32 لاخ تن پنبه به فروش نرفته در ماهاراشترا و گجرات

نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | به روز شده: مه 25 سال 2020 10:16:14 pm در حالی که kapa

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | به روز شده: مه 25 سال 2020 10:16:14 pm
Pune news, Pune city news, Maharashtra cotton ginners, Cotton export india, india bangladesh cotton export, indian express news در حالی که kapas کشاورزی است کالا, ترین منطقه جمع کرده بود اجازه باز شدن بازارهای عمده فروشی. (بازنمودی)

پنبه تولید کنندگان در ماهاراشترا و گجرات هستند و در عین حال به کاهش تولید خود را با توجه به جنبش محدودیت. با توجه به دولت تخمین می زند پرورش دهندگان در هر ایالت باید حداقل 32 لاخ تن از unsold kapas (خام unginned دانه پنبه). با موسمی نزدیک شدن به کشاورزان خواهد بود قادر به فروش محصولات خود در شرکت پنبه از هند (CCI)'s تدارکات مرکز.

پس از شروع فصل kapas قیمت شده اند در زیر این دولت اعلام حداقل قیمت فروش (MSP) که تا به حال منجر به CCI گرداندن مراکز فساد به شدت از کشاورزان است. در طول فصل CCI به تهیه حداقل 91 لاخ عدل (هر عدل است 170 کیلوگرم ginned پنبه) یک رکورد است.

در حالی که kapas کشاورزی است کالا, ترین منطقه جمع کرده بود اجازه باز شدن بازارهای عمده فروشی.

جین و واحد مطبوعات صاحبان که عمل به عنوان CCI به مراکز خرید بود نیز حاضر به راه اندازی مجدد عملیات با استناد به کار مشکلات.

CCI نیاز به mandis به گواهی تولید قبل از آن procures آن را از کشاورزان در مراکز جین و مطبوعات واحد است. Kapas است و سپس " خار " به جدا کردن پرز و پنبه دانه. یکی quintal (100 کیلوگرم) kapas شامل 34 کیلوگرم پرز – که فشرده به عدل 64 کیلوگرم بذر (پردازش به طور جداگانه) و یک کیلوگرم رطوبت.

پنبه دانه و روغن استخراج شده از دانه در حالی که باقی مانده توده جامد استفاده شده است تا د-روغن دانه کیک استفاده شده است که به عنوان یک مکمل پروتئین در تغذیه میباشد.

اما هر دو در گجرات و مهاراشترا تهیه روند اجرا به موانع. اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای تا به حال منجر به mandis قرار دادن درپوش بر روی تعدادی از وسایل نقلیه است که می تواند برای ثبت نام. این ماهاراشترا دولت قرار داده شده بود یک کلاه از 20 خودرو در روز در mandis.

در بسیاری از موارد جین و واحد مطبوعات صاحبان حاضر به راه اندازی مجدد عملیات.

در حالی که مزرعه فعال Vijay Jawandiya گفت که حداقل 1 کرور quintal از kapas هنوز با کشاورزان در ماهاراشترا CCI مقامات بر این باورند 12 لاخ تن باقی می ماند unsold.

یک بار موسمی شروع می شود رطوبت در unsold kapas طلوع خواهد کرد و آن را غیر عادلانه و کیفیت متوسط (پرسش و پاسخ). بنابراین کشاورزان قادر خواهد بود خود را به فروش kapas در CCI را تهیه مرکز.

"پس از شروع فصل ما پیش بینی شده است یک محصول سپر اما مقامات برنامه ریزی شده برای این" گفت: Jawandiya.

ماهاراشترا وزیر همکاری و بازاریابی Balasaheb Patil گفت: تعداد وسایل نقلیه است که می تواند برای ثبت نام در بازار افزایش خواهد یافت. "ما حتی خواسته کارشناسی ارشد کشاورزی و پرسنل به کار به عنوان بخشی از زمان کلاس به طوری که فرایند تهیه هموار می رود," او گفت:.

Jawandiya اما گفت که غیر متمرکز مراکز خرید باید باز در روستاها که در آن حتی غیر پرسش و پاسخ پنبه باید تهیه می شود.

Kapas قیمت در ماهاراشترا و گجرات در ماه مه به ترتیب شده اند Rs 4,543 هر quintal و Rs 4,621 هر quintal – که تأکید ضعیف احساسات برای کالا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن