CBI هشدار متحده از باندهای نما به عنوان تامین کنندگان از COVID-19-مربوط به اقلام پزشکی

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 10:32:54 pm موارد گزارش شده از کشورهای دیگر ا

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 10:32:54 pm
coronavirus india, cbi alerts states coronavirus, interpol coronavirus news, cbi, latest coronavirus update, india news موارد گزارش شده از کشورهای دیگر استفاده از الکی دست sanitiser در طول COVID-19 گیر

بانک مرکزی هشدار داده است که پلیس و اجرای قانون در سراسر کشور حدود یک اینترپل ورودی هشدار در مورد racketeers فروش جعلی دست sanitisers و scamming مردم توسط نما به عنوان تامین کنندگان از PPE و دیگر COVID-19-مربوط به اقلام پزشکی, مقامات روز دوشنبه گفت:.

هنگامی که اینترپل منتقل اطلاعات ملی دفتر مرکزی هند وظیفه هماهنگی بین المللی با بدن بلافاصله هشدار مقامات پلیس هوشیار باقی می ماند در مورد باندهای با استفاده از روش کار به پول سریع, مقامات گفت.

با کروناویروس همه گیر آوردن جهان در آوردن اقتصاد جهانی برای توقف سنگ زنی چندین سازمان یافته گروه های جنایی قارچ در سطح بین المللی پول را با استفاده از فعالیت های غیر قانونی از بانکداری ویروس ransomware و خیانت به عنوان نمایندگان COVID-19 دنده حفاظت از آنها گفت.

لیون-دفتر مرکزی جهانی پلیس همکاری آژانس در آخرین ورودی هشدار داده است آن کشورهای عضو در مورد باندهای فروش جعلی دست sanitisers با استفاده از متانول ارزان و سمی الکل و آنلاین پرداخت کلاهبرداری مرتکب شده conmen نما به عنوان نمایندگان دنده محافظ تولید کنندگان گفتند.

موارد گزارش شده از کشورهای دیگر استفاده از الکی دست sanitiser در طول COVID-19 گیر آنها اضافه شده است.

"متانول می تواند بسیار سمی و خطرناک برای بدن انسان" یک مقام رسمی گفت. در ارتباط به اینترپل افسران رابط (ILOs) از همه کشورها و UTs های CBI گفته است که برخی از مجرمان در حال نزدیک شدن به بیمارستان ها و مقامات بهداشتی نما به عنوان نمایندگان تولید کنندگان از PPE کیت ها و دیگر COVID-19-مربوط به دنده محافظ.

بهره برداری از کمبود چنین مقالات آنها را آنلاین پرداخت از مقامات و بیمارستان اما پس از دریافت پرداخت تحویل ساخته شده است.

این ILOs در حال افسران deputed در هر دولت و پلیس و سازمان برای هماهنگی با بانک مرکزی بیش از مسائل مربوط به اینترپل.

قبلا اینترپل هشدار داده بود در مورد تروجان بانکی استتار به عنوان اطلاعات مواد در وضعیت همه گیر cybercriminals به استفاده از ransomware به هدف قرار دادن بیمارستان ها و تست کیت در گردش برای COVID-19 و بین المللی مواد مخدر-قاچاقچی با استفاده از کیت های پزشکی برای قاچاق مواد مخدر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب