یوکی و Sumit در سرگرم کننده کرایه

آنها دو تن از بهترین بازیکنان در هند تنیس در سال های اخیر است. یوکی Bhambri و Sumit Nagal که هر دو برنده junio

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

آنها دو تن از بهترین بازیکنان در هند تنیس در سال های اخیر است. یوکی Bhambri و Sumit Nagal که هر دو برنده junior گرند اسلم عناوین به عنوان پایه خود را حرفه ای حرفه سرگرم علاقه مندان به تنیس روی نشان می دهد چای با رجا, میزبانی توسط همکار بازیکن Purav رجا.

Smart پاسخ

سابق junior جهان شماره 1 یوکی که برنده شده بود به استرالیا, تاریخ و عنوان در سال 2009 تیز نیست با حافظه خود و در نتیجه 22 ساله Sumit که آمد تا با پاسخ های هوشمند برنده قلب و برنده اعلام شد توسط قاضی Karman Kaur Thandi.

نیاز به یک حرفه ای-بهترین رتبه 125, Sumit به یاد نام زمان top-50 مردانه بازیکنان که بخشی از دو برابر رسم هنگامی که او برنده ویمبلدون junior دونفره تاج با ویتنام نم Hoang Ly.

Stefanos Tsitsipas دنیس Shapovalov, Alex de Minaur تیلور فریتز Reilly Opelka کاسپر راد Miomir Kecmanovic رتبه در بهترین حالت خود را از شماره 5 به 47 نمیفهمد که در تاریخ دونفره قرعه کشی در سال 2015.

کار انجام نمی شود

یوکی احساس کردند که او می تواند شکسته به بالا-50 در سال 2018 اما برای صدمات زانو و اعلام کرد که این کار انجام نشد. "سازمان دیده بان برای من در سال 2021," او گفت:.

او تصمیم گرفت خواهر صنعا برای مخلوط دو برابر و افزود که او می خواهم به یاد می شود به عنوان یک "که متوجه پتانسیل خود را".

Nagal گفت که او را دوست دارم به تایگر شروف یا Varun Dhawan عمل نقش خود را در یک فیلم که در آن یک بچه پرشور در مورد کریکت به تنیس و تقریبا واریز بازی قبل از سفر در سراسر بنگلور, کانادا و آلمان و پیدا کردن راه است.

Sumit اذعان کرد که او نمی خواهد به چالش فوق العاده مناسب Somdev Devvarman بیش از 800 متر مسابقه او به عنوان از دست داده بود به او.

وقتی پرسید که چه او خواهد خرید برای پدر خود Nagal گفت که او را به جای او خرید یک 'گلوله' به عنوان یکی از او خریداری کرده بود برای او به سرقت رفته بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب