مرکز قصد دارد به جدول پیش نویس اول از پنجم علم سیاست در اکتبر

نوشته شده توسط عشا Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 2:26:44 am به این منظور وزارت ر

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
نوشته شده توسط عشا Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 2:26:44 am
به این منظور وزارت راه اندازی دبیرخانه با کارشناسان خانه تحت وزارت علوم و فن آوری (DST) به منظور رسیدن به این هدف است. (فایل)

وزارت علوم و فن آوری است به بیرون آمدن با اولین پیش نویس از هند پنجم علم و فناوری و نوآوری سیاست (چک) در این ماه است.

این سیاست که در این دولت برای اولین بار تصمیم گرفته است را به یک "پایین به بالا" رویکرد در جهت پرداختن به نگرانی های روزمره از سرخپوستان می آید پس از این وزارتخانه متعهد شده است یکی از بزرگترین تا کنون تمرینات, در, مشاوره علمی, سازمان, موسسات, سازمان های جامعه مدنی, صنعت, دانش آموزان و معلمان و شامل حدود 15000 نفر از ذینفعان.

این چک نیز خواهد بود یکی از سریعترین به هر دو حاوی و همچنین اجرا با این روند به توسعه آن آغاز و در اوایل سال جاری و سیاست را مطرح اکتبر. با Covid-19 همه گیر برجسته ضرورت برای فشار به سمت علمی راه حل بحران دولت مشتاق به شروع اجرای سیاست جدید است.

به این منظور وزارت راه اندازی دبیرخانه با کارشناسان خانه تحت وزارت علوم و فن آوری (DST) به منظور رسیدن به این هدف است.

"در چک خود را باید پویا و بنابراین بررسی هر سال به نگه داشتن سرعت با تغییرات در تکنولوژی پس از خود تکنولوژی در حال توسعه به سرعت در حال. نباید استاتیک مانند آن شده است تا کنون که در آن سیاست در بازدید از یک بار در هر دهه است. ما محوری مناطق چگونه برای رسیدن به توسعه پایدار, ماشین های هوشمند و هوش مصنوعی به آینده آماده با مناطق مانند کوانتومی فن آوری و متمرکز جریانهای ملی اولویت ها و نیازهای اجتماعی مانند بهداشت و درمان و آب و انرژی و غیره" DST, منشی, استاد Ashutosh Sharma گفت.

"حل مشکل معمولا چند بعدی و سازمانی — هیچ یک دانشمند می تواند به حل یک مشکل است که بسیاری از ابعاد آن است. همین دلیل است که تمرکز ما این است که به سیاست فراگیر تر. برای مثال دریافت ورودی از کشاورزان خواهد شد که مشکلات خاص دارند و شاید حتی راه حل مشکلات کسانی که" او گفت:.

همانطور که در جهانی رقابتی شاخص هند شد رتبه 56 در سال 2003 در برابر چین در 44. اما هند به تضعیف جایگاه 71 در سال 2014 در حالی که چین بهبود به رتبه 28. در ضمن شاخص نوآوری جهانی (GII) رتبه هند در 76th محل در سال 2014 در حالی که چین در موقعيت 29.

این است که این شکاف که جدید STIP در تلاش است به, در حالی که قادر به پاسخگویی به نیاز علمی راه حل برای ملی مشکلات و بحران.

"یکی از مشکلات سال های 2003 و 2013 STIPs است که نه واقعا به درستی اجرا شده است. و دلیل این است که سیاست های ساخته شده توسط یک دولت اما در طول روند اجرای دیگر دولت آمده بود به قدرت است. ایده ما این است که سیاست باید فرموله و اجرا در تصدی دولت همان طوری که سیاست است که در واقع اجرا گفت:" استاد Akhilesh گوپتا رئیس STIP 2020 دبیرخانه در DST.

شده اند وجود دارد چهار علم سیاست در این کشور تا کنون. برای اولین بار توسعه داده شد هومی جهانگیر Bhaba شد و در مجلس مطرح آن زمان نخست وزیر جواهر لعل نهرو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن