مستند & مهندس راه آهن کمک به اتحاد دوباره بیمار روانی با کودکان پس از 4 سال

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 2:54:55 am مقامات با س

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 2:54:55 am
coronavirus, india lockdown, mental illness, mentally ill women reunites with family, railways help women to reunite with family, indian express news مقامات با سازمان های غیر دولتی گفت: پس از ماهاراشترا تعداد زیادی از Covid-19 نفر از بچه ها تصمیم گرفته اند که مادر خود را ادامه خواهد داد برای ماندن در تامیل نادو تا همه گیر برطرف کردن. (بازنمودی عکس)

چهار سال پیش این زن در حال حاضر در اواخر دهه پنجاه سرگردان بود و دور از روستای خود در رتنگیری منطقه. مبتلا به بیماری روانی او سفر بیش از 1000 متر به تامیل نادو بدون دانستن که در آن او بود. وجود دارد که او زندگی می کردند زندگی بی بضاعت. روز پنج شنبه در بعید ترین شرایط Covid-19 همه گیر و پس از آن مستند پیوست او با دو فرزند در چنای.

یک ماه پیش junior مهندس راه آهن Shyam مینا برای اولین بار کشف خود را به تنهایی در Arokkonam ایستگاه راه آهن یک شهر کوچک 70 کیلومتری غرب چنای. او سالم بود اما ژولیده او می گوید و در حال صرف سه-چهار روز در ایستگاه راه آهن.

"ما در ابتدا فکر کردم او تا به حال جدا با خانواده اش بود و در انتظار در ایستگاه. به زودی ما متوجه او مبتلا به برخی از بیماری های روانی. او ماندن در ایستگاه راه آهن از آنجا که هر چیز دیگری بسته شد و در آنجا بود هیچ جای دیگری برای رفتن" مینا, 39, گفت:.

او تا به حال خورده نمی شود و مواد غذایی و یا نوشیدن آب برای چند روز. راه آهن مقامات فدرال و هنگامی که از آنها خواسته تا او را در مورد محل بومی او می تواند به یاد داشته باشید فقط سه چیز است: نام او ایجاد کرد taluka و دو فرزند او.

"این مستند کمک کرده بود به عنوان او را مجبور به ماندن در یک مکان. شروع کردم به جستجو آنلاین برای روستا. آن زمان ما دو روز" مینا گفت. او در بر داشت تعداد ایستگاه پلیس محلی. چهار ساعت پس از اولین تماس خود را به رتنگیری پلیس زن را ترسیم شد.

مینا تا به حال به نام تلفن ثابت از Devrukh ایستگاه پلیس یک شهر کوچک در ماهاراشترا و گفتاری به وظیفه پاسبان. بازرس Nisha Jadhav از Devrukh ایستگاه گفت: این پاسبان که دعوت پرسید: مینا برای قرار دادن زن, عکس و مسلح با آن شروع به بازدید از روستاهای اطراف Devrukh. "ما می دانستیم که او نام خانوادگی افراد خاص و نام خانوادگی با هم زندگی می کنند در بعضی از روستاها. در یکی از روستاهای این sarpanch به رسمیت شناخته شده و عکس او داد و او پسر شماره" Jadhav گفت.

آن شب پسر ساخته شده یک تماس تصویری در مینا تلفن و شناسایی ، "اما او تا به حال به توضیح داد که او" مینا گفت.

این زن شده است رنج می برند از بیماری های روانی را برای بیش از یک دهه. پس از درگذشت شوهرش هر دو فرزندان او بستری شده بودند به دولت خانه در حالی که او در روستا زندگی می کردند. Sunil Kamble سابق رئیس دولت که در آن پسر ساکن شد گفت که او نمی تواند به طور منظم به ملاقات کودکان با توجه به بیماری او. "حدود چهار سال پیش او فقط خانه را ترک کرد. از آن پس آنها تا به حال شده به دنبال او" او گفت:, و اضافه کرد که هر دو فرزندان تحصیل کرده بودند در دولت خانه. در حالی که دختر او را به ازدواج پسر خود را به تازگی به اتمام تحصيلات خود را.

پس از تماس تصویری با مادر خود, آنها شروع به آماده شدن برای پلیس مجوز برای سفر به, Tamil Nadu. با وجود مستند پلیس تسهیل کارهای اداری به آنها اجازه می دهد به سفر. زن در ضمن ماند تحت مراقبت مقامات راه آهن برای چند روز و بعد منتقل به یک پناهگاه صفحه اصلی اجرا شده توسط یک سازمان غیر دولتی برای بیماران روانی است. در پنج پسر و دختر او رسیده چنای و او را ملاقات کرد.

مقامات با سازمان های غیر دولتی گفت: پس از ماهاراشترا تعداد زیادی از Covid-19 نفر از بچه ها تصمیم گرفته اند که مادر خود را ادامه خواهد داد برای ماندن در تامیل نادو تا همه گیر برطرف کردن.

Mohd Tarique از NGO Koshish گفت: "مشکل این است که بیمار روانی افراد بی بضاعت همواره نادیده گرفته شده است. زودتر آنها را دریافت مواد غذایی از یک فروشگاه محلی یا محله در حال حاضر مستند به بسته حتی که منبع," او گفت:.

"این مستند تحت تاثیر چند نفر روانی. بی بضاعت که بیمار روانی هستند تاریخ و زمان آخرین در لیست اولویت دولت است. اما نیازهای روانی باید به آنها رسیدگی شود" گفت: Dr KV, Kishore Kumar, مدیر انجیر هندی یک سازمان غیر دولتی است که با این نسخهها کار برای بیماران روانی است.

(نام زن پنهان به عنوان در هر مورد مراقبت از سلامت روان عمل 2017)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن