Chhetri است جلال هندی فوتبال: Stimac

سرمربی تیم ملی ایگور Stimac در روز یکشنبه مورد ستایش قرار داد Sunil Chhetri گفت: talismanic کاپیتان یکی از کسا

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

سرمربی تیم ملی ایگور Stimac در روز یکشنبه مورد ستایش قرار داد Sunil Chhetri گفت: talismanic کاپیتان یکی از کسانی که "جلال" هند فوتبال با فداکاری خود در این 15 سال از او نامی حرفه ای.

35 سال Chhetri در روز جمعه شد تنها دوم پس از افسانه ای Bhaichung Bhutia برای تکمیل 15 سال در نیوجرسی. او اولین بازی خود را در یک بازی دوستانه مقابل پاکستان در کویته در سال 2005 به ثمر رساند 1-1 قرعه کشی.

با توجه به Stimac, Chhetri کسی است که همیشه می رود مایل اضافی است که به تشویق جوانان به تقلید از او.

"من او را به عنوان کسی که همیشه هل بار در آموزش و هرگز سازش با رژیم است. او در این تیم است و او شخصیت که تعریف این تیم است. شخصیت های متعدد را ستایش هند, فوتبال, تاریخچه و او قطعا یکی از آنها را ساخته اند که به کشور خود افتخار" در کرواتی فنون گفت.

"اختصاصی معتاد و تیم مرد — اینها برخی از ویژگی های که تعریف Sunil Chhetri او گفت:" در یک بیانیه صادر شده توسط تمام هند فدراسیون فوتبال.

سابق کرواتی جهان Cupper که در زمان شارژ از تیم ملی در سال گذشته به یاد می آورد دیدن Chhetri در اردوگاه آماده سازی پیش از جام کینگ 2019 -- او قبل از ازدواج تکلیف با آبی ببر.

او اشاره کرد که با وجود اینکه از ارشد ترین عضو تیم Chhetri toiled حداکثر برای دستیابی به نتایج مثبت پس از شکستگی در جام ملت های آسیا.

"هنگامی که من برای اولین بار او را دیدم در سال گذشته آنها به اردوی تیم ملی پس از یک فاصله پس از جام ملت های آسیا. چند پسر شد اما آتش زیر شکم خود را احتمالا بیش از هر کس دیگری. که راز زندگی طولانی خود را. تبریک می گویم!" Stimac گفت.

سابق هند مربی Sukhwinder Singh که هدایت سرخپوستان که در دیدار مقابل پاکستان در سال 2005 گفته بود که او مطمئن بود از Chhetri اعتبار پس از آن.

"من نیاز به کسی که حیله گری ندارد, ترس, و تا به حال به سریع. راستش Sunil نیست در ذهن من در همه. او نبود من گزینه اول است. من تا به حال شک و تردید" Sukhwinder گفته بود.

"من او را دیدم بلوغ در JCT و وجود دارد چشمک می زند از آنچه او می تواند انجام این کار در آینده. من هنوز هم به یاد داشته باشید گرسنگی خود را. در 19 سال از من کار مربیگری من دیده نمی شود هر کسی به عنوان اختصاص داده شده به عنوان Sunil. او همچنان بی واهمه بود و هرگز حاضر به خجالتی و دور از کار سخت است.

"Shouldering مسئولیت برای 15 سال نیازمند نظم و انضباط و او را نگه می دارد آن را بالاتر از هر چیز دیگری است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب