جامعه انتقال ثبت شده در چند منطقه در غرب بنگال می گوید دولت

نوشته شده توسط عطری میترا | Kolkata | به روز شده در: جولای 20, 2020 7:41:50 pm مسافران با ماسک صورت ص

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
نوشته شده توسط عطری میترا | Kolkata | به روز شده در: جولای 20, 2020 7:41:50 pm
West Bengal coronavirus lockdown, West Bengal containment zones, Bengal containment zones, Bengal coronavirus lockdown, India news, Indian Express مسافران با ماسک صورت صبر کنید در یک صف و در یک ایستگاه اتوبوس در کلکته هند جمعه 17 جولای سال 2020 است. (AP Photo/Bikas Das)

بیان کرد که جامعه انتقال Covid-19 ثبت شده است در چند منطقه در غرب بنگال به Mamata بانرجی دولت روز دوشنبه اعلام کرد کامل و مستند در سراسر کشور به مدت دو روز در هر هفته در میان افزایش موارد است. به دنبال بیماری همه گیر کوروناویروس به روز رسانی های زنده

"وجود دارد چند مکان در دولت که در آن جامعه انتقال COVID-19 شناسایی شده است. پس از صحبت با کارشناسان و پزشکان و مقامات اجرای و پلیس ما تصمیم به اعمال کامل مستند به مدت دو روز در هر هفته در کل کشور به شکستن زنجیره ای (انتقال)," خانه, منشی, Alapan Bandyopadhyay گفت: در حالی که پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی.

تصمیم گرفته شد پس از یک نشست سطح بالا بود که به ریاست وزیر Mamata بانرجی در دولت دبیرخانه.

همین حالا از توضیح داده شده | آندرا موج در Coronavirus بار مورد کند بنابراین هند

"وجود خواهد داشت یک روز کامل مستند هر هفته. این هفته کل مستند را در نیروی در روز پنج شنبه و پنج شنبه. هفته آینده تعطیل خواهد بود کلمپ روز چهارشنبه (29 جولای)," Bandyopadhyay گفت.

تمام دفاتر خدمات حمل و نقل تعطیل خواهد شد در این دو روز. دولت همچنین اعلام کرد که تمام بانک ها باقی خواهد ماند بسته شده در روز شنبه و یکشنبه. "بانک ها را حفظ عملیات پنج روز در هفته است. خدمات مشتری ارائه خواهد شد در این روز کاری از 10:00 am تا 2.00 ساعت تنها" دبیر خانه گفت.

بخوانید | Covid مرگ و میر کمتر از 2.5%; گجرات و مهاراشترا هنوز هم یک نگرانی

دولت نیز برنامه ریزی برای راه اندازی COVID-19 واحد در هر خصوصی و دولتی بیمارستان. دولت نیز برنامه ریزی برای تهیه حداقل 19 بیشتر رونویسی معکوس واکنش زنجيرهای پلیمراز (RT-PCR) کیت های آزمایش به عنوان آن می خواهد به اطمینان حاصل شود که حداقل 25,000 آزمایشات انجام شده در هر روز است.

"شیوه ای که در COVID-19 موارد در حال افزایش در بنگال غربی است که کاملا مربوط. برای مقابله با گسترش این بهترین راه است برای انجام تست های بیشتر و بهبود زیرساخت...ما باید برنامه ریزی برای راه اندازی COVID-19 واحد در تمام دولتی و بیمارستان های خصوصی در بنگال" خبرگزاری PTI گزارش به نقل از مقامات دولتی. در فاز اول این واحد راه اندازی خواهد شد در حالت کلی بیمارستان, South 24 Parganas, North 24 Parganas و Purba و Paschim Medinipore مناطق.

بخوانید | تصویری: Bengal مرد می آید تا با LED ماسک صورت به درایو صفحه اصلی پیام ایمنی در میان همه گیر

پس از کرالا, West Bengal دوم دولت به اعتراف به جامعه انتقال COVID-19. در ضمن هندی انجمن پزشکی همچنین افزود که جامعه انتقال آغاز شده در کشور است. اما دولت مرکزی است که هنوز به تایید می کنند که.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن