالا بهترین رودخانه از زمان خود که آزمون حرفه ای بود محدود به چهار منطبق با توجه به آفریقای جنوبی سیاست آپارتاید که ناشی از آنها را ممنوع از بین المللی کریکت.

او به پایان رسید با یک آزمون به طور متوسط از 72.57 اما این است که به اندازه کافی برای 'عظمت' در کنار خود 28,000 اجرا می شود در کلاس اول کریکت (به طور متوسط 54.74)?

در آن طول می کشد یک جهش از ایمان است تصور کنید که سازگار نوازندگان در سطح داخلی را با توجه به فرصت اکسل در سطح بین المللی بیش از حد.

ملی انتخاب کرده اند برای ایجاد جهش در همه زمان ها — گاهی اوقات آنها را در ذهن خود چشم یک حرفه ای موفق برای یک بازیکن با وجود متوسط داخلی ضبط و در زمان های دیگر آنها اگاه که از نظر آماری معنیدار رکورد در مسابقات داخلی است و هیچ تضمینی برای موفقیت در بالاترین سطح است. انسان بودن آنها حق آن را دریافت و گاهی اوقات ظروف سرباز یا مسافر آن را در زمان های دیگر.

تا به حال در اواخر Rajinder Goel متولد شده در هر کشور دیگر یا حتی در هند در زمان دیگری او ممکن است واجد شرایط برای عنوان 'بزرگ'. او ممکن است شده اند — یکی هرگز نمی توانید مطمئن باشید از این چیزهایی است که نیاز به یک جهش از ایمان — بهترین چرخش کاسه هرگز به بازی تست کریکت.

در یک گرم و سخاوتمندانه ادای احترام Bishan بعدی مردی که او را نگه داشته و از طرف تست گفت که زمانی که او اولین Goel بهتر بود اما کاسه بعدی خودش رو خوش شانس شکستن. اما Goel خود را همواره اذعان کرد که Bedi برتر شد. وجود دارد یکی دیگر از نقطه عطف هشت سال بعد زمانی که بعدی را کاهش داده و برای بنگالور آزمون برابر Clive لوید غرب هند و Goel بود در تیم ملی.

کاپیتان ببر پتودی نمی اصرار دارند که Goel بازی که ترنر یک تصمیم گیری است که ممکن است (جهش از ایمان دوباره!) چرخش بازی در هند را به نفع. "تا به حال Goel بازی" بعدی گفت: بعد از "هند قطعا باید برنده آزمون." آن را دشوار است به لرزش و احساس که بعدی بود که محافظت شده توسط قدرت که می شود. آن بود گفت: دیلیپ دوشی یک جانشین بعدی یک بزدل تصمیم گیری است. نکته این است که آیا Goel به پایان رسید با بیشتر درها از Bedi 266 یا led هند — اما او این بود که با توجه به فرصت.

باور نکردنی انگیزه

شگفت آور, و این نوع از شخص او بود Goel کمتر مشکل با این همه از بسیاری از افرادی که به دنبال بازی. آن زمان باور نکردنی انگیزه برای حفظ بولینگ بیش از بیش در روز و از سال پس از سال دانستند که جایزه بزرگ شد نه در درک هر بیشتر.

Goel چهار سال مسن تر از بعدی هنوز هم بازی بود چهار سال بعد از تست مرد بازنشسته شده بود. در Ranji اولین Goel در برابر لالا Amarnath و در مسابقه نهایی را رد کرد و سانجی Manjrekar. وجود دارد چند نسل که در میان!

آنها انواع مختلف پرتاب کنندگان (Goel تملق و سریعتر از طریق هوایی) و انواع مردان (Goel محجوب و مطلوب حتی احترام و کلمات شما هرگز در ارتباط با بعدی!). هر دو نفر با توجه به C K Nayudu جایزه یک عمر دستاورد توسط هیئت کنترل کریکت در هند. Goel به نظر می رسید تقریبا خجالت افتخار, اما آن شب در مراسم شما می توانید ببینید غرور در چشمان او. آن را اعتبار سنجی برای یک بازیکن است که هرگز به دنبال اعتبار. او خوشحال بود که او تا به حال گرفته شده بیشتر درها در مسابقات قهرمانی ملی از هر کس دیگری.

آماری از تغییر ناگهانی

این آماری است تغییر ناگهانی است که تنها یکی از شش ضربه با کمترین مصالح در مسابقات قهرمانی ملی بازی های برگزار شده است تست کریکت در حالی که تنها یکی از شش پرتاب نشده است. Goel که تنهاست کاسه نمی ساکن در این بیش از حد. او دگرگون و او را فتح. او عینک کردن ضربه او به ندرت دگرگون سست توپ.

او یک کاپیتان لذت یک سرباز پا که هیچ خواسته بود که در این زمینه به او داده شد. هیچ کس تا به حال یک کلمه خشن برای او که در دنیای رقابتی از ورزش است که موفقیت را در خود دارد.

او یک کاسه? شاید. که عظمت ممکن است وجود داشته در پتانسیل را باید فرصتی برای دفاع از خود را بیش از یک حرفه ای پوشا از 27 سال است. در پایان او آمد تا در برابر یک کاسه بهتر و آینده کاپیتان درک نقش خود و صلح با آن است. درس در اینجا وجود دارد برای راحتی نا امید که مورد شکایت درمان ناعادلانه با انتخاب هر نقطه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب