"آخرین رقص' نقد و بررسی: یک بیرون رینگ توجه به زمانی که مایکل جردن حکومت

برای بسیاری از بسکتبال برای اولین بار وارد ورزش fandom واژگان در هند در اواخر 1990s. اولین خاطرات من از بودن چ

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

برای بسیاری از بسکتبال برای اولین بار وارد ورزش fandom واژگان در هند در اواخر 1990s. اولین خاطرات من از بودن چسبیده با تماشای بازی بسکتبال بر روی صفحه نمایش — آن را احتمالا در اینترنت در اواخر 1990s بود با دیدن یک تصویر gif از اردن alighting از خط پرتاب آزاد با اندام خود را در پرواز خود را دهن, anal gape و زبان کشش اسلحه خود را به لبه و dunking با elan. این تصویر تماشایی بود برای تماشای آن به نظر می رسید مانند اردن پرواز در هوا "Air Jordan" یک نام مورد که در گیر ناخودآگاه به سرعت.

بیش از دو دهه پس از من مشاهده شده است که تصویر اردن هنوز بيشترین در بسکتبال جهان است. در حال حاضر اکثر صاحب شارلوت هورنتس اردن ورزشکاری در طول روز بازی خود را و خود را برنده ذهنیت است که هنوز هم الهام بخش جوان hoopsters در سراسر جهان و کفش نایک در حال اجرا به چند زبان هستند هنوز هم فروش مانند hotcakes. تعجبی ندارد که ESPN-تولید و Netflix-میزبانی آخرین رقص سری است مانند یک ضربه با کمک این واقعیت است که بسکتبال فعالیت متوقف شده است توسط COVID-19 شیوع.

آخرین رقص است که پس از موضوع داده شده توسط مربی سابق فیل جکسون از شیکاگو بولز برای توصیف فصل 1997-98 به عنوان او و همکارانش رفت و آماده را به نفع خود قهرمانی NBA برای ششمین بار. جکسون مربی این تیم است که برنده دو "سه peats" (سه عنوان در یک ردیف) و که در آن وجود دارد فقط چهار کلید دیگر ثابت: ستاره Michael Jordan, شخص وابسته خود را Scottie Pippen تیم مدیر کل جری Krause و این تیم را صاحب جری رینسدرف در میان دیگر حمایت از کارکنان.

In this June 11, 1997 file photo, Chicago Bulls Scottie Pippen, right, embraces an exhausted Michael Jordan following their win in Game 5 of the NBA Finals against the Utah Jazz, in Salt Lake City. The flu-like illness Jordan fought through to lead the Bulls to a crucial victory in the 1997 NBA Finals created instant fodder for the virtue of perseverance

در این 11 ژوئن 1997 فایل, عکس, Chicago Bulls Scottie Pippen راست پذیرای یک خسته مایکل جردن پس از پیروزی در بازی 5 از نهایی NBA برابر یوتا جاز در سالت لیک سیتی. آنفولانزا مانند بیماری اردن مبارزه طریق منجر به گاو به یک پیروزی بسیار مهم در سال 1997 NBA نهایی ایجاد فوری علوفه برای فضیلت پشتکار | عکس های اعتباری: جک اسمیت

این گروه و آن هم تراز بازیگران نقش بازیکنان و مربیان و دیگران ساخته شده است یک سلسله است که حکومت بیش از NBA در 1990s و موفقیت خود را یکباره یک بار در یک نسل ابرستاره مایکل جردن به یک پدیده جهانی است. اردن سوء استفاده در NBA و بین المللی بسکتبال کلکسیون عظیم fandom برای ورزش, الهام بخش, نمرات ورزشکاران جهان است و به طور مستقیم تحت تاثیر جهانی شدن NBA امروز که امکانات 108 بازیکنان بین المللی از سراسر 38 کشور و سرزمین.

پس چرا 1997-98 فصل "آخرین رقص" برای این گروه است ؟ این سوال این است که مجموعه Netflix سری. جری Krause که در زمان بیش به عنوان مدیر کل از بولز در سال 1985 (یک سال پس از اردن پیش نویس سوم توسط خریداران در NBA draft) ساخته شده و بازسازی شده به جوخه های که تحویل اردن شش قهرمانی. او همچنین تا به حال پیش بینی به استخدام فیل جکسون به عنوان دستیار مربی در سال 1987 و ارتقاء او به سر مربیگری اسلات در سال 1989 در معرفی مغز گاو' vaunted "مثلث جرم", تک زمستان به جکسون علاوه بر تهیه پیش نویس Pippen, Toni Kukoc و تعدادی از بازیکنان کلیدی برای تیم است.

اما آنها می گویند, "آشنایی نژاد تحقیر". اردن تنفر اشاره که در مقابل دفتر سزاوار اعتبار برای صعود موفقیت است. Pippen که در زمان طولانی تر قرارداد با کاهش سالانه پرداخت در اوایل کار خود به دنبال یک قرارداد مذاکره دوباره با Krause فایده ای نداشت و این که سوخت خود را از نفرت و بیزاری به جلو ، جکسون و Krause دوستی ذوب شده را باز اهانت و Krause تصمیم گرفته بود که از سال 1998 فصل قرار بود به جکسون آخرین. این ساخته شده جکسون برچسب فصل به عنوان "آخرین رقص" و این قضیه را برای این مستند.

آخرین رقص (mini-series/ مستند)

  • کارگردان: Jason Hehir
  • فصل: 1
  • هیچ. از قسمت: 10
  • داستان: این مستند-مجموعه آثار مایکل جردن حرفه ای با شیکاگو بولز همراه با منحصر به فرد unaired فیلم از 1997-98 بولز فصل آخر فصل با این تیم

سری ویژگی های تصاویری از دسترسی منحصر به فرد اعطا شده به یک دوربین خدمه به خریداران اتاق قفل می شود و intersperses خطی گفتن از بولز' سال با داستان از گذشته ابتدا با اردن در سفر به کالج بسکتبال و سپس مزایا Pippen افزایش از فقر و روستایی آمریکا به تبدیل شدن به یکی از متنوع ترین بازیکنان در لیگ علاوه بر این از ماوریک ورزشکار Dennis Rodman و راه های عجیب و غریب است که رفت و همراه با وحشی بازی دفاعی در دادگاه, در میان داستان های دیگر.

In this May 19, 1998, file photo, Chicago Bulls’ Michael Jordan looks at the MVP award presented to him before the Bulls-Indiana Pacers playoff game in Chicago

در این مه 19, 1998, فایل, عکس, شیکاگو بولز' مایکل جردن به نظر می رسد در جایزه MVP ارائه شده به او را قبل از Bulls-ایندیانا پیسرز بازی حذفی در شیکاگو | عکس های اعتباری: FRANK POLICH

فقط به عنوان اردن تحت سلطه ورزشی چشم انداز در 1990s خود را قریب به اتفاق حضور بافندگی بیش از این سری که آهنگ پیشرفت خود را به عنوان تنها سوپراستار حمل یک تیم متوسط در سال 1980 تبدیل شدن به lynchpin از یک بداهه سیستم (مثلث جرم) که اجازه می دهد تا او را به غلبه بر کینه جویی خود را (دیترویت پیستونز از اواخر 1980s) شربننج رقابتی خود را غریزه و شدت در پیشرو گاو برای تبدیل شدن به یک ظالم و برگ و چند قهرمانی برنده است. این مجموعه همچنین آهنگ های ظهور و اردن به یک بسکتبال افسانه, ورزشی, آیکون و ارزشمند با نام تجاری که سوخت محبوبیت, ورزش, NBA و کفش کتانی صنعت به ارتفاعات جدید. همچنین ساکن در مجادلات و پایین کار خود را: خود را به طور گسترده ای به اطلاع عموم قمار سوء استفاده پدر خود را به قتل که انگیزه خود بی سابقه ای در اوایل "بازنشستگی" به دنبال یک حرفه ای در بیس بال حرفه ای.

من فقط دیده می شود هشت قسمت از ده قسمت سری تا کنون و ما می دانیم پایان: قهرمان گاو برچیده شد پس از سال 1998 و فصل آنها هرگز طعم شکوه دوباره پس از آن. اما فتنه که به فصل در طول این تاریخ و زمان آخرین رقصاست به خوبی به ارزش دیدن آن را از طریق. به عنوان یک بسکتبال مهره, من نمی تواند کمک کند اما متوجه شباهت بین اردن و اواخر کوبه برایانت مشاغل. برایانت که درگذشت غم انگیز در یک هلیکوپتر حادثه در اوایل این فصل مدل نه فقط بازی خود را در اردن اما ذهنیت و رویکرد نسبت به برنده شدن است. برایانت استعداد بود به عنوان عمیق به عنوان اردن و او نمی تواند همیشه پیدا کردن مناسب برای مواد افزودنی بین به دنبال افتخار برای خود و با استفاده از هم تیمی های خود برای رسیدن به پیروزی. اما او موفق به کسب پنج قهرمانی بیش از حد یکی کمتر از اردن.

به عنوان برای اردن بازنشسته شد در سال 1998 تنها به "سازمان ملل متحد بازنشسته" دوباره و این بار به کت و شلوار برای واشنگتن ویزاردز برای چند سال. او تا به حال موفقیت های محدود وجود دارد اما اجازه دهید تا در انظار و حتی در سال های پیشرفته به عنوان بازنشسته شد و در نهایت به عنوان یک "All-Star" با بازیکنان و رقبای پرداخت سجده به او هر جا که رفت.

In this June 16, 1998, file photo, NBA Champions, from left: Ron Harper, Dennis Rodman, Scottie Pippen, Michael Jordan and coach Phil Jackson are joined on stage by Chicago Mayor Richard Daley, second from right, during a city-wide rally in Chicago to celebrate the Chicago Bulls 6th NBA championship

در این 16 ژوئن 1998, فایل, عکس, NBA قهرمانان از سمت چپ: Ron هارپر, Dennis Rodman, Scottie Pippen, Michael Jordan و مربی فیل جکسون پیوست بر روی صحنه توسط شهردار شیکاگو ریچارد دیلی دوم از سمت راست در یک شهر گسترده تظاهرات در شیکاگو به مناسبت شیکاگو بولز 6 قهرمانی NBA | عکس های اعتباری: بث A. KEISER

اردن تا به حال کمتر از ستارگان حرفه ای به عنوان یک مقابل دفتر اجرایی: در ابتدا به عنوان یک مدیر با جادوگران و بعد از آن به عنوان صاحب بابکتس/اورلئانز و دانستن اینکه چه چیزی ما را از تماشای این سری باید آن را واقعا سخت به او برای دیدن تیم او موفق نیست. اما اردن به عنوان یک نام تجاری باقی مانده است پر جنب و جوش و رو به 57 ساله برای تبدیل شدن به چهارم ثروتمندترین آفریقایی-آمریکایی در ایالات متحده او هنوز هم حمل slights او دریافت کرد — دوباره درک و یا واقعی به سوخت او را شاهد خود را در سالن از شهرت سخنرانی که نامیده شده اند خرده اگر یکی را درک نمی کنند چه انگیزه اردن تمام عمر خود را.

هیچ تیم دیگر موفق به پیروزی در شش قهرمانی پس از اردن بازنشسته; تنها برایانت لیکرز (همچنین مربی توسط Phil Jackson) و سن آنتونیو اسپرز نزدیک با پنج با نقطه روش های مختلف. LeBron James تهدید کرده است که به تسخیر اردن-قله با سه عنوان و متعدد فردی تمجید اما برای بسیاری از اردن هنوز هم نشسته است در بالای بسکتبال را رده: ظالم برنده تمام راه را. و سری که deconstructs افسانه ای خود را برای ما توضیح میدهد چگونه و چرا.

آخرین رقص است که در حال حاضر جریان در Netflix بکشد



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن