طوفان Amphan تشدید به زمین در سواحل بنگال مارس 20

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: 18 مه سال 2020 8:29:16 am هند گارد ساحلی نیز آمادگی

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: 18 مه سال 2020 8:29:16 am
Cyclone Amphan, cyclone amphan trail, cyclone amphan India, cyclone amphan landfall, India news, Indian Express هند گارد ساحلی نیز آمادگی خود را برای جستجو و نجات دریایی ،

هواشناسی اداره در روز یکشنبه گفت: طوفان Amphan تا به حال به شدت شدید طوفان بهداشت حرفه ای بیش از خلیج بنگال و به احتمال زیاد برای عبور از سواحل بنگال و بنگلادش در مارس 20.

آن است که به احتمال زیاد به بارش باران همراه با باد قوی در سواحل اوریسا و بنگال غربی از روز قبل. در بنگال باران انتظار می رود که برای ضربه زدن به مناطق شمالی و جنوبی 24 Parganas کلکته Purba و Paschim Medinipur هوره و Hooghly.

به دنبال طوفان Amphan به روز رسانی های زنده در اینجا

با توجه به بولتن صادر شده توسط آب و هوا در 2 ساعت Amphan نقل مکان کرده بود به آرامی northwestwards با سرعت 3 kmph و به شدت شدید طوفان بهداشت حرفه ای. آن را غیر روحانی محور مورد 980 متر در جنوب پردیپ در اوریسا 1,130 کیلومتری جنوب-جنوب غربی Digha در غرب بنگال و 1250 کیلومتری جنوب-جنوب غربی Khepupara در بنگلادش است.

"طوفان Amphan است به احتمال زیاد به صلیب بین ساغر سلیمان در غرب بنگال و Hatiya سلیمان در بنگلادش بین ظهر و عصر روز 20 مه به عنوان یک بسیار شدید طوفان بهداشت حرفه ای. آن را سنگین و بسیار سنگین و بارش باران در سواحل اوریسا و بنگال غربی از مارس 19 به بعد. دریای وضعیت خواهد بود بسیار بالا و فوق العاده بیش شمال خلیج بنگال در مارس 19 و 20" گفت: ملاقات مدیر منطقه ای GK دس.

سرعت در امتداد مناطق ساحلی غرب بنگال را به 45 تا 55 kmph با gusts از 65 kmph از مارس 19 بعد از ظهر. آن را به تدریج افزایش به 75 kmph به 85 kmph با gusts تا 90 kmph از صبح روز 20 مه.

دبیر خانه Alapan Bandopdhyay گفت: دولت تمام ماشین آلات آماده شد برای مقابله با این وضعیت. فاجعه تیم مدیریت در حال ارسال به طوفان پناهگاه در مناطق ساحلی و مکان های دیگر به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار. خانه گفت: "فاجعه ملی پاسخ نیروی (NDRF) تیم نیز در دسترس برای امداد و عملیات.

در ضمن ماهیگیران توصیه شده است نه به سرمایه گذاری به دریا از مارس 18 تا 21 و کسانی که در حال حاضر در دریای خواسته شده است به بازگشت مارس 17. هند گارد ساحلی نیز آمادگی خود را برای جستجو و نجات دریایی ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب