باز کردن 1.0, روز, 11: مردی که آزمایش Covid-19 روز مثبت بعد از عروسی بازیابی; دانم چرا زنبورها شلوغ و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 8:11:22 pm پزشکان نمونه های مشکوک ب

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 8:11:22 pm
Delhi: 18,000 tests a day by June 20, some concerns on pendency پزشکان نمونه های مشکوک به COVID-19 بیماران برای آزمایشگاه تست در یک دولت راجیو گاندی سوپر بیمارستان در حال انجام در سراسر کشور مستند به جلوگیری از گسترش coronavirus.

با 12,881 تازه موارد coronavirus شمارش آرا در هند افزایش یافت به 366,946 امروز صبح حتی به عنوان نخست وزیر نارندرا رد امکان دور دیگری از مستند. رتبه Fitch در ضمن تجدید نظر این کشور چشم انداز به 'منفی' از 'ثبات' با بیان اینکه این بیماری همه گیر است به طور قابل توجهی تضعیف رشد هند چشم انداز سال و در معرض چالش های مرتبط با عمومی بالا-بدهی.

اتحادیه امور Nirmala Sitharaman در روز گفت: مهاجران در سراسر 116 منطقه داده خواهد شد و کار تحت تحت مرکز Garib Kalyan Rojgar Abhiyaan (GKRA). "هر کسی که نیاز به یک تکلیف در این 116 منطقه داده خواهد شد و کار تحت Garib Kalyan Rojgar Abhiyaan گسترده برآورد هزینه برای این طرح 50,000 تومان کرور پول اختصاص داده شده برای این خواهد بود که جلوی لود" Sitharaman گفت.

در اینجا دیگر داستان های جالب در سراسر کشور در روز 11 از unlockdown:

مستند اثر: زنبور عسل در حال شلوغ و تولید بیشتر عسل به عنوان آلودگی کاهش مییابد

به عنوان رسانه های جهان است, آب گرفتگی با عکس از حیوانات وحشی تبدیل شدن به جسارت در طول مستند به قدم زدن به شدت در مناطق پر جمعیت حشرات مانند زنبورها بیش از حد با داشتن زمان زندگی خود را. کارشناسان بر این باورند که کاهش شدید در هوا و آلودگی صوتی و آفت کش ها-رایگان فضای نگهداری زنبور عسل شلوغ و در نتیجه افزایش تولید عسل.

به عنوان در هر Khadi و ایجاد صنایع کمیسیون (KVIC) است که تحت وزارت MSME تعداد کلنی های زنبور عسل و سلامت زنبورها به طور قابل توجهی بهبود یافته است که بسیار مهم است برای محیط زیست و ایمنی مواد غذایی. Vinai کومار Saxena رئیس KVIC گفت: "در طول مستند دوره کیفیت هوا بهبود یافته به طور قابل توجهی. فراوانی از گیاهان در اطراف آن و یک محیط صلح آمیز و نگهداری زنبور عسل شلوغ و پر از کندوهای عسل در یک زمان سریع. به طور معمول 15 تا 20 کیلوگرم عسل جمع آوری شده در هر یک از زنبور عسل, جعبه, مقدار افزایش قابل توجهی به حدود 40 کیلوگرم در هر جعبه در طول مستند (آوریل-مارس)."

او در ادامه گفت: این روند دیده می شود و تقریبا در تمام عسل-تولید متحده مانند Bihar, Uttar Pradesh, Rajasthan, پنجاب, Uttarakhand, هیماچال پرادش و دیگران. به عنوان وجود دارد کمی آلودگی و تقریبا صفر استفاده از آفت کش ها در محصولات کشاورزی در این دوره کیفیت عسل نیز بهبود یافته به عنوان زنبور عسل جمع آوری آفت کش ها-رایگان شهد و گرده از گل.

Maharashtra: 92 سال بازیابی از COVID-19 در کلیان دامبیولی

92-سال-که تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus در کلیان دامبیولی شهر ماهاراشترا تانه منطقه مرخص شد از بیمارستان بعد از بازیابی سلامت گفت: با توجه به PTI در روز پنج شنبه. ساکن سانت Namdeo نگر, زن در حال آزمایش مثبت برای عفونت مرگبار در ژوئن 8 و بستری شد نئون بیمارستان رئیس بیمارستان دکتر Milind Shinde گفت.

این nonagenarian راه می رفت خارج از بیمارستان در زیر دوش, گل, گلبرگ و گفت: آن اراده مطلق است که به او کمک کرد تا به مبارزه با این بیماری است.

تازه ازدواج مرد ملاقات در بیمارستان پس از شکست coronavirus

آن مراسم از انواع هنگامی که یک مرد که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 فقط یک روز پس از عروسی خود را ملاقات عروس خود را در محدوده یک اتاق بیمارستان در هوره پس از بهبودی در میان جشن توسط کارکنان پزشکی.

Supriyo Bandyopadhyay های مدنی داوطلب است که در 20s خود تا به حال آزمایش مثبت برای عفونت در ژوئن 3, روز
بعد از عروسی سرپرست بیمارستان در Fuleswar, Subhasis میترا گفت.

عروس خود را Piyali باقی مانده بود به مرحله به ازدواج او در خانه برای اولین بار بدون داماد او و مرسوم جشن.

"هر کادر پزشکی – از پزشک و پرستاران و دیگر کارکنان بهداشت از بیمارستان — allayed انسان ترس است. او پس از بهبود پایدار درمان و آزمایش منفی روز یکشنبه (14 ژوئن) میترا گفت.

بزرگ ارسال شد و پس از آن برگزار شده توسط مديريت بيمارستان و منطقه در بخش بهداشت و درمان در مشاوره با
مرکز پزشکی کارکنان و خوشحال خانواده عروس و داماد. مراسم عروسی شد و دوباره مرد که شد از Dasnagar در Howrah منطقه ملبس به 'dhoti' و 'پنجابی' (مد) راه می رفت در کنار همسرش که نصب کردن در Benarasi ساری به باد از صدف حلزونی پوسته و جشن ululation توسط کادر پزشکی از بیمارستان.

روابط انسان گره بدون انتظار برای COVID-19 نتایج رزرو

یک مورد ثبت شده است برابر 25 سال از ماهاراشترا پلقر منطقه است که ازدواج کردم و بدون انتظار برای او COVID-19 نتیجه آزمون که بعد از آن آمد مثبت برای عفونت پلیس گفت: روز پنج شنبه.

جرم ثبت شده بود در برابر این مرد مادر خود را و برخی از بستگان نزدیک که گفته رفتم جلو با
مراسم عروسی در Kelghar منطقه از جوهر و دعوت بیش از 100 مهمان در مناسبت پلقر پلیس PRO Sachin Navadkar گفت.

مرد که مشغول به کار به عنوان دستیار در آزمایشگاه در Wada حال با توجه به سواب نمونه برای آزمایش و رفتم جلو با
عروسی در ژوئن 11 بدون انتظار برای نتایج رسمی گفت. مقامات بهداشتی در جوهر او را بستری به بیمارستان پس از گزارش خود بیرون آمد مثبت سه روز بعد, او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب