COVID-19 مستند: 50% نظر سنجی خانوار در مناطق روستایی هند کمتر خوردن

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 3:18:00 pm "خانواده ها در حال مقابله با ا

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 3:18:00 pm
"خانواده ها در حال مقابله با این شوک با خوردن غذای کمتر و کمتر زمان و با وابستگی به PDS نیاز برای افزایش حمایت غذایی از طریق PDS و ارتقاء برای مواد غذایی کشت محصول در kharif" مطالعه گفت. (عکس: رویترز)

نیمی از بیش از 5000 خانوار مورد بررسی در مناطق روستایی از 12 متحده شده اند خوردن کمتر از وعده های غذایی در طول coronavirus مستند بر اساس یک نظرسنجی.

مطالعه 'COVID-19 ناشی مستند-چگونه است که مناطق داخلی کشور مقابله' انجام شد در 47 منطقه.

در حالی که 50 درصد بیش از 5000 خانوار در مناطق روستایی هند را کاهش تعداد وعده های غذایی همیشه از مستند تحمیل شد به عنوان بخشی از تنظیم فوری برای امنیت غذایی در حدود 68 درصد از آنها کاهش تعداد آیتم ها در وعده های غذایی خود را.

همچنین به عنوان خوانده شده | دهلی: غیر ضروری کسب و کار, بسته, بسیاری از سوئیچ به فروش میوه و سبزیجات

با توجه به مطالعه 84 درصد از خانوارها دریافت مواد غذایی از طریق سیستم توزیع و 37 درصد دریافت شده را به خانه جیره. حدود 24 درصد از خانواده های قرض گرفته شده foodgrain در روستاها و 12 درصد مردم از دریافت مواد غذایی رایگان.

یافته های این مطالعه منتشر شده در یک وبینار در روز چهارشنبه.

این مطالعه نشان داد که خانواده ها باید وابسته kharif سهام بیش از rabi, اما این سهام در حال حاضر به تخلیه سریع می باشد.

"خانواده ها در حال مقابله با این شوک با خوردن غذای کمتر و کمتر زمان و با وابستگی به PDS نیاز برای افزایش حمایت غذایی از طریق PDS و ارتقاء برای مواد غذایی کشت محصول در kharif" مطالعه گفت.

آن اشاره کرد که آمادگی برای kharif 2020 کم است و نیاز است که حمایت عمومی از نظر دانه ارائه و اعتبار است.

آن را بیشتر گفت که یک تکه بزرگ از مهاجران هنوز به بازگشت به مناطق روستایی هند.

"مستند و شایعات را در واقع تحت تاثیر منفی درآمد لبنی و طیور. این مکانیسم های مقابله ای عمدتا در اطراف خوشه تغییر در عادات غذایی و کاهش در هزینه های" مطالعه گفت.

آمریکا که در این نظرسنجی بودند آسام بیهار Chattisgarh, Gujarat, Jharkhand, Karnataka, Maharashtra, Madhya Pradesh, Odisha, Rajasthan, Uttar Pradesh, و, West Bengal.

بررسی انجام شده توسط سازمان های جامعه مدنی PRADAN, اکشن, اجتماعی و پیشرفت و BAIF تبدیل مناطق روستایی هند بنیاد Grameen صحرای SAATHI-و Aga Khan Rural Support Programme با حمایت از پژوهش از Vikas Anvesh بنیاد و Sambodhi.

صحبت در این وبینار Madhu Khetan این برنامه مدیر در PRADAN گفت: بررسی های انجام شده در روستاها که نسبتا در دسترس تر و وضعیت در روستاهای دور افتاده ممکن است بدتر است.

با توجه به Girish Sohani رئیس جمهور BAIF این نظرسنجی همچنین می برد برخی جنبه های بهداشتی و وجود خواهد داشت بیشتر چنین نظرسنجی را بهتر ارزیابی وضعیت زمین.

این مستند در سراسر کشور اعمال شده از مارس 25 با هدف جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus که ادعا کرده 2,415 زندگی و آلوده 74,281 مردم در کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب