رایگان foodgrain عرضه یک جیره کارت مقرون به صرفه اجاره: FM Sitharaman پرده اقدامات برای کارگران مهاجر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 14, 2020 6:16:29 pm یک مهاجر کارگر و خانواده اش

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 14, 2020 6:16:29 pm
یک مهاجر کارگر و خانواده اش در حرکت زیر مرکز تصمیم به مستند این کشور در پی Covid-19. (عکس: Gajendra Yadav)

رونمایی از tranche دوم از بسته محرک اقتصادی به عنوان بخشی از "متکی به هند ماموریت' به کوسن تاثیر Covid-19 اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman پنج شنبه اعلام کرد سه اقدامات برای مضطرب کارگران مهاجر.

اولا کارگران مهاجر که نه ملی امنیت غذایی عمل می کنند (NFSA) و یا کارت دولتی ذینفع در دولت آنها مستقر هستند ارائه خواهد شد 5 کیلوگرم دانه در هر فرد و 1 کیلوگرم Chana هر خانواده در هر ماه رایگان به مدت دو ماهبه وزیر دارایی گفت.

برآورد 3500 تومان کرور روپیه اختصاص داده خواهد شد در این مداخله به مدت دو ماه است که در انتظار سود حدود 8 کرور کارگران مهاجر. وزیر دارایی بود که flanked توسط معاون موسس مالی Anurag Thakur گفت: در حالی که هزینه خواهد شد به طور کامل به عهده دولت مرکزی دولت دولت ها مسئول اجرای شناسایی مهاجران و کامل توزیع و ارائه دستورالعمل های دقیق.

Sitharaman نیز اعلام کرد: "یک ملت یک جیره کارت' طرح که تحت آن مهاجران فعال خواهد شد برای دسترسی عمومی سیستم توزیع از هر عادلانه قیمت مغازه در این کشور در ماه مارس سال 2021. این بخشی از PM تکنولوژی محور اصلاحات سیستم.

حدود 67 کرور ذینفع در 23 ایالت پوشش 83 درصد از PDS جمعیت را تحت پوشش ملی قابل حمل در ماه اوت سال 2020 است. 100 درصد ملی حمل خواهد شد در ماه مارس سال 2021. تمام متحده/UTs را کامل کامل FPS اتوماسیون در ماه مارس سال 2021.

همچنین به عنوان خوانده شده | اجاره جیره و مواد غذایی رایگان برای مهاجران تمرکز Sitharaman 2 بسته اقتصادی tranche

نگه داشتن در ذهن چالش هایی که کارگران مهاجر در صورت در گرفتن خانه در یک قیمت مناسب اجاره Sitharaman نیز گفت: راه اندازی یک طرح تحت Pradhan Mantri Awas Yojana (PMAY) برای کارگران مهاجر/شهری فقیر برای ارائه سهولت زندگی مقرون به صرفه اجاره 1) تبدیل دولت-تامین مسکن در شهرستانها به قیمت مناسب اجاره مسکن مجتمع های زیر PPP حالت طریق صاحب امتیاز. 2) incentivising واحدهای تولیدی, صنایع, موسسات و انجمنها به منظور توسعه مقرون به صرفه مسکن اجاره مجتمع (ARHC) در زمین های خصوصی و کار گیرند. 3) Incentivising سازمان های دولتی کشور/دولت مرکزی سازمان در خطوط مشابه به توسعه ARHC و عمل است.

وزارت خواهد موضوع دستورالعمل های دقیق در این زمینه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب