COVID-19 مدلسازی می یابد 8,000 مرگ و میر بیشتر در مینه سوتا و بدون ماندن در خانه گسترش

دیگر خبری از نسخه سوم از دولت پیش بینی به عنوان مدل ارائه شده به خبرنگاران در چهار شنبه, مه 13 شامل پیدا کردن

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

دیگر خبری از نسخه سوم از دولت پیش بینی به عنوان مدل ارائه شده به خبرنگاران در چهار شنبه, مه 13 شامل پیدا کردن که دولت می تواند از 1400 مرگ و میر در پایان ممکن است که دولت می تواند اگر نه پیش افتادن از آن محدودیت های موجود هواکش.

مقامات بهداشت اضافه شده در روز چهارشنبه که Minnesotans انجام داده اند بیشتر از مخلوط کردن آنها را بر عهده داشتند اتفاق می افتد تحت نسخه های قبلی این مدل که مرگ و میر رخ داده در بیمارستان ها کمتر از حد انتظار است و دولت در مسیر از دست دادن 8,000 زندگی بیشتر از انتظار است.

این مدل در حال حاضر مینه سوتا, ایالات متحده است که می تواند از دست دادن 29,000 نفر به کروناویروس در طول یک دوره 12 ماهه بدون فرمت ماندن در خانه سفارش دهید.

"توسط اوج در سطوح زیر 750 تحت سناریو های مختلف گفت: دولت بهداشت و درمان اقتصاددان Stefan Gildemeister "مدل تولید و میر است که بسیار چشمگیر در زمینه دیگر تاریخ است که ما باید برای مرگ و میر مربوط به یک عامل که آیا ترافیک مرگ و میر, سرطان یا درگیری های نظامی است."

Gildemeister گفت: به روز شده مدل معرفی شده تغییر کند تا منعکس کننده آنچه که یاد گرفته در مورد این ویروس در ماه پس از آن آخرین به روز رسانی در ماه آوریل است. این تغییرات شامل این واقعیت است بدون علامت گسترش (احتمالا بد برای کنترل عفونت) و در واقع از بسیاری از مرگ و میر اتفاق می افتد خارج از سیستم بیمارستان (احتمالا مفید در تسکین فشار بر سیستم بیمارستان).

زمانی که مقامات بهداشت به تصویر کشیده شده آنچه را که باید اتفاق افتاده بود دولت انجام می شود, هیچ چیز, ICU تقاضا را به اوج خود رسید و حدود 5000 نفر در یک روز آنها گزارش شده یک عدد دو برابر دولت حداکثر در دسترس تخت ICU.

تحت این سناریو دولت ایستاده به از دست دادن 57,000 زندگی می کند.

زمانی که مقامات بهداشت قاب نتایج اطراف یک سناریو به تصویر می کشد که چه اتفاقی خواهد افتاد باید دولت آسانسور ماندن در خانه سفارش چهار شنبه, مارس 18 به عنوان برنامه ریزی شده ICU تقاضا قله در حدود 3,400 نفر در روز است.

که تعداد بیش از دولت 2,600 تخت ICU. در این مدل دولت می ایستد به 29,000 زندگی می کند.

گسترش در خانه بماند سفارش تا پایان ممکن است, اما, با بهترین امکان تست می کشد ICU استفاده تحت دولت ظرفیت و قطره تعداد مرگ توسط بیش از 6000 به 22,500 برای یک دوره 12 ماهه.

مقامات بهداشت بودند پرده با پیدا کردن که صرفا با هل دادن اوج از چند ماه کمی به پایین تر مرگ و میر بدون اتخاذ بهتر مداخلات برای جلوگیری و یا درمان این بیماری است.

"بازگشت به نسخه, یک, آنچه ما شده است گفت: در تمام طول است که بیشترین اثر را از ما کاهش استراتژی فشار از منحنی به سمت راست با برخی از تاثیر بر کاهش کامل مرگ و میر در طول یک سال نیز گفت:" Gildemeister. "که ادامه می یابد."

"سوال این است که آنچه ما انجام با زمان اضافی که و که است که در آن تست حالات و درمان حالات را به بازی می آیند. پس فقط خرید زمان و بدون استفاده از آن را نمی خواهد به طور چشمگیری تغییر نتیجه این بیماری است. پس از کاهش قطره وجود دارد که تعداد قابل توجهی از افرادی که مستعد ابتلا به این بیماری است. پس از پاتوژن شروع به گردش در نتیجه بر اساس مردم فردی توانایی در بیمارستان بستری شود و پیدا کردن یک ICU بدون تغییر باقی می ماند."

با این دولت سوم مدل سازی, به روز رسانی, بهره همچنان به شدت در چگونه انتزاعی سلامت داده های ابزار می توانید پیش بینی اثرات مختلف مداخلات.

این گزارش تا کنون باید اولویت بندی شفافیت و درگیر شدن در کار بهداشت عمومی, اما سخنرانی خود را کوتاه مراجع به مقادیر پارامتر کالیبر پارامترهای تصفیه حالات و خروجی ها مسلما انجام داده اند کمی به روشن کردن مردم تمایل به می دانم که چقدر به کاهش است به اندازه کافی.

Gildemeister با اشاره به امکان کاهش اثرات ورود remdesivir برای مثال درمان به طور گسترده ای در نظر گرفته شده برای برگزاری اسمی اثرات بستری شدن در بیمارستان و بدون اثر بر مرگ و میر. آن تاکید چه مقامات بهداشتی به مدت طولانی تاکید دارد که خیلی از آنها هنوز هم نمی دانم در مورد این ویروس از جمله یک میزبان از درمان نتیجه سوال و مدت اقامت در بیمارستان و حتی بهترین دوره درمان.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب