جرم nosedived 70% در غرب در آوریل: پلیس

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 7:47:49 am پلیس باید ن

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 7:47:49 am
UP Police, crimes in UP, UP crime rate, UP murder cases, UP rape cases, murder cases UP, rape cases UP, India news, Indian Express پلیس باید نسبت به سقوط به پلیس و مستند محدودیت. (بازنمودی تصویر)

جرم و جنایت در غرب, Uttar Pradesh کاهش 70 درصد در ماه آوریل این سال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با توجه به بالا پلیس مرتا منطقه.

منطقه ثبت شده 35 قتل در ماه گذشته در برابر 50 در مدت مشابه در سال 2019 در حالی که سرقت رفت و از 992 به 114. شد 16 ربایی و هفت مورد تجاوز به عنف در ماه آوریل سال 2020 برابر 110 و 34 سال گذشته است.

پلیس باید نسبت به سقوط به پلیس و مستند محدودیت.

"افزایش یافته و سیستماتیک پلیس در این مستند همراه با محدود کردن حرکت مردم کمک کرده و در کاهش جرم و جنایت" گفت اضافی مدیر کل پلیس (مرتا منطقه) Prashant کومار در حالی که حضور در یک جلسه از پلیس در سراسر کشور است. جلسه سازمان یافته توسط اداره پلیس و تحقیق و توسعه (BPR&D) یک مخزن فکر می کنم اتحادیه وزارت — با حضور کارناتاکا DGP Praveen Sood, Punjab DGP Dinkar گوپتا و Bhubhaneswar CP Sudhanshu Sarangi به بحث پلیس در زمان مستند.

این مرتا ADG تاکید کرد که هجوم جمعی از مهاجران در دو ماه گذشته بوده است "صلح آمیز" بدون هر گونه حوادث خشونت.

اداری منطقه مرتا شامل Baghpat, درسی, سهرنپور, بلندشهر, هاپور, مظفرنگر و Ghaziabad. این مناطق را ثبت 1,163 coronavirus موارد مثبت — حدود 20 درصد از کل موارد در دولت است.

"وجود دارد هیچ انکار که ما نیروی پلیس است overworked آنجا شده بود استقرار حق از abrogation از ماده 370-Ram Janmabhoomi حکم به ضد کا تظاهرات. در این مورد مهم بود که به توسعه جامع SOP (روش عملیاتی استاندارد) برای مستند استراتژی موثر Covid اقدامات پیشگیری. برای تقویت روحیه افسران ارشد درگیر در مکالمه با دیگر افسران صرف نظر از صفوف خود را به اطمینان حاصل شود که وظایف انجام شده به درستی گفت:" کومار.

به گفته مقامات santisation تونل و ماشین لباسشویی و یخچال ارائه شد در پلیس خطوط تحت مرتا منطقه برای تشویق تمیز کردن لباس در داخل محوطه. آنها ادعا کرد که پلیس به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها و فرسوده دستکش و ماسک منجر به تنها دو مورد مثبت در میان آنها است.

در این جلسه کومار گفت که 1,581 جماعت کاربرانی که تا به حال شرکت در Nizamuddin مرکز جماعت تا به حال شناسایی شده در غرب و 180 نفر از آنها خارجی بودند.

این ADG ادعا کرد که "صاف" عبور از کارگران از غرب تا مرزهای به سایر نقاط کشور و بیهار شد تضمین در دو مرحله در ماه های مارس و آوریل. او گفت که هفت مجازی جلسات برگزار شده بود بین وزیر یوگی Adityanath و مرتا منطقه مقامات پلیس بیش از مستند پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب