روزنامه نگار در و در را Ghaziabad; 9 برگزار شد

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 3:57:29 pm روزنامه نگار بود به ضرب گلوله در س

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 3:57:29 pm
Ghaziabad, journalist shot, Ghaziabad journalist shot, vikram joshi, journalist shot in ghaziabad, up journalist shot, priyanka gandhi vadra, priyanka gandhi vadra on journalist shooting روزنامه نگار بود به ضرب گلوله در سر توسط یکی از متهمان که پس از فرار از نقطه ترک او را به شدت مجروح شدند. او گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او در یک وضعیت بحرانی است. (بازنمودی تصویر/فایل)

یک Ghaziabad بر اساس روزنامه نگار در بیمارستان بستری شد و پس از او به ضرب گلوله کشته شد در برخی از مهاجمان در نزدیکی خانه اش و نه نفر بازداشت شده اند که تا کنون در ارتباط با این پرونده به پلیس گفت: روز سه شنبه.

حمله آید روز پس از Vikram جوشی که با این نسخهها کار محلی روزانه شکایت در محلی Vijay نگر پلیس ارسال در برابر برخی از مردم برای اذیت و آزار و خواهر زاده خود را در جولای 16.

جوشی بود به خانه بازگشت و در Vijay نگر منطقه با دو دختر در یک موتور سیکلت زمانی که او waylaid با بیش از نیم دوجین مردان مسلح در حدود ساعت 10.30 روز دوشنبه گفته است.

روزنامه نگار بود به ضرب گلوله در سر توسط یکی از متهمان که پس از فرار از نقطه ترک او را به شدت مجروح شدند. او گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او در یک وضعیت بحرانی آنها گفت.

سرپرست ارشد پلیس Ghaziabad Kalanidhi Naithani گفت: نه نفر از جمله دو نفر از این سه نام در شاه دستگیر شده اند در حالی که پلیس محلی پست مسئول متوقف شد در پی این حادثه.

"شاه ثبت شد تحت هندی قانون مجازات اسلامی بخش 307 (اقدام به قتل), 506 (جنایی ارعاب) و 34 (عمل انجام شده توسط چندین نفر با هدفی مشترک) در شکایت توسط Joshi برادر Aniket Joshi" Naithani گفت.

این شاه بود و سه نام مشکوک — Chhotu Akash بیهاری و راوی علاوه بر این برخی از افراد ناشناس. Chhotu و راوی دستگیر شده اند در حالی که جستجوها در حال انجام به nab Akash و شش پلیس تیم در حال کار بر روی پرونده او اضافه شده است.

پلیس نیز بازداشت Mohit, Dalbir Akash Yogendra, آبیشک, آبیشک و Shaqir مبتنی بر شواهد در ارتباط با مورد Naithani اضافه شده است.

در شکایت خود را تسلیم در Vijay نگر پلیس پست جوشی به نام Chhotu راوی و Akash خانواده اش گفته.

روزنامه نگار داده شد زندگی تهدید توسط متهم با توجه به اظهارات مطرح شده در شاه.

"خانواده ادعا کرده است ناکافی اقدام توسط پلیس محلی پست مسئول که متوقف شده است با اثر فوری با توجه به جاذبه مهم است. یک دپارتمان درخواست سفارش داده شده و محلی دایره افسر پروب ماده" SSP Naithani گفت.

در ضمن کنگره رهبر پریانکا گاندی Vadra حمله, Uttar Pradesh دولت بیش از قانون و وضعیت سفارش در وزارت امور خارجه در پی حادثه است.

"Ghaziabad می افتد در شورای ملی مقاومت. رفتن توسط دولت از قانون و نظم در اینجا یکی می توانید یک ایده از این وضعیت در کل دولت است. یک روزنامه نگار به ضرب گلوله کشته شد در آنجا که او به پلیس شکایت علیه تعرض خواهر زاده خود را. چگونه خواهد مرد مشترک احساس امنیت در چنین جنگل راج" او گفت: در یک صدای جیر جیر در هندی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن