شطرنج | Harikrishna مجموعه برای اولین در میلیون-دلار تور

استاد بزرگ P. Harikrishna تنظیم شده است در اولین میلیون دلار مگنوس کارلسن شطرنج تور با پیوستن به این بازی بازی

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

استاد بزرگ P. Harikrishna تنظیم شده است در اولین میلیون دلار مگنوس کارلسن شطرنج تور با پیوستن به این بازی بازیکنان نخبه در $150,000 Chessable کارشناسی ارشد ابتدا در ژوئن 20.

کارلسن آگهی آنلاین 12-بازیکن میدان که شامل Fabiano Caruana, دینگ, Liren, هیکارا ناکامورا, Ian Nepomniachtchi, Daniil Dubov Maxime Vachier-Lagrave, Anish Giri الکساندر Grischuk, Teimour Radjabov, Harikrishna و ولادیسلاو Artemiev.

رتبه 26 در کلاسیک با فرمت Harikrishna را مجبور به استفاده از تمام مهارت های خود را سریع و برق آسا شطرنج به انجام خوبی در این زمینه است. در حال حاضر Harikrishna رتبه 51 در سریع و 65 در حمله رعد اسا رتبه بندی.

فرمت

طبق فرمت شرکت کنندگان هر بازی دیگر در دور رابین فرمت. آخرین چهار بازیکن حذف ترک های باقی مانده هشت برای پیشبرد به مرحله حذفی یک چهارم نهایی. در مرحله حذفی هر برخورد شامل حداکثر سه بهترین-از-یک بازی سریع بازی.

در مورد 2-2 بن بست در هر چهار بازی یک Armageddon بازی که در آن بازیکن با قطعات دارای پنج دقیقه به رقیب خود چهار — به حرکت می کند. در مورد قرعه کشی بازیکن با تکه های سیاه است حکم برنده است.

این سومین مرحله از شطرنج تور راه اندازی شده توسط کارلسن پس از همه گیر در زمان عوارض خود را در غنی شطرنج Grand Tour.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن