کرالا اجازه می دهد تا برخی از تسهیلات در یکشنبه clampdowns

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 9:31:57 pm برای چند هفته گذشته کرالا ش

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 9:31:57 pm
Kerala coronavirus updates, kerala lockdown relaxations, kerala lockdown new rules برای چند هفته گذشته کرالا شده است مشاهده کل clampdowns در روزهای یکشنبه. (فایل)

کرالا تصمیم گرفته است به اجازه می دهد برخی از معافیت در آن کامل سرکوب در روزهای یکشنبه با در نظر گرفتن تسهیلات ارائه شده از دوشنبه. معافیت تنها اعمال خواهد شد در غیر مهار مناطق.

با مکان های عبادت بازگشایی قسمتی از ماه ژوئن 9, جانبازان در حال حرکت و یا از چنین مکان هایی هستند معاف از یکشنبه shutdown.

همچنین با چندین دانشگاه و امتحانات ورودی برنامه ریزی شده در یکشنبه, دولت اجازه خواهد داد که جنبش دانشجويان و پرسنل البته در تولید مربوط به خود را اعتراف و کارت شناسایی. دانش آموزان پیوستن به خود را اختصاص داده شده پزشکی یا دندانپزشکی در دانشگاه و دیگر موسسات آموزشی هم معاف از یکشنبه lockdown.

دولت به منظور هدایت منطقه جمع روسای پلیس و دیگر روسای ادارات برای اجرای دستورالعمل موشکافانه.

برای چند هفته گذشته کرالا شده است مشاهده کل clampdowns در روزهای یکشنبه برای محدود کردن جنبش از مردم و اطمینان از هماهنگی بهتر Covid مهار استراتژی. به جز برای خدمات ضروری هر فعالیت دیگر ممنوع است.

روز شنبه وزارت امور خارجه گزارش 85 موارد جدید و 46 بهبود مصرف فعال caseload به 1,342. اکثریت موارد در میان عودت کنندگان از خارج از کشور و یا کشورهای دیگر در کشور است. بیشترین تعداد موارد در حال حاضر گزارش شده در شرنور district (205) دنبال پلککد (176) و تریسور (151). دولت 117 نقاط و یا مهار مناطق که از شنبه شب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب