Chill آخر این هفته با پخش آنلاين طرفداران

در این سال بین گرما مداوم coronavirus همه گیر و فقط دولت از وقایع کنونی ما شما را سرزنش نیست اگر شما می خواهید

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

در این سال بین گرما مداوم coronavirus همه گیر و فقط دولت از وقایع کنونی ما شما را سرزنش نیست اگر شما می خواهید برای ذخیره کردن کم است. در این روز استقلال ممکن است زمان مناسب برای Netflix بکشد و خنک کردن.

وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های جریان در خارج وجود دارد و شما می توانید صرف ساعت به دنبال فقط عنوان مناسب در Netflix بکشد نخست تصویری دیزنی+ Hulu یا سیستم عامل های دیگر. در اینجا برخی از مد روز و پیشنهادات فیلم به دنبال عنوان دیگری است که ممکن است جفت به خوبی به شما با کیفیت تر کوچ زمان.

اگر شما در حال تماشای "همیلتون" (دیزنی+):

بزرگترین موسیقی برادوی در دهه گذشته بزرگترین وزوز از هر جریان عنوان با این نسخه ضبط زنده بر روی صحنه و در حال آمدن به خانه خود را شروع چهار شنبه, جولای 3. یاد یک بیت از تاریخ هیپ-هاپ, ریتم, تمام, تاکید امریکا میراث مهاجرت و تنوع است.

در نظر گرفتن "1776" (نخست تصویری):

اگر شما مانند درس های تاریخ تحویل با ریتم و قافیه اما برای بیشتر سنتی نشان می دهد لحن نوع پا-ضربه زدن لحن به این 1972 فیلم اقتباسی از صحنه موسیقی. برخی از گفت و گو و اشعار واقعی کلمات نوشته شده از کسانی که اعلامیه استقلال. جایزه اضافه شده شما را وادار به شنیدن ویلیام دانیلز به عنوان پدر و بنیانگذار John Adams بخوان "Piddle, بازی کردن و حل و فصل" در حالی که تفکر "است که آقای Feeny از 'Boy Meets World'?"

iStock / Special to The Forum

iStock / ویژه به فروم

اگر شما در حال تماشای "دا پنج Bloods" (Netflix):

اسپایک لی, آخرین فیلم به نمایش در Netflix بکشد در ژوئن 12, و آن را با یک نگاه به تجربه از سربازان در ویتنام است که منعکس سیاه و سفید زندگی می کند توجه به حرکت امروز.

در نظر "جلال" (نخست تصویری):

البته سیاه آمریکا سربازان خود را در خدمت کشور در جنگ های دیگر با لی قبلا به دنبال جنگ جهانی دوم در سال 2008 را "معجزه در سنت آنا." رفتن به عقب و حتی بیشتر به سال 1989 را "جلال" برای دیدن یک تصویر سیاه و سفید برای مبارزه با فساد برای اتحادیه در جنگ های داخلی آمریکا. فیلم تصادفا بیش از یک ناجی داستان اما که نمی تواند تحت الشعاع قرار دنزل واشنگتن برنده جایزه اسکار عملکرد یا که از مورگان فریمن.

iStock / Special to The Forum

iStock / ویژه به فروم

اگر شما در حال تماشای "چاقو کردن" (نخست تصویری):

اگر شما به دنبال برای باهوش whodunit آن را سخت به بالا در سال گذشته "چاقو ، حتی با قتل نشان داد که حدود یک چهارم از این راه به فیلم, رمز و راز است که هنوز هم جریان تا پایان این فیلم sleuth. ستاره های نوک گروه ممکن است شما را به فکر می کنم دو بار در مورد هزینه های بیش از حد وقت خود را با خانواده.

در نظر گرفتن "سرنخ" (نخست تصویری):

"چاقو را" یک ادای احترام به Agatha Christie murder mysteries همچنین این 1985 madcap, سیاه, کمدی. مانند اسم بازی هیئت مدیره این whodunnit تعدادی از نتایج مختلف همه با انجام campy glee.

اگر شما در حال تماشای "آرواره ها" (Hulu):

استیون اسپیلبرگ نه تنها تغییر صنعت فیلم با این 1975, هیجان انگیز, او به چالش کشیده آرام مفهوم از یک روز در ساحل با شعار "شما را هرگز در آب دوباره." این فیلم هنوز هم نگه می دارد تا به عنوان یکی از بهترین انسان در مقابل طبیعت, درگیری در بخش های بزرگ به خلق و خوی او ایجاد شده از طریق موسیقی و نمایش کوسه در اوایل.

در نظر گرفتن "Anaconda" (نخست تصویری):

تعداد بی شماری از فیلم سازان سعی کرده اند تا بعد از "آرواره ها" از طریق ضعیف عواقب آشکار آف به مودی stabs در حس ترس در آب مانند "Shallows" و "47 متر پایین." این 1997 موجودی قابلیت حرکت از اقیانوس به رودخانه آمازون و جایگزین یک کوسه با یک کشنده مار گرسنه برای انسان است. CGI است که مورخ در حال حاضر است و به هیچ وجه نزدیک به عنوان هیجان مسن اثرات در "فک" اما "آناکوندا" رشد کرده است campy و لذتبخش بد ، و این باعث می شود شما فکر می کنم دو بار در مورد فرو بردن انگشتان خود را در آب و یا چیدن Jon Voight و مسخره لهجه به عنوان یک رودخانه سواری مجانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب