سورت: سه الماس کارخانه penalised زیر Covid دستورالعمل

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 6:33:35 am SMC مقامات دیدار

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 6:33:35 am
coronavirus in surat, covid-19 in surat, surat diamond factories, surat diamond polishers test positive, Surat Municipal Corporation, surat diamond factories covid guidelines, surat diamond factories covid guidelines violation, indian express news SMC مقامات دیدار با الماس صاحبان کارخانه . (اکسپرس عکس)

پس از 15 الماس جلا در سورات آزمایش مثبت در دو روز گذشته در Katargam منطقه از شهر سورات شهرداری شرکت مقامات انجام یک بررسی در هشت الماس کارخانه های چهارشنبه و penalised سه نفر از آنها برای نقض Covid-19 دستورالعمل.

دولت منطقه متوجه یک افزایش در تعداد Covid-19 مثبت بيماران از Katargam منطقه. در بررسی تاریخ این بیماران آنها دریافتند که برخی از آنها مشغول به کار بودند در الماس کارخانه. روز سه شنبه از مجموع 20 امتیاز مثبت بيماران از Katargam منطقه پنج تبدیل به الماس کارگران در حالی که بعد از 22 نفر و 11 مورد یافت شد به کار در الماس کارخانه. این بیماران تحت درمان در بیمارستان مدنی در حالی که اعضای خانواده خود شده اند قرنطینه. از مقامات اداره آتش نشانی باید sanitised این محوطه کارخانه.

Amrut سنگهای Bhagwati جواهرات و Shreejee الماس شده اند تنبیه کنید برای نقض دستورالعمل ها.

Katargam منطقه اجرایی مهندس R M Gamit گفت: "در Amrut سنگهای همکارانمان در بر داشت که هیچ اجتماعی فاصله بود که نگهداری می شود. حدود 200 کارگر در کارخانه و در یک سنباده چرخ, چهار جلا بودند صندلی نزدیک به یکدیگر است. هیچ یک از آنها با پوشیدن ماسک. علاوه بر این شرکت تا به حال ساخته نشده ترتیب عفونی. تیم ما سیلی زد یک ضربه پنالتی اطلاع از 20 ، 000 تومان بر روی آنها. آن را جمع آوری خواهد شد در چند روز."

"شبیه نقض شد در دو کارخانه دیگر. تیم ما بهبود مجازات مبلغ 20 ، 000 تومان از هر یک از صاحبان کارخانه. ما نیز در زمان تعهدات از آنها است که آنها را به دستورالعمل های," او اضافه شده است. پس از حادثه Katargam منطقه سر D M پاتل در روز پنج شنبه به نام ملاقات با 30 الماس صاحبان کارخانه.

پاتل گفت: "صاحبان کارخانه موافقت کرد و به دنبال دستورالعمل. ما صبر کنید برای چند روز و دوباره انجام, تعجب, چک کردن. تعداد بسیار کمی از powerloom کارخانه ها نیز عملیاتی در Katargam منطقه. ما پیدا کرده اند که آنها نیز نه زیر Covid-19 دستورالعمل."

شهرداری کمیسر B N Pani گفت: "ما جذاب شده است به مردم به دنبال دستورالعمل. اگر کارخانه ها موفق به رعایت قوانین ما را مجبور خواهد کرد تا آنها را بسته است. ما آماده خواهد شد لیست این کارخانه و آن را عمومی است." الماس جواهرات و اشیای قیمتی در بازار دلار هنگ کنگ باز کرده و مطالبات را برداشت تا به دیدار با کریسمس فروش.

رئیس گجرات واحد سنگ جواهرات شورای توسعه صادرات دینش Navadia گفت: "الماس صاحبان کارخانه مواجه شده اند از دست دادن بزرگ در طول مستند. در این صنعت کریسمس پر سود و مطالبات انتخاب کنید تا از ماه مه به بعد. از صاحبان کارخانه در حال کار سخت برای دیدار با خواسته با در دسترس نیروی کار است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب