جیم Heffernan, ستون: Duluth مجسمه به نظر می رسد امن از سرنگونی

نگاهی دانیل Greysolon Sieur du Lhut تا در دانشگاه مینه سوتا دولوت. من تحت پوشش رونمایی از این مجسمه بالا بر رو

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

نگاهی دانیل Greysolon Sieur du Lhut تا در دانشگاه مینه سوتا دولوت. من تحت پوشش رونمایی از این مجسمه بالا بر روی یک پایه در Ordean دادگاه در campusn — برای کاغذ در اواسط دهه 1960 بود. آن را سرد, ترد, اما روز پاییز زیبا. صندلی تاشو تعیین شد تا شاید 200 نفر شاهد بزرگ رونمایی کرد.

این مجسمه ساز فرانسوی ژاک Lipchitz که نام بسیار سخت بود به می گویند با صدای بلند و بدون فروتن در واقع آمد به دلوت برای رونمایی کرد. آن را بسیار هیجان انگیز برای دیدن این جهان-مجسمه ساز معروف است که تقریبا هیچ کس در اطراف در اینجا تا به حال در واقع از شنیده می شود.

The Daniel Greysolon Sieur du Lhut statue overlooks the campus of the University of Minnesota Duluth. (File / News Tribune)

دانیال Greysolon Sieur du Lhut مجسمه مشرف پردیس دانشگاه دولوت مینه سوتا. (فایل / News Tribune)

سپس در 70s Lipchitz بود هر بیت فرانسوی هنری آقایان در دلوت مراجعه کنید. من فکر می کنم او حتی ممکن است با پوشیدن یک کلاه بره اگر چه من ممکن است fancifully اضافه شده است که به تصویر او در حافظه من بانک به دلیل ... خوب ... چرا که او یک هنرمند فرانسوی. که می توانید تصور کنید که یک مرد هنرمند فرانسوی بدون کلاه بره?

به هر حال این مجسمه ساز بزرگ دشوار بود به مصاحبه زیرا او می دانست بسیار کمی اگر هر گونه زبان انگلیسی, و من به یاد نمی آورند که آنها تا به حال یک مترجم دستی. به نظر من پرتاب کردن چند Frenchy کلماتی مانند "fond du lac" و "grand marais" به من نشان دادن قابل توجه یورو محور پختگی اما فکر کردم بهتر از آن است.

به عنوان برنامه رسمی شروع سخنرانی داده شد توسط شهردار و دیگر مقامات محلی به عنوان ما همه گوش با دقت و نگرانی در انتظار لحظه ای بزرگ هنگامی که ژاک Lipchitz خواهد طناب کفن پوشش خود تصویر از شهر ما اسم می گیرند و ما می توانید ببینید چه فرانسه اکسپلورر مانند نگاه.

هنگامی که آن را در نهایت اتفاق افتاد کف گرفت اما به نظر می رسید که بسیاری از مخاطبان شگفت زده شدند و کمی nonplussed. برای یک چیز, همه فکر Sieur du Lhut خیلی بلندتر از او به تصویر کشیده می شود در مجسمه سازی. و بسیاری از آنها تعجب آنچه که او انجام شده بود با اشاره به سمت ویسکانسین. و این بود که یک سگ داغ در دست خود را ؟

هنوز هم هیجان انگیز بود دیدن ما اسم در لباس شاهانه یا فاخر جریان لباس بر روی بدن خود اعمال کلاه و شمشیر بر ران. او نگاه کمی rumpled به عنوان اگر او تا به حال شده است در یک قایق رانی.

آن در نظر گرفته شد از جمله مهم هنری مناسبت است که مجله تایم زد یک داستان و عکس از مجسمه سازی.

چند سال بعد چت با سطح بالا UMD رسمی در مورد مجسمه او اشاره کرد که Sieur du Lhut در قلب مینه سوتا-دلوت پردیس به نظر می رسد اشاره به سمت دانشگاه ویسکانسین برتر و گفت: "آیا تا به حال از دست دادن یک بازی فوتبال بیش از وجود دارد."

من همیشه فکر می کنم که زمانی که من برخورد مجسمه در بازدید از UMD. بیا به آن فکر می کنم, من فکر نمی کنم denizens از زمین فوتبال تا کنون بود.

A statue of Leif Erikson stands beside his namesake park in Duluth. (File / News Tribune)

یک مجسمه از Leif Erikson در کنار او اسم پارک در دولوت. (فایل / News Tribune)

اما بعد. مشهور وایکینگ اکسپلورر Leif اریکسون است که به زندگی به ارمغان آورد با اعمال مجسمه در دولوت پارک که نام خود را خرس. من شنیده ام افرادی که یک یا دو چیز در مورد هنر حفظ کند که بر خلاف Lipschitz-ساخته دانیل Greysolon Sieur du Lhut, Leif نیست ... خب ... نه برجسته هنر است.

به نظر می رسد به عنوان اینکه Leif در دلوت سنگ تجسم نگه داشتن دست خود را به بلوک خورشید از چشمان او. واقعا از تمام اعمال بزرگ از این وایکینگ اکسپلورر (مانند پیدا کردن امریکا) محافظ خورشید از چشمان او به نظر نمی رسد به یک سیگنال دستاورد اما پس از آن دیگر وایکینگ ها هرگز برنده سوپر باول یا نه.

یا شاید Leif است چشمانتان از خورشید و تفکر جایی که قایق ؟

که ما به ارمغان می آورد به ریشو جی کوک و سگ گله اسکاتلندی نشسته با پای او عبور خود را بیش از دیگر زانو که در آن برتر و خیابان و جاده لندن تقسیم کردن. جی کوک بسیار ثروتمند سرمایه از شرق بود که بسیار تاثیر گذار در تاسیس دلوت در 1800s. البته او مقصر است باعث افسانه هراس از سال 1873 آورده است که کل کشور را به زانو اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید نام یک پارک دولت پس از او.

این دلوت کوک مجسمه یکی از چند مجسمه در وجود کشد که این موضوع با سگ خود را. سگ گله اسکاتلندی توسط جی را در کنار نام نیست متاسفانه اما او (Lassie?) محافظت از مجسمه های کارشناسی ارشد خود را از همیشه در حال پلید در هر راه. که پاره کردن یک مجسمه از یک سگ ؟ اسب, بله, اما قطعا نه یک سگ است.

The Albert Woolson statue sits outside the Depot in Duluth. (File / News Tribune)

آلبرت Woolson مجسمه نشسته در خارج از انبار در دولوت. (فایل / News Tribune)

پیر آلبرت Woolson است که به زندگی به ارمغان آورد با یک مجسمه نشان دادن او نشسته در خارج از انبار در مرکز شهر. Woolson, 109, شد, آخرین عضو بازمانده از اتحاد ارتش در جنگ داخلی. زمانی که او در اینجا در سال 1956 یک مراسم تشییع جنازه برگزار شد و در Duluth, اسلحه خانه یک محل بهتر شناخته شده به عنوان محل که در آن نوجوان باب دیلن (سپس زیمرمن) دیدم Buddy Holly انجام بازدید خود مانند "است که می شود روز" presciently با اشاره به اتمام زراد خانه را مرمت.

Sgt. John Marshall, captain of the Duluth combined honor guard, speaks during the 9-11 Remembrance Ceremony in 2012 by the Liberty Statue at the DECC. (File / News Tribune)

Sgt. جان مارشال, کاپیتان, Duluth, همراه گارد احترام صحبت می کند در طول 9-11 یاد مراسم در سال 2012 توسط مجسمه آزادی در DECC. (فایل / News Tribune)

که کامل لیست عمده مجسمه در دولوت که من فکر می کنم بدون مقدمه. آه وجود دارد رومی یوزباشی در مرکز مدنی و مینی مجسمه آزادی توسط DECC. بسیار الهام بخش است. بسیار وطن پرست. بسیار شبیه به الویس پریسلی, من همیشه احساس کرده ام.

جیم Heffernan سابق اخبار دولوت تریبون اخبار و نظر نویسنده و مقاله نویس. و او را در یک وبلاگ در jimheffernan.org و می توان از طریق پست الکترونیکی در jimheffernan@jimheffernan.org.

آخرین مطالب