Sainz به فراری Ricciardo به مک لارن

وجود دارد هنوز هم بزرگ علامت سوال بیش از 2020 فرمول یک فصل زنده ماندن اما این بدان معنا نیست که این تیم به دنب

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

وجود دارد هنوز هم بزرگ علامت سوال بیش از 2020 فرمول یک فصل زنده ماندن اما این بدان معنا نیست که این تیم به دنبال نه به آینده.

Sebastian Vettel تصمیم به ترک فراری در پایان سال باعث مجموعه ای از حرکات است که دیدن Carlos Sainz جونیور مصرف بیش از آلمان در سال 2021 و Daniel Ricciardo لغزش به Sainz صندلی در مک لارن که هر دو تایید شد در روز پنج شنبه.

Sainz شده بود آویزان کردن خشک در زمانی که رنو را جایگزین او Ricciardo برای 2019. اگر نه برای فرناندو آلونسو را خروج 25 ساله ممکن است فرود آمد مک لارن گیگ. اما در کمک به مک لارن برای آن بهترین پایان در پنج سال Sainz ثابت کرد او تا به حال جدی گرفته شود.

در یک جای خوب

در اسپانیولی, فراری می بیند یک راننده قادر به به طور مداوم صفحه اصلی آوردن امتیاز در یکشنبه حتی اگر او نمی به عنوان سریع بیش از یک زانوی با این تیم به مجموعه پرتاب وزن خود را پشت سر چارلز لکلرک.

این یک جای خوب برای Sainz بود. بدون فشار از انتظارات است که رخ اکثر رانندگان فراری او می تواند رشد به نقش.

در یک تغییر ناگهانی از سرنوشت Ricciardo هنوز دوباره گرفته Sainz صندلی اما این بار دومی که احساس او تا به حال بهتر از "تبادل". آن است که در بهترین حالت یک حرکت یک وری برای استرالیا.

ترک برنده مسابقه تیم ردبول رنو, یک تصمیم که سوال شد در آن زمان نه در خدمت Ricciardo حرفه ای هست.

با تنظیم تغییرات برنامه ریزی شده برای 2021 معوق تا 2022 رنو توانایی خود را به شدید دستاوردهای محدود است. این تیم از دست زمین در فصل گذشته که نمی خواهد کمک کرده اند Ricciardo اعتماد به نفس در او می بینند.

سریعتر از لازم

در مک لارن که موتورهای مرسدس بنز از سال آینده Ricciardo می پیوندد یک تیم در شکوفایی.

اما او دوباره احساس نادیده گرفته شده توسط فراری. شما به اندازه کافی در این زمان آن را به احتمال زیاد به دلیل سرعت خود را که می تواند باعث سردرد برای یک تیم با روشن شماره 1 راننده.

تمرکز در حال حاضر شیفت به رنو. از جان گذشته برای یک نام بزرگ به سیگنال خود قصد آن را شکسته بود بانک برای Ricciardo. آن را در حال حاضر به سرعت حل مسائل.

روز چهارشنبه تیم توییتی عکس آلونسو در طول روز های شکوه با رنو. که خواهد بود مناسب برای پایان دادن به یک نمایشی احمقانه فصل است.

به عنوان یک بار بود گفت: "وجود چند دهه که در آن هیچ چیز اتفاق می افتد و وجود دارد هفته که در آن دهه اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن