Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: حدود 30,000 موارد جدید در هند; مدرن واکسن نشان می دهد سود

در طول قطع برق در یک Covid مرکز غربالگری در یک مدرسه دولت در Munirka سه شنبه. (اکسپرس عکس: Tashi Tobgyal) Co

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, lockdown news, lockdown latest news, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news در طول قطع برق در یک Covid مرکز غربالگری در یک مدرسه دولت در Munirka سه شنبه. (اکسپرس عکس: Tashi Tobgyal)

Coronavirus هند, اخبار زنده به روز رسانی: تعداد رمان coronavirus موارد در هند افزایش یافت به 9.3 لاخ شنبه پس از 29,429 جدید عفونت گزارش شده از سراسر کشور یک روز قبل از. بیش از 24,300 افراد سالم به این بیماری در حالی که نزدیک به 60,000 بهبود یافته اند.

دو هفته پس از ICMR گفت: آن دنبال شد و در 15 مرداد آخرین مهلت برای انتشار یک واکسن برای Covid-19 مدیر کل سازمان استاد, Balram Bhargava سه شنبه گفت: این روند باید سرعت ردیابی اما بدون "افت در علم و کیفیت و اخلاق بخشی از آن". او گفت: ICMR نمی خواهید به اتلاف "یک روز" در جلو نظارتی و یا در به دست آوردن مصوبات.

در جای دیگر در جهان مدرن Inc تایید فاز 1 آن واکسن mRNA-1273 بود نشان داد نتایج موفقیت آمیز. این شرکت گفت: این واکسن تا به حال ارائه شده پاسخ ایمنی بدن در تمام 45 داوطلبان تحت کارآزمایی بالینی است که بیش از حد متوسط سطح دیده می شود در بیمارانی که در حال بهبود از این بیماری است. مدرن فاز 2 آغاز شده بود در ماه مه آن فاز 3 برنامه ریزی شده است برای شروع در جولای 27.

در سراسر جهان بیش از 13 میلیون عفونت های ثبت شده و 577,000 مرگ و میر. افزایش موارد است که سوخت توسط آمریکا, که حساب برای بیش از نیمی از جهان را عفونت و نیمی از مرگ و میر.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داد که این روز را همه گیر را "بدتر و بدتر و بدتر" به عنوان بسیاری از کشورها عنوان شد "در جهت اشتباه است". که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: وجود خواهد داشت "بدون بازگشت به 'عادی' برای آینده قابل پیش بینی".

مردم در حال آزمایش برای Covid-19 در NDMC داروخانه در Pilanji ایجاد کرد New Delhi. (اکسپرس عکس: Abhinav Saha)

هند با بیش از 9 لاخ عفونت سوم بدترین آمار کشور در جهان پس از ایالات متحده و برزیل است.

در دو ماه گذشته دو روند است که باید باقی می ماند تقریبا بدون تغییر در هند در حال افزایش رای مثبت و کاهش مرگ و میر. اما دهلی دیده است قابل توجه برگرد; شهر گزارش شده کمتر از 1000 عفونت های جدید دوشنبه برای اولین بار از ژوئن 1.

به عنوان جهانی موارد از رمان coronavirus عبور از 13 میلیون علامت سه شنبه سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داد که این بیماری همه گیر را "بدتر و بدتر و بدتر" اگر اصول نیست به دنبال. بیش از 577,000 که مردم از این ویروس در سراسر جهان است.

در هند, وزارت بهداشت در روز شنبه مطمئن است که شده است وجود دارد کاهش تدریجی رشد روزانه نرخ جدید Covid-19 نفر و در مجموع بهبود موارد حدود 1.8 برابر تعداد فعال موارد است. همچنین گفت که نرخ مرگ و میر است 2.6 درصد است و به سرعت در حال پایین آمدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن