پیش بینی آب و هوا امروز: آی پیش بینی باران های سنگین در شمال شرق, Bihar در طول 2 روز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 4:53:44 pm Nagaon: یک زن wades از طریق یک

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 4:53:44 pm
Assam floods, Assam floods death toll, floods in Assam, Assam floods news, India news, Indian Express Nagaon: یک زن wades از طریق یک منطقه آب گرفتگی در یک روستا در Nagaon منطقه چهار شنبه, ژوئن 27 سال 2020 است. (عکس: PTI)

هند هواشناسی بخش (IMD) جمعه گفت که نسبتا گسترده به بارش گسترده با جدا سنگین می افتد به احتمال زیاد به ادامه طول شرقی و مجاور شرقی متحده — از جمله بنگال و هند — بیش از سه روز آینده.

با توجه به آی روزانه آب و هوا بولتن دوش به احتمال زیاد به رشد شدید تر در این مناطق پس از ژوئیه 26. جدا بسیار سنگین و بارش باران است که به احتمال زیاد بیش از آسام و مگالایا در جولای 28, آب و هوا دفتر پیش بینی شده در روز جمعه.

این جلسه از باران آورده شده است توسط یک موسمی از طریق, است که به احتمال زیاد به تغییر بسیار نزدیک به کوهپایه های هیمالیا در دو روز آینده. بیشتر سیکلون گردش بیش از Jharkhand, Uttar Pradesh و غربی افغانستان نیز کمک به شرایط آب و هوا است که شاهد بودن است در بخش شمالی هند است.

در حالی که متوسط دوش انتظار می رود که در شمال غربی هند تا جولای 26 شدت و توزیع بارندگی پیش بینی شده است به طور پیوسته افزایش می دهد پس از دو روز آی گفت. در ضمن جدا شده و به صورت پراکنده بارش باران است که به احتمال زیاد در جنوب و غرب هند از جولای 29 به بعد.

به عنوان در هر آب و اداره روزانه پیش بینی بارش باران های سنگین است که به احتمال زیاد در مکان های جدا شده بیش از گجرات مسکونی و گوا, داخلی, کارناتاکا, تامیل نادو و تامیل نادو بیش از 24 ساعت آینده.

متوسط تا شدید رعد و برق و رعد و برق نیز پیش بینی کرد در بخش هایی از مادها پرادش Madhya ماهاراشترا Marathwada راجستان و Jharkhand در روز جمعه.

توفانی آب و هوا با سرعت باد از 40-50 kmph خواهد باقی بماند بیش جنوب شرقی دریای عرب Lakshadweep-مالدیو و همراه و خاموش کرالا-Punjab-south, Maharashtra سواحل. آی هشدار داده ماهیگیران به سرمایه گذاری به آب در این مناطق است.

با توجه به آی وجود خواهد داشت هیچ تغییر قابل توجهی در درجه حرارت بیش از اکثر نقاط کشور طی 3-4 روز آینده. دیروز بالاترین دمای حداکثر از 39.9° C ثبت شده در غرب راجستان برمر در حالی که پایین ترین دمای حداقل 18.6° C گزارش شده در چندراپور, Vidarbha.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب