سربازان را رها در اکثر مناطق در حال آماده شدن برای دور 5 از مذاکرات: پکن

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 8:16:01 pm یک کاروان ارتش هند وس

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 8:16:01 pm
India China news, India China border, India China border dispute, Indian Express یک کاروان ارتش هند وسایل نقلیه در نزدیکی Khuru له ساخت راه خود را به سوی عید پاک Ladakh (عکس WANGAILKAYA)

چهار روز پس از دهلی نو اعلام کرد که هند و چین تا به حال توافق بر روی "زود و کامل متارکه" در امتداد خط کنترل واقعی در Ladakh, پکن گفت, مرز, نیروهای نظامی هر دو کشور "را رها در اکثر نقاط" پس از نزدیک ارتباط از طریق نظامی و کانال های دیپلماتیک.

وجود دارد هیچ مقام رسمی تایید و یا پاسخ از هر دو دولت هند و یا نظامی به وزارت خارجه چین در بیانیه پیش از پنجمین دور از مذاکرات به احتمال زیاد اواخر این هفته بین فرماندهان سپاه از دو ارتش.

نظامی بن بست در طول Ladakh مرزی آغاز شد و اوایل ماه مه پس از سربازان به ضربات در شمال بانکی Pangong Tso. چینی ها تمایل به گام به عقب بیشتر از Pangong Tso متوقف شده متارکه روند و آن است که به احتمال زیاد تمرکز مذاکرات میان فرماندهان سپاه.

"وضعیت در حال حاضر در ادامه به سر در جهت کاهش و خنک کردن چینی" سخنگوی وزارت خارجه وانگ Wenbin گفت: جهانی بار در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه.

"یک پنجم دور فرمانده-سطح مذاکرات در حال حاضر در دست آماده سازی برای حل و فصل مسائل باقی مانده" او گفت:.

چهار دور از فرمانده-سطح مذاکرات و جلسات سه در مرز امر بحث و هماهنگی برگزار شده است, او گفت:.

وانگ گفت: پکن امیدوار است هند می تواند در دیدار با چین در نیمه راه اجرای توافق هر دو طرف رسیده و حفاظت از صلح و ثبات در منطقه مرزی با هم.

با چینی بی میلی به گام به عقب بیشتر از Pangong Tso و گشت نقطه 17A در Gogra تاخیر انداختن متارکه از سربازان هندی و چینی دیپلمات مذاکرات جمعه گذشته و دهلی نو گفت: هر دو طرف توافق کردند "زود و کامل متارکه".

در پکن به وزارت خارجه چین اظهار نظر در جلسه مجازی از ساز و کار برای مشاوره و هماهنگی در هند-چین مرز امور گفت: هر دو طرف در تأیید "پیشرفت مثبت" ساخته شده در disengaging خط مقدم نیروهای مرزی دو کشور" و حفظ خواهد گفت و گو "از طریق نظامی و کانال های دیپلماتیک" به "ترویج بیشتر د-تشدید".

این WMCC جلسه تنظیم صحنه برای دور دیگری از فرمانده کل سپاه مذاکرات – آنها ملاقات چهار بار از ژوئن 6 — برای از سرگیری مشارکت روند. در ص 14 (Galwan دره) و ص 15 (چشمه) دو دیگر اصطکاک نقاط متارکه در حال حاضر صورت گرفته است.

در Pangong Tso, چینی, سربازان آمده بود تا به انگشت 4 در کرانه شمالی دریاچه, 8 کیلومتری غرب انگشت 8 که هند می گوید نشانه لاک. به عنوان بخشی از متارکه فرایند چینی خالی انگشت 4 منطقه پایه و رهبری نسبت انگشت 5. اما آنها هنوز هم اشغال مواضع در ridgeline در انگشت 4.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن