تفسیر: در تگزاس که در آن فوتبال است پادشاه, بازی میان COVID به نظر می رسد احمقانه

از NFL به NCAA به تگزاس مدارس به pee wee سطح همه حال آماده سازی خود برای بازگشت فوتبال در پاییز. و به سادگی آن

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

از NFL به NCAA به تگزاس مدارس به pee wee سطح همه حال آماده سازی خود برای بازگشت فوتبال در پاییز.

و به سادگی آن را می سازد هیچ حس با این بیماری همه گیر کوروناویروس هنوز تخریب کشور جهان و تیز ترین ایالت تگزاس مانند سالن از شهرت در حال اجرا پشت ارل کمپبل در نخست خود را.

و اگر شما بیش از حد جوان می دانم که او فکر می کنم آدریان پترسون و Marshawn Lynch پیچیده را به یکی.

که ایده شده است در روح من و در قلب من برای مدتی در حال حاضر.

هیچ درمانی وجود دارد. هیچ واکسنی وجود دارد. وجود دارد برنامه ها و پروتکل ها برای تشخیص آن وجود دارد به سادگی هیچ اثبات احمق راه برای کنترل گسترش از یک قاتل نامرئی.

ظاهرا مردم هوشمند در NFL — که به طور معمول شکستن همه چیز و در حال حاضر تمام مؤمنان در تجزیه و تحلیل ترافیک — trudging هستند به ناشناخته با وجود داده است که نشان می دهد در غیر این صورت به ظاهر فقط به خاطر.

آن را حس.

دوباره آنچه ما انجام می دهند مردم ؟

Dr. Anthony Fauci, پیشرو رقم در دولت فدرال پاسخ به COVID-19 گیر ارائه یک صدای دلیلی که او را به زمین انداخت دستکش بلند از شک و تردید در NFL مراجع و قصد بازگشت به فوتبال به صورت دالاس کابوی ها و بقیه لیگ در روز پنج شنبه. او می گوید فوتبال اتفاق می افتد ممکن است در همه.

"مگر اینکه بازیکنان اساسا در یک حباب — عایق از جامعه و از آنها تست شده هستند و تقریبا هر روز از آن خواهد شد بسیار سخت برای دیدن چگونه فوتبال قادر به بازی در این پاییز" Fauci گفت سانجی گوپتا از سی ان ان. "اگر موج دوم است که قطعا امکان و خواهد بود که پیچیده قابل پیش بینی فصل آنفولانزا فوتبال اتفاق می افتد ممکن است این سال است."

در حال حاضر این است که Fauci نظر NFL است که پزشکان بالا و دقیق پروتکل بازگشت طرح محرومیت هیچ هزینه.

هنوز NFL در حال برنامه ریزی برای بازگشت مانند coronavirus است که فقط رفتن به ناپدید می شوند با همان گپ و مدارس.

در حال حاضر در نظر NBA برنامه ریزی برای بازگشت در یک حباب با 22 تیم جدا شده در والت دیزنی جهانی در اورلاندو برای 3 و نیم ماه.

هر تیم اجازه خواهد داشت به یک سفر گروهی از 37 نفر.

اما قبل از رفتن به اورلاندو بازیکنان تست خواهد شد هر روز دیگر و همچنین دو روز قبل از تیم در حال برنامه ریزی برای ترک فلوریدا. بازیکنان را برای اولین بار آزمایش می شود برای COVID-19 و برای حضور coronavirus آنتی بادی است.

هنگامی که تیم می رسند در اورلاندو بازیکنان و کادر جدا خواهد شد در اتاق خود را برای 36 تا 48 ساعت — تا زمانی که آنها دو منفی PCR (polymerase chain reaction) تست حداقل 24 ساعت از هم جدا.

بازیکنان نیز خواهد شد مجاز به پوشیدن یک حلقه هوشمند است که می تواند کمک به تشخیص زودرس COVID-19. حلقه ها را پیگیری حرارت تنفس و ضربان قلب.

NFL حال انجام است که. NFL نمی تواند انجام دهد که به دلیل حجم از فهرست اسامی مربیگری کارکنان و پرسنل پشتیبانی.

مهم تر کالج, تیم های فوتبال انجام نمی دهد و تمام. جهنم, ایالت اوهایو است درخواست خود را "دانشجو-ورزشکاران" به نشانه چشم پوشی به انتشار این دانشگاه از مسئولیت.

و در حالی که تیم های دانشگاه در حال آزمایش بازیکنان به عنوان آنها وجود دارد هیچ چیز آنها می توانید انجام دهید برای جلوگیری از چیزی است که آنها هیچ کنترل.

دانشگاه تگزاس پنج شنبه اعلام کرد که 13 بازیکن باید آزمایش مثبت است. در نظر بگیرید که هنجار برای بقیه از فوتبال کالج است.

اگر تعداد این بالا برای تمرینات فردی من حتی نمی توانید تصور کنید چه خواهد شد مانند زمانی که سقوط اردوگاه شروع می شود.

و این می رود بدون گفت که دبیرستان و AAU برنامه های ورزشی انجام می دهند چیزی نزدیک به کالج و یا طرفدار ورزش لیگ در رابطه با تست چرا که آنها به سادگی نمی باید پول و منابع است.

که باید ترسناک به مدیران مدرسه و پدر و مادر که در حال فرستادن بچه های خود را به تابستان فوتبال کار می کند و به دیگر برنامه های ورزشی.

این هم مربوط به مربیان بسیاری از آنها دارای شرایط اساسی است که قرار دادن آنها در معرض خطر بیشتری برای مرگ تاثیر COVID-19.

را آرلینگتون سام هوستون مربی آنتونی Criss, به عنوان مثال. او یک سکته مغزی قربانی. او دیابت و فشار خون بالا.

او تاج سه گانه از عوامل خطر است. هر CDC بیماران مبتلا به بیماری های زمینه ای شد 12 بار به عنوان به احتمال زیاد به مرگ از coronavirus به عنوان در غیر این صورت با افراد سالم.

که حتی شامل نامتناسب تاثیر cororavirus داشتن در جامعه است.

اما فصل فوتبال است که در اینجا به عنوان فرماندار تگزاس گرگ ابوت داد کرده چراغ سبز برای بازگشت و آن را Criss' به مربی تیم خود را.

"من بسیار نگران هستم" گفت: Criss که شکست موانع به عنوان اولین سیاه, سر مربی تیم فوتبال در آرلینگتون مدرسه منطقه زمانی که او در بووی در سال 2000 و همچنین دارای پدر و مادر مسن او را برای مراقبت.

"من بسیار نگران هستم. ما در حال کار بر روی حمایت است که بچه ها آن را دارند. ما باید فرض کنیم که یک بچه یا دو بدون علامت هستند."

کریس گفت: دبیرستان در سراسر برنامه های دولت زیر رهبری NFL و کالج ها اما لازم نیست که همان ابزار برای کار با.

اما او از این وضعیت است. او مربیان از جعبه مطبوعات در سیستم آدرس عمومی با دیگر مربیان در این زمینه و بازیکنان اجتماعی فاصله گرفتن به عنوان آنجا که ممکن است.

مربیان بررسی بازیکنان درجه حرارت هر روز و آنها از بازیکنان خود را در مورد بهداشت و سلامت علائم و مردم آنها را در تماس با آمده.

اما واقعیت برای کریس و بقیه از مربیان در سراسر کشور است که این روند ذاتا معیوب.

آنها باید اعتماد است که نوجوانان در حال رفتن به راستگو باشد اما مهم تر بر عهده دارد پس از ترک تمرین.

"من هستم و نه نگران مورد سه ساعت آنها با ما آن را از دیگر ساعت 21 که من نگران" Criss گفت.

ما باید بسیار نگران و نگران بازگشت فوتبال به عنوان ورزشی جوانان در پاییز.

Fauci شک و تردید است.

چرا شما نیست ؟

آنچه ما انجام می دهند مردم ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن